Hakutulokset

1. P

muutto ouluun - mutta minne?

Itse asunut Intiössä, niissä suht uusissa asunnoissa ja voin vaan kehua aluetta. Lähellä keskustaa ja Raksilan marketteja.
  2. P

Kiitoslahja terveydenhoitajalle?

Heittäkääpä ehdotuksia tuollaisesta viherkasvista, mikä ei aiheuta allergioita jne?
  3. P

Kiitoslahja terveydenhoitajalle?

Olemme muuttamassa toiselle paikkakunnalle, ja haluaisin kiittää terveydenhoitajaamme hyvästä työstä ja tuesta. Olemme olleet hänen asiakkaita monta vuotta, itse olen käynyt hänellä molemmissa raskauksissa ja lapset myös. Todella henk.koht. en terkkaa tunne, niin mietinkin että mikä olis...
  4. P

Tampereen alueet? Mikä ois lapsiperheelle hyvä??

Linnainmaa, Holvasti ja se suunta (itä?) muutenkin vaikuttaa kivalta alueelta. En muuttais Länteen. :)
  5. P

Kempeleen/Oulun äideistä ja lapsista uusia ystäviä?

Moikka, me ollaan muuttamassa keväällä melkein Kempeleen rajalle. :) Montaakaan lapsellista kaveria ei siellä suunnilla ole, joten uudet tutut enemmän kuin tervetulleita! :) Meillä lapset 2/10 ja 1/12. Laitappas mailia vaikka mulle, käyn täällä melko harvoin... pmj87 AT luukku.com
  6. P

Heippa, me asustellaan tässä Villilässä (Likolammella oikeestaan). Pitäiskö laittaa jotain...

Heippa, me asustellaan tässä Villilässä (Likolammella oikeestaan). Pitäiskö laittaa jotain puistotreffejä pystyyn kun meitä nyt näyttäis olevan täältä suunnalta vähän useampikin? :) Meillä poitsu (2/2010) kyllä vielä pääasiassa vaunuissa ulkona mutta eiköhän tuokin pian kiinnostu liikkumaan...

Yhteistyössä