Hakutulokset

  1. Z

    syyskuussa 2010 synnyttävät

    Heipähei! :) Täällä myös tuleva syysmamma! :) rv 8+4 menossa ja tänään eka neuvola. Jännää! :) Kävin varhaisultrassa jo rv 6 ja siellä näkyi syke hienosti, helpotti kummasti epätietoista oloa.. Pahoinvointi ja oksentelu on nyt ihan kammottavaa. rv 5-6 alko kamala pahoinvointi ja nyt rv 8...
  2. Z

    Varhaisultrasta mielipiteitä

    Varasin ajan varhaisultraan ensi vkon lopulle. Laskettiin että pitäisi silloin tulla rv 7. täyteen ja kääntyä 8. puolelle.. Täti sanoi että he ottavat ultraan kun rv 6. on täynnä. On helpottuneenpi olo kun tiedän ettei oo kun reilu viikkoo ja saan itselleni mielenrauhan. Eihän se halpaa ole...
  3. Z

    Varhaisultrasta mielipiteitä

    Ottiko ne ultrattavaksi ihan mielellään jo noin varhaisessa vaiheessa? -No turhapa tässä on kysellä, soitan suosiolla sinne lääkärille kohta, niin selviääpäs sitten sekin.. :) Oon nukkunukin tosi huonosti, kun jotenkin nyt alko vaivaa tää asia ja pyörii kaikenlaisia tyhmiä juttuja päässä.. :/ :D
  4. Z

    Varhaisultrasta mielipiteitä

    Pointtini onkin vain se että haluan tietää onko siellä mitään elävää ja onko elämää oikeassa paikassa. En odotakkaan näkeväni mitään suuria, pelkkä vahvistus sille että tosiaan siellä elää joku, riittää minulle.. Tää on varmaankin paljon mielipiteitä herättävä asia, mutta itse ainakin haluan...
  5. Z

    Varhaisultrasta mielipiteitä

    Kiitti Meritähti! :) Suunnittelinkin että menisin vasta viikolla 7-8. H uolissani olen varmaankin siksi kun takana on vuosi sitten tehty raskauden keskeytys, pelkään että se vaikuttaa asioihin. Ja muutenkin haluan asioihin varmuuden, jotta voin rauhottua! :)
  6. Z

    Varhaisultrasta mielipiteitä

    Kiva kun noin ahkerasti jaksetaan vastailla. :) Tää helpotti kummasti ja vahvisti mulle sen että täytyy soittaa lääkärille ja varata aika, oon nimittäin ollu kun tulisillahiilillä muutaman päivän tän asian takia.. Yks tyhmä kysymys vielä.. Eli tarviiko mun jotenkin etukäteen ilmottaa sinne...
  7. Z

    Varhaisultrasta mielipiteitä

    Eli siis kävittekö varhaisultrassa yksityisellä ennen ekaa neuvolaa, missä vaiheessa ja mitä maksoi!? Minulla eka neuvola varattuna rv 9 ja nyt menossa rv 6. Haluaisin tietää jo ennen neuvolaa, että onko masussa edes ketään, kun turvotusta ja tissien kipeytymistä kummempia oireita ei ole ja...

Yhteistyössä