Hakutulokset

  1. F

    **PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT **

    Krääh!!! Kirjotin äsken hirmuset litaniat ja ku yritin lähettää, nettiyhteys poikki ja teksti jossain kosmisessa mustassa aukossa. :headwall: Eli siis mun tiedothan voi tonne alkuun laittaa kans ku niitä ei tässä pinossa vielä näkynykään. Eli meille siis veikataan tyttöä, jonka olis tarkotus...
  2. F

    Koira ja vauvan syntymä

    Meillä on parivuotias isohko koira joka kans vetää aikalailla, varsinkin jos esikoinen menee kävellen tai pyörällä meidän edellä, sillon kyl tuntuu lenkin jälkeen käsivarsissa et on yrittäny pitää koiraa aisoissa. Mutta sillon ku esikkoa vielä kuljetettiin rattaissa niin niiden vieressä meni...
  3. F

    **PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT **

    Mäkin tuun piiiitkästä aikaa päivittämään kuulumisiani, johan tosta viime kerrasta on aikaa! Mutta näin ne vaan mennä hurahtaa illat, ettei ees koneelle meinaa keretä. Nyt on jo 28. raskausviikko meneillään ja olo on ollu tähän asti mitä mainioin! Vessassa tulee ravattua aika hurjaa tahtia, ja...
  4. F

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Täällä ollaan kans hengissä vaikkei pitkään aikaan oo mitään kuulunukaan. Nyt ollaan jo 20. viikolla ja eilen käytiin rakenneultrassa. Oli ihan outoo nähdä vauveli siellä heilumassa, nyt kai sitä on pakko uskoo että siellä on ihan oikea vauva sormineen ja varpaineen.. Oltiin ihan täpinöissämme...
  5. F

    Minkä kokoisia teidän 4,5-5 -vuotiaat?

    poika täytti vastikään 5, neuvolassa oli 19 kg ja 114 cm
  6. F

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Vitamiineista; Ite syön raskausajan multitabsia, ja esikoinen vetelee d-vitamiinia. Yleensä oon ostellu sille myös lasten kalanmaksaöljykapseleita mut nyt on taas unohtunu ku muuton jälkeen viskasin ne johonki keittiön kaappiin ja ei oo muistettu kaivaa niitä näkyvälle paikalle.. :ashamed: En...
  7. F

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Sitä mekin vähän ollaan mietitty et ku kaikki päiväkoti-ikäsethän huutaa uusimmat uutiset aina jo siinä päiväkodin ovella, että siinä vaiheessa se sitten on ihan Yleistä Tietoa. Mutta kyllähän noista hoitopäivämuutoksista ym. pitää kohta muutenkin jo alkaa puhua tuolla tarhassa.. Kalamama...
  8. F

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Käynnistetyn synnytyksen kokeneena voin sanoo että rankka se ainakin oli, eikä muutenkaan kaikki siinä menny ihan nappiin. Haluaisin kyllä ainakin ite kokeilla tällä kertaa ihan luomua, jos vaikka oliskin helpompi. Oon saanu tässä pikkusen tsempattua omaa tulevan synnytyksen pelkoa pienemmäks...
  9. F

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Hohoi, pitkästä aikaa pääsin ihan rauhassa kattelee kuulumisia, ite en oo hirveesti viime aikoina joutanu kirjottelemaan tänne. :ashamed: Nyt siis ois jo 15. viikko menossa, joten uskalsin tänään kertoa uutiset jo isovanhemmilleni. Nyt vaan mietin sitä että millonkahan uskaltaisin meidän 5v...
  10. F

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Ite ainakin huomasin jo tän raskauden ihan alkuvaiheessa että taitaa tosiaan raskaudet olla aika yksilöllisiä.. (Nyt siis rv 12+2) Edellisen kohdalla ei ollu mitään muita oireita havaittavissa ku menkkojen jääminen pois. Tämän kakkosen kohdalla taas on ollu ihan pohjatonta väsymystä, joka ei mee...
  11. F

    Oletko itse tai tunnetko ketään täydellistä kotiäitiä?

    Minusta täydellinen kotiäiti on se joka onnistuu kasvattamaan lapsestaan kaikin puolin vahvan, nöyrän, kiltin ja rehellisen kaverin. Se ei aina tarkota keskiluokkasta ulkosesti täydellistä idylliä vaan joskus niitä villakoiria on oltava nurkissa ja rahat tiukalla että elämän realiteetit ja arvot...
  12. F

    Kun oma lapsi ei tunnu omalta :(

    Melkein jo huvittuneena tässä lueskelin noita viestejä.. Mikä on ongelma jos lapselta ei mitään puutu, elämä on tasapainoista ja onnellista ja äiti tietää tehneensä lapsen kannalta parhaan mahdollisen ratkaisun? Eikös se ole aika ihanteellinen tilanne? Joillakin voi vaan olla valtavirrasta...
  13. F

    Jatkuva kiukkuisuus odotusaikana?

    Hah.. Kyllä tosiaan tuntuu et sellasen kunnon itkupotkuraivarin aikaansaamiseks ei kyllä paljon vaadita. Ja usein tulilinjalla on vielä puoliso joka ei ressukka oikein aina tunnu pysyvän matkassa mukana et mistä tuulee. Yksikin poikittainen sana ni saatan antaa tulla ihan tuutin täydeltä! Hyvä...
  14. F

    Mielipiteitä nimestä UNJA? kaikenlaiset mielipiteet sallittu

    Uña on kynsi espanjan kielellä. Ei siis kirjoiteta samalla tavalla mutta äännettynä kuulostaa samalta..
  15. F

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Hui! Jännittävää.. :) Eikun vaan peukkuja sinne!!! Toivotaan et kaikki menee mallikkaasti ku sen aika on!
  16. F

    SINÄKÖ muka äiti 0_o???

    Ite oon kans 23v äiti, esikoinen täytti juuri 5 ja masussa odottelee toinen maailmaan pääsyä. Muistan kyllä liiankin hyvin millasta oli kohdata hitaita katseita varsinkin sillon kun lapsi oli pieni. Mulla on itelläni vielä niin nuoret kasvot et menisin varmaan vieläkin 18-vuotiaasta -khih-...
  17. F

    Pikkukakkosta odottavat vol5

    Taidan minäkin rohjeta mukaan.. Siis itsellä ikää 23, Savossa asustellaan. Poika synty 01/05 ja seuraavaa tässä odotellaan.. Elokuun 4. ois laskettu aika, eli eka kolmannes rupee olee takana. Oon kyllä ihan pihalla koko keskustelusta ku kerkesin ton ekan sivun häthätää lukasta.. :D

Yhteistyössä