Hakutulokset

  1. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Veikkausta :D vauva syntyy 40+2 ja painaa 3450g :P Täällä kaikki muute mallillaan mutta töitten jälkeen on jalat ollu tosi turvoksissa ja väsyksissä nyt muutaman päivän, mun työ on aika raskasta et johtuu varmaa siitä... Kovasti tuntuu liikkeet ja vatsa on jo tosi iso.. vitsi ku sais vaa...
  2. M

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    jostakin syystä ei oo tullu kirjotettua pitkään aikaan... no tänne kuuluu kuitenki hyvää, alkuraskauden pahoinvoinnit on loppunu useampi viikko sitten, nykyään vaivana on toistuva päänsärky ja migreeni :( raskaus multitabseja ja rautaa syön (aina ku muistan).. Liikkeet on tuntunu jo viikolta 16...
  3. M

    Onko mitään (laillista tai laitonta!) konstia välttää pakkoruotsi?

    Mä en ymmärrä mistä syystä se ruotsin oppimine ois nii pahasta... ehkäpä on vaa tarve kapinoida jotai vastaan ja ruotsin kielen oppiminen on tällä hetkellä kohteena. Uskoisin kuitenki että toisen kotimaisen oppimisesta on enemmä hyötyä kuin haittaa.
  4. M

    Kuinka usein riitelette puolisonne kanssa?

    ei oikee koskaa, jos ei pientä kinaa lasketa :)
  5. M

    Voiko kolmevuotiaalla olla jo migreenä/äkillisiä päänvihlaisuja?

    Mulla itsellä todettiin migreeni just 3-vuotiaana :(
  6. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Täällä huonoa oloa aamusin, myös myöhemmi jos nälkä ehtii yllättää.. Eli pakko syyä jo enne ku nälkä kunnolla iskee, tervetuloa ylimääräset raskauskilot!! Jonku verran kans turvotusta ollu.. ensimmäinen neuvolakäynti takana, kaikki ok ja ultra varattu (tosin vasta 28.4...) Ja laskettu aika...
  7. M

    Suositelkaas mulle pientä koirarotua!

    Jackrussellinterrieri :) siinä aiva mahtava energine pieni pakkaus, varsinki jos tykkäät liikkumisesta. Ne ei väsy ja on aina valmiita kaikkeen toimintaan!! :) Lapsiystävällinen, luotettava, kiltti... Ongelmana karvat joka paikassa, ja suht haukkuherkkä...
  8. M

    Lainaatteko naapureille rahaa?

    ei tulis mieleenkää lainata, jos ei nyt satu olemaan hyvä ystävä tms.
  9. M

    Tiedätkö paljonko kropassasi on

    mistä sen voi saaha selville??
  10. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    hei! maanantaina plussasin ja laskettu aika esikoiselle ois 8.11 :)
  11. M

    paras naistenpäivälahja!

    kiitoksia :) plussan jälkee jäin istumaan vessan lattialle ja vaa tuijotin sitä testiä siihe asti et mies tuli takas koiran kaa lenkiltä :D
  12. M

    paras naistenpäivälahja!

    kiitos!! joo, oli tarkotus oottaa pari päivää testin kans, mut en jaksanu ku oli jo muutenki jotenki varma olo raskaudesta :)
  13. M

    paras naistenpäivälahja!

    kiitos :)
  14. M

    paras naistenpäivälahja!

    testasin eile ja plussa tuli!! oon aiva innoissani, ajatukset nii sekasi ettei työnteosta taho tulla mitää :D =)
  15. M

    vihdoinkin

    onnea :flower:
  16. M

    Hyvä lääke migreeniin?

    maxalt rapitab, mulla ainaki autto tosi nopeasti :)
  17. M

    oonkoha raskaana?

    juu, nii se varmaa on :) kiitti!
  18. M

    oonkoha raskaana?

    no taurha viel varmaa innostua, ettei sit tuu nii kovaa pettymystä.. oottelen muutaman päivän viel ja sit teen testin :)
  19. M

    G: minkä ikäisenä kokeilit alkoholia ensimmäisen kerran? vanhempiesi reaktio?

    olin kai 15v ku ekat kunnon kännit join, vanhemmat ei reagoinu ku ei huomanneet mitää..

Yhteistyössä