Hakutulokset

  1. C

    Jännitysniska...

    En ole käynyt neurologilla ollenkaan :'( Kaikki oireet alkoivat syksyllä kun kannattelin tyttöä sylissä 2h jonossa sikapiikin vuoksi. Sen jälkeen jysähti niskat ja yläselkä jumiin, sitä ennen olin terve niin henkisesti kuin fyysisestikin, nyt tuntuu koko maailma kaatuvan päälle niskan ja...
  2. C

    Jännitysniska...

    Apua, mullahan oli se viikon kestävä flunssa ja makasin sohvalla suurimman osan ajasta oikean käden varassa/ pään alla, nyt oikean käden pikkusormi tuntuu omistuiselta/ puutuneelta, tunto siinä kuitenkin on tallella, välillä tuntuu voimattomalta. Niskaa särkee oikealta puolelta aina öisin ja...
  3. C

    Jännitysniska...

    Mulla on noita kipuja kanssa päässä aina silloin tällöin, ihan kuin joku iskisi terävällä piikillä päähän ja se on aina samassa kohtaa. Mulla oli niskat jo parempana, kun lopetin stressaamisen ja koetin rentoutua. Nyt olin viikon flunssassa ja tuli maattua vain sohvalla kuumeessa ja nyt on...
  4. C

    Jännitysniska...

    Mahtuuko joukkoon vielä yksi jännitysniska vaivainen? Viime syksynä aloin kärsiä niskakivuista, tykkään paljon ommella ja kökötin päivisin paljon tietokoneella. Kaikki hirvittävät oireet iski päälle loka-marraskuussa kun jonotin tytölleni sikainfluenssa- rokotetta, seisoin jonossa 2h, 11kg...

Yhteistyössä