Hakutulokset

  1. E

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Minä menin lääkärille ekan kerran, kun yritystä oli takana 10 kuukautta. Silloin oli juuri ollut toinen alkuraskauden keskenmeno. Suurin syy lääkärille menoon oli, että halusin vaan tarkistuttaa itseni sen keskenmenon jälkeen. Ensin sain ohjeeksi yrittää ovistikuilla 3 kk. Ja kun ei tuottanut...
  2. E

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Onnea Ponille plussasta. Ultrassa kävin sitten tänään. Vähän jännitti, että mikä on tuomio. Oli kuulemma 2 munasolua kehittymässä. Sanoi, että pitäisi irrota ihan lähipäivinä. Kohdun limakalvokin oli kuulemma todella hyvä, oikean paksuinen. Tää lääkäri oli uusi, en saanut aikaa omalle...
  3. E

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kiitos tervetuloa toivotuksista. Kiertopäivä 11 on parhaillaan menossa, normaali kierto on vaihdellut 28-35 välillä. Nyt kun olen teroja ja clomeja syönyt niin kierto on ollut 28-31. Huomenna olisi taas gyne aika. Täytyy käydä tsekkaamassa ettei ole liikaa munasoluja kehittymässä noiden clomejen...
  4. E

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Hei! Täällä ilmoittautuu mukaan uusi kuumeilija. Ikää on 37v. Lasta on yritetty suunnilleen 18 kuukautta ja tässä välissä on ollut kaksi ihan alkuraskauden keskenmenoa, 01/09 ja 05/09. Nyt toista kuukautta syön clomeja jos sillä saisi jotakin aikaiseksi. Teroja olen syönyt jo 5 kiertoa. Kaksi...

Yhteistyössä