Hakutulokset

  1. S

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Mulla ei meinaa helpottaa tämä tietokoneen ääressä tuleva oksetus, joten kirjoittelut (ja lukemisetkin) jää aika harvaan... Mutta siis. Eka ultra oli viime viikolla, ja masussa kaikki hyvin. Yksi lunkki tapaus köllötteli siellä ja välillä vähän vilkutteli. Vastasi silloin viikkoja 11+5 ja...
  2. S

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Osanottoni keskenmenon kohdanneille :hug: Uusille sitten taas tervetuloa porukkaan, toivottavasti täältä ei enää ketään porukasta putoaiskaan! Onneksi on ollut paljon hyviäkin ultrakuulumisia! Itsellä on ultra keskiviikkona, ja kyllähän se jo vähän jännittää. Hyvällä tavalla ja huonolla...
  3. S

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Kiitos helmikuun pinosta, Pinsuli! Seerumia, täälläkin toinen lapsi syntyi syöksymällä, 1 h 30min ja sairaalassa kerkesin olla vartin, salissa sen verran että kävelin sisään ja synnytin... Lisäksi mulla supistelee jo varhaisessa vaiheessa paljon, kipeästi ja säännöllisesti ja tiheästi, niin...
  4. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Tervehdys pitkästä aikaa! Pikaluin tässä kymmenen sivua, kun en ole aikoihin ollut koneella... Se pahentaa oloa niin, että yleensä pelkkä ajatuskin tietokoneelle käymisestä saa yökkäämään... Samaa oli toisessakin raskaudessa, silloin tosin vaivana kirkkaiden ruutujen laukaisema migreeni...
  5. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    anskk :hug: Peukut vielä pystyssä, että kierto onkin ollut enemmän sekaisin kuin luulet.
  6. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Tervetuloa uusille! Masun kasvusta. Selailinpa minäkin tuossa vanhoja kuvia. Ekassa raskaudessa alkoi kumpua pykätä ekana ylävatsaan muiden sisäelinten siirtyessä kohdun tieltä. Tuolloin oli taaksepäin kääntynyt kohtu. Rv 20 olin jo melkoinen tynnyri, mutta selvästi alavatsa alkoi työntyä...
  7. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Tarkistin laskurilla viikot, onkin jo 7+5, jos mennään sen mukaan, hedelmöitys tapahtu 5.12, kuten ounastelen. Aika hujahtaa ohi vaan... Ja tervetuloa munkin puolesta uusille! Sipuri, ei sitä ekaa neuvolaa tarvii jännittää :hug: :) Ne kyselee raskauden kannalta oleellisia asioita, onko...
  8. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    KIITOS tsemppailuista kaikille! Ei oo supistanu tuon yhen jälkeen, ja olenkin jo rauhoittunut vähän... En murehi seuraavia suppareita ennen kuin ovat tullakseen :) MIRAMANNA, en ookaan kuullu niista progesteronipistoksista... Pitää jutella lääkärin kanssa. Mitähän niissä sit olis...
  9. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    ESTERI, mää ajattelin, että "ec" kuvaa ihan hyvin pikkuyökkiä :D ON Ensimmäinen varma supistus viime yönä :( Ja oli pitkä, noin 20 min. Mulla on siis usein tosi pitkiä supistuksia. Normit muutaman minuutin mut sellaisia kymmenminuuttisiakin ihan tavallisesti. Ei kuitenkaan 20 min yleensä! Ja...
  10. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Oho, mun piti ihan pikaisesti tulla vaan ihmettelemään kuinka yleistä tuo veden ällötys on! Kahdessa aiemmassa raskaudessa vesi oli aivan paras juotava, nyt tökkii! Kuvittelin itseni vaan oudoksi... :D Muuten on kyllä paljon samoja ällötyksiä/mielihaluja ku ekassa ja toisaalta samoja ku tokassa...
  11. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Pinsuli, et suinkaan missannut mitään päivitystä! :) Minä silloin aikaisemmin pohdin ääneen, että perunko vai enkö peru. Ja sit päädyin perumaan ja bongasit sen heti ekasta viestistä jossa sen kerroin. Sinähän olet ylipäänsä sellainen superpäivittäjä, en ole yhtään muuta odotusketjua...
  12. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    ESTERI, hengessä mukana ja peukut pystyssä vielä! <3 PINSULI, Peruin sit sen varhaisultran. Meillä on lopulta kuitenkin parempaakin käyttöä niille rahoille (ruoka) ja lisäksi oli niin kurja olo, etten ois ehkä ees selvinny sinne saakka. Meillä mieheltä loppui joululoma, ja palasi töihin...
  13. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Uuh... nyt on pahoinviintia ihan riittävästi, kiitos vaan... Tai siis en oo oksentanu, mutta olo on järkyttävä. Eli kaikesta päätellen raskaus etenee :) Toisaalta rankempi oksetus alkoi vasta näin "myöhäisillä" viikoilla, että tuskin masussa on enempää ku yksi ihmisen slku. Näillä ajatuksilla on...
  14. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Menin sitte varaamaan VU ajan, vaikka ei ollu tarkotus... mutta olin budjetoinut yhteen menoon 150 e ja se olikin sit vaan 90 e, niin näin tilaisuuteni koittaneen... :D Eli PINSULI, voit päivittää mulle VU 7.1. Onneksi kaikki oli hyvin, esikoista vailla! Shuri ja Kingi 6+0
  15. S

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Kiitos Pinsuli uudesta ketjusta! :flower: Tervetuloa uusille! Ja toivottavasti meillä kellään ei menis kesken! Mulla tekis mieli jo tehdä hankintoja (jotenki oon tosi kärsimätön niiden suhteen, vaikka yleensä olen niin pihi ihminen, että kaikenlainen rahanmeno vaan ahdistaa), mutta en viiti...
  16. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tervetuloa uusille! HELKE, varo vaan, saattaa masu pompata ihan yllättäen esille! :) mullakin esikoisesta oli tosi pieni maha, eikä se ees näyttäny raskausmasulta ennen ku rv 32 tai jotain. Mutta sitten toista odottaessani sainkin jo suht aikaisin sellaisen ihanan pyöreän pallomahan ...
  17. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    MARIET, onpa nopea ollut sulla esikoisen syntymä! Mulla ei oikein voi verrata synnytyksiä, kun ekan raskauden aikana puhkesi kilpirauhasen vajaatoiminta (mikä kyllä diagnosoitiin vasta lapsen ollessa jo noin puolivuotias). Ja vissiin tuon sairuden takia ensimmäinen synnytys pitkittyi. Virallista...
  18. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    PINSULI, mulle vois päivittää iäksi 28 v. ja la ois yhen laskurin mukaan 28.8. Veikkaan, että ultrassa saadaan joku muu päivä sitten, mutta mennään vaikka tuolla siihen saakka. (Sori, en saa värejä tabletilla.) VARHAISULTRASTA. Oulussa ei kapunki kustanna. Toisessa raskaudessa kävin ite...
  19. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    PINK, meillä on aika samat haasteet edessä sitten! Mulla on tosiaan edellisillä kerroilla alkanu supistella jo ekalla kolmanneksella. Kipeiksi ne on muuttuneet vasta toisen kolmanneksen loppupuolella, mutta jo ennen sitä kypsyttävät kohdun kaulaa :( ekassa ei tarvinnu ku vähän liikuntaa...
  20. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Jospa sitä liittyisi mukaan keskusteluun. Kolmatta lasta odotan, ja laskettu aika mennee tuonne elokuun loppuun. Tarkemmin selviää sit np-ultrassa joskus tammikuun lopussa. Ei ole juurikaan oireita ollut vielä. Nivusten välissä tuntuubolevan jotain ylimääräistä, että ksi siellä jotain on...

Yhteistyössä