Hakutulokset

  1. SugarBabyLove

    Huutiksesta ja kuvista

    Pitkään aikaan en oo mittään myyny, ja nyt kun pitäs, en enää osaakaan kuvia liittää tekstiin. Linkki tulee vaan tekstinä, mut kuva ei näy tekstin joukossa. Mitä mä teen väärin?? Yritin aijaalla ja tinypicillä.
  2. SugarBabyLove

    Helvetilliset sisarussuhteet - kohtalotovereita?

    Mulla on pikkusisko, elämä varhaislapsuuden jälkeen ei hänen kanssaan ole ikinä ollut mitään herkkua. Mulla on yksi lapsi, aiemmin haaveilin useammasta. Oon kuitenkin tullu toisiin aatoksiin, koska oman siskon kanssa elämä on ollut IHAN KAMALAA syitä en hirmuisen tarkasti halua eritellä, mutta...
  3. SugarBabyLove

    Mun huutiksen ilmotuksesta hävis kuvat!?

    Siis mitä ihmettä? Osan oon aijaan kautta ladannu, ku ilmotuksen laitoin, osa oli vasta kolme päivää sitten laitettuja. Onks mulla joku häiriö, vai mitähäh?
  4. SugarBabyLove

    Vaatteiden myyminen pakettina huutiksessa

    Ajattelin myydä mukulan vaatteita pakettina huutiksessa. Mites sitte lähetysvaiheessa kannattaa vaatteet pakata? Aiemmin oon myynyt vaan kaikenlaista kirjekuoreen mahtuvaa. Ja kannattaako pakettina ylipäätään myydä, vai saako paremman hinnan yksittäin? Mulla on n. 5kpl mekkoja, pari tunikaa...
  5. SugarBabyLove

    Vieläköhän retrokankaat ym. menee huutiksessa kaupaksi?

    Vai jokohan villitys on ohi? Muutamia kankaita meinaisin myydä, mutta kannattaako nähdä vaivaa? Mitäs luulette?
  6. SugarBabyLove

    Mä oon NIIN täynnä raivoa!!!

    Meillä on lähisuvussa ollut aikamoista kuohuntaa viime aikoina. Pääasiassa oon yrittänyt pysyä kaikesta sivussa. Mun sisko pisti välit poikki muutama viikko sitten, suostumatta kertomaan tähän syytä. Eilen sitten muuta kautta selvisi, että meidän serkku on väittänyt mun kertoneen systerin...
  7. SugarBabyLove

    Mistä hemmetistä löytää Elisan asiakaspalvelun numeron??

    Joo, urpo olen, mutta en vaan löydä tuolta nettisivuilta asiakaspalvelun numeroa. Kaikkea muuta skeidaa kylläkin.
  8. SugarBabyLove

    Miten sanoa kauniisti

    Mulla on hyvin läheinen serkku, joka on 10 vuotta mua nuorempi. Serkku on tavannut pojan, Timpan, joka ainakin ennen veti kamaa. Ei käyttänyt suonensisäisiä, mutta poltteli pilveä, ja en tiedä mitä nenäänsä veti jne. Aiemmin Serkulla oli sutinaa Timpan kanssa, mutta se loppui aika lyhyeen...
  9. SugarBabyLove

    "Mulle kuuluu vaan hyvää, kiitos."

    Oltiin tänään hyvän duunikaverin kanssa pitkästä aikaa kahdestaan syömässä, ja tuli juteltua kaikenlaista. Mä en oo aikoihin kertonu sille mitään henk.koht. asioitani, koska on aika piikikäs ja hyvin kärkkäät mielipiteet omaava, itse kyllä kertoilee miessuhteistaan jne useinkin. Nyt sitte...
  10. SugarBabyLove

    Nenäkannu/Sarvikuono

    Montakos kertaa päivässä sillä sai nenuliinia huuhtoa? Ei muista millään. Aamuin illoin oon tässä nuhassani sitä käyttäny, tarvetta olis kyllä enemmänkin.
  11. SugarBabyLove

    Lidlin pullonpalautuksesta

    En oo moneen aikaan Liidelissä käyny, eikä mitään muistikuvaa, voiko sinne palauttaa myös ihan tavallisia limupulloja? Siis muitakin ku Lidlistä ostettuja?
  12. SugarBabyLove

    jännittää!

    Koulu alkaa tänään! :)
  13. SugarBabyLove

    Hei vaan, hei!:)

    Pitkän palstatauon jälkeen palasin toisella nikillä. :) Että hillurei vaan kaikille.

Yhteistyössä