Hakutulokset

  1. C

    Presa canario

    en kyllä ikinä antaisi poikieni roikkua/ratsastaa koiralla,rotuun katsomatta. kuitenkin koirien kanssa pitää elää järkevästi ja opettaa näin myös lapset elämää koiran kanssa oikein, ei retuuta ym, koska jos se koira joskus päättää näyttää lapselle et nyt riittää niin se on yleensä aika pahaa...
  2. C

    Onneksi musta ei tule koskaan yh-äitiä.

    aivan samaa mieltä :) nyt kuullut niin monelta kun on niin hankala suhde ja lässyn lässyn lää ja kun on niin erillaiset tavat hoitaa muksua ja se ei tue muo ja ym... AAAAAAAAAAh onneksi olen "yksin" ei tarvitse omia voimia noihin tappeluihin tuhlata. ja ihan hyvin oon pärjännyt. onko...
  3. C

    Minkä kokoisia teidän 1vuotiaat on?

    siskon tyttökin painoi 3vuotis neuvolassa 12.8kg eikä edes ole mikään rimpula :)
  4. C

    Minkä kokoisia teidän 1vuotiaat on?

    alex 81cm ja 11.8kg konttailee ja kävelee tuen kanssa ja pikkasen ilman. ikä 1v1kk joel 80.5cm ja 11.5kg karhukävelee :whistle: ja tuen kanssa juostaa ja ilman tukea mennää kävellen ikä 1v1kk
  5. C

    Miksi teette lapsia pienellä ikäerolla jos raskasta jo ensimmäisen kanssa?

    raskasta on ja siitä myös valitan !!! ikäeroa on 5min :laugh:
  6. C

    Surettaa niin... Vauva kohta 4kk ja ei juurikaan ole mammakavereita...

    nyt meet vaan avoimeen päiväkotiin ja hommaat uudet ystävät elämään :hug: laittele vaikka mailia niin käyään kahveella parantamassa mailmaa :p
  7. C

    Jos ette osaa kusettaa niitä koirianne asiallisiin paikkoihin niin pysykää sisällä!

    joo ja kun korjaa jätökset ja vie niitä kiltisti yleiseen roskikseen (niitä jota tien laidoilla on) tulee mummelit siitäkin valittaa, ettei saa niihin laittaa kun alkaa haiseman että ne pitää viedä ihan sinne omaan koti roskikseen... suoraan voin sanoa että korjaan ja vien lähimpää...
  8. C

    G:Lastenne nimet ja iät?

    Alex Johannes 1vuotias Joel juhani 1vuotias jos vielä tulisi tyttö olisi yksi nimimiete Mia Johanna
  9. C

    Minkä ikäisen voi jättää jo hetkeksi yksin kotiin jos käy esim lähikaupassa?

    no johan on... minulla on vuoden ikäiset kaksospojat ja on ollu syntymästä lähin harvasen päivä tuon n,6min yksin koiran ja kissan kanssa... miettikääs panikoijat sitä kauanko tupakalla käynti kestää ;) ja kun "yksin" noiden kanssa elän niin välillä joutuu käymää pihalla polttamassa...
  10. C

    En vaan voi pitää tätä lasta, kun todettiin vammaiseksi.

    En todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka tieten tahtoen haluaa tänne vammaisia lapsia ja valitella sen jälkeen miten kaikki on niin vaikeeta ja raskasta ym. Tuossakin olette vaan niin itsekkäitä ettekä ajattele lapsen parasta, meiningillä vaan mutkunmähaluan! hienoa! Aloittaja. voimia teille, ei...
  11. C

    Jos miehesi toisi kotiin vastasyntyneen vauvan...

    minun serkkujen isä on kuubalainen ja myös kummipoikani on tumma ihoinen, joten se ei olisi ongelma ja en todellakaan olisi vauvalle mistään vihainen enkä sitä mistään syyttäisi... vaan osaisin kiukkuni purkaa sille miehelle.... ooo onneksi olen sinkku :D
  12. C

    Jos miehesi toisi kotiin vastasyntyneen vauvan...

    reps ja box :laugh: Näin kävisi myös täällä... Eihän se vauva mihinkään ole syyllinen eikä se siitä vauvasta tee idiottia vaikka vanhemmat sitä olisikin... Mut hei oikeesti, mistä te revitte nää kysymykset??? Alan pikku hiljaa miettimään mikä on suomen kansalaisten päihde taso näiden...
  13. C

    Kuka tietää taas kissoista??

    juuri siksi kirjoitinkin etten tiedä teidän asian laitaa kunnolla ;) ja oikeesti noita ihmisiä on monia jotka noin tekee :'( joka tapauksessa toivottavasti asia selkenee ja kisu tervehtyy :)
  14. C

    Kuka tietää taas kissoista??

    meillä kissa reagoi noin kun asuttii home kodissa.... voisikohan johtua homeesta?? niin tai näin vaihtaisin lekuria ja pyytäisin eri lääkäriltä viel lausunnon ja sit sen jälkeen kyllä veisin helsinkiin tutkimuksiin, makso mitä maksoi, mutta eläin jos tarvii lääkäriä se sille myös suodaan. Kun...
  15. C

    kaksosten kääntymisestä

    juu neuvolasta en saannut miekään mihinkään vastausta mutta onneksi on monikkokerho =) mulla kääntyili todella myöhäseen saakka, ja lopuksi kun ei ollu tilaa niin b vaavi vaan kääntyili ja aiheutti todella kovat kivut ja kerran jopa luulin et nyt tuli lähtö synnytykseen mut ei se muuta kun...
  16. C

    "Kivoja" nuo koiran pissat hangessa

    kyllä muuten 2vuotias tuon muistaa!
  17. C

    Miksi lapsia pitää tehdä jos niitä ei jaksa hoitaa?

    anteeksi mutta pakko on sanoa, oletko niin katkera tälle sun ystävälle että se saa apua lastenhoitoon ja näin pystyy tekemään niitä omia asioitaan? toisinkuin sinä joka "joudut"olemaan koko ajan yksin omiesi lasten kanssa etkä pääse tekemään niitä omia asioita... tältä se myös kuulostaa :)
  18. C

    Lasten pureminen

    Eikö tosiaan kukaan muu kamppaile tämän aiheen parissa?
  19. C

    MIstä lastenvahti?

    Niina. laita mulle mailia.
  20. C

    MIstä lastenvahti?

    soitin meidän kaste pappille :D

Yhteistyössä