Hakutulokset

  1. T

    Löytyykö pyörän perään kuljetuskärryä?

    Heippa! Tarvittais lapsille pyörän perään sellanen kuljetuskärry jossa lapsia kuljetetaan mutta tarkoitus olis että lapset sais pistää sinne mainoksia joita jakavat. Eli käyttötarkoituksen vuoksi ei tarvii olla viimisintä mallia. Sähköpostia voi laittaa t.he@suomi24.fi jos joltakulta löytyy.
  2. T

    Ketju jälleenmyyjille!

    Heippa! Olen Lempäälässä asuva perheenäiti. Aloittelin syksyllä myymään Dantelli pyyhekutsujen pyyhkeitä, kylpytakkeja, saunamyssyjä, laudeliinoja, peflettejä, kylpytossuja, kylpymattoja, lastentuotteita... Pyyhekutsujen Dantelli- kylpytekstiilit on valmistettu 100% haitta-aineettomasta...
  3. T

    Akaan seutu ja lähikunnat,esim.Lempäälä,Urjala ym.

    Lempäälästä löytyisi saman ikäinen äippä. Meiltä löytyy mun pojat 5 ja 8 vuotiaat sekä miehen lapsukaiset poika 7 ja tyttö 8. Me myös muutettu tänne noin 2,5 vuotta sitten joten kavereita kaivattais niin itse kuin lapsetkin. Kirjoittelehan sähköpostiin t.he@suomi24.fi niin tutustutaan!
  4. T

    Äiti-ystäviä Lempäälästä tai lähialueilta?

    Löytyishän täältä tänä vuonna 32 vuotta täyttävä äippä. Meiltä löytyy tenavia pikkasen enempi eli mun pojat 5 ja 8 vuotiaat ja miehen lapset poika 7 ja tyttö 9 (he asustavat meillä noin puolet kuukaudesta). Meillä siis elämää ja vilskettä löytyy mutta ollaan asuttu täällä vasta noin 2,5 vuotta...

Yhteistyössä