Hakutulokset

  1. L

    Viikon vihje työttömille... älkää hakeko työkkärin koulutuksiin...

    Olisithan voinut hakea sitä sijaisuutta koulutuksen aikanakin?
  2. L

    Se Liina-piika eemelistä..Auttakaa asun kanssa

    Niin siis eemeli, mutta eikö ollut Liinasta kyse?
  3. L

    Oletteko tilanneet noita Zumba dvd:itä? Millaiset kokemukset?

    Kävin laittaan joo, tosin pari kertaa aiemminkin olen jo facen kautta kysellyt... :whistle:
  4. L

    Milloin lapsi rupee juomaan nokkamukista ilman kantta tai tavallisesta mukista?

    meillä on aina juonut ilman kantta, laittaa vain vähän kerrallaan juomaa mukiin
  5. L

    Oletteko tilanneet noita Zumba dvd:itä? Millaiset kokemukset?

    Asuu automatkan päässä, eikä itsellä ole autoa. Pari kertaa olen jo pyytänyt takas, eilen viimeksi kaverilla oli feisbuukissa päivitystä zumbaamisesta |O
  6. L

    Oletteko tilanneet noita Zumba dvd:itä? Millaiset kokemukset?

    millainen se toinen sitten on?
  7. L

    Oletteko tilanneet noita Zumba dvd:itä? Millaiset kokemukset?

    Olen tykännyt, hyvin oppii kun pari kertaa kokeilee. Eli mulla ollut se sculpt&tone, toista en ole päässyt kokeilemaan kun on ollut jo jokusen kuukauden kaverilla lainassa... :kieh:
  8. L

    KÄSI SYDÄMELLE JA VASTAA YSTÄVÄLLISESTI TÄHÄN. Tämä ei ole kiusausviesti, eikä ketään saa mollata.

    Meilläkin putosi syöttötuolilta, kivilattialle, kun käännyin ottamaan puurolautasen selän takaani, eli ei mennyt kuin hetki, mutta sekin oli liikaa.
  9. L

    Ylipainpainoiset: Mitä kaikkea te syötte päivän aikana

    Mulle on tullut aikuis-iällä pakonomainen tarve syödä, vaikka ei olisi edes nälkä. Jos otan jäätelöä niin ison palan että yököttää en voi sitä poiskaan laittaa vaan syön loppuun. Joskus olen syönyt nin paljon että pelkään oikeasti vatsani halkeavan. Syömistyyliltäni olen ihan normaali, en mikään...
  10. L

    Ihana ääni vai onko biisi niin ihana että äänikin kuulostaa siltä

    miten juutuubista on muuten tullut "vevo" :o
  11. L

    Se Liina-piika eemelistä..Auttakaa asun kanssa

    tuossa sillä on ruutupaita, sininen hame ja puoli-essu
  12. L

    Se Liina-piika eemelistä..Auttakaa asun kanssa

    tai löytyisikö täältä? http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=qwO&q=emil+i+l%C3%B6nneberg+lina&btnG=Haku&meta=&aq=f&oq=
  13. L

    Se Liina-piika eemelistä..Auttakaa asun kanssa

    Ootas, meillä on dvd:llä , tuun kohta kertomaan :)
  14. L

    Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

    Häpeissäni merkkaan *merks* :ashamed:
  15. L

    Muumiverhot?

    *yrittää lisätä kuvaa, hetki vain*
  16. L

    Muumiverhot?

    meillä tällaiset
  17. L

    Mitä koulun/päiväkodin italianpadassa?

    Mä oon muistaakseni laittanut herne-maissi-paprikaa ja sitten sellaista tomaattikastiketta purkista, tietty spagetti ja jauheliha myös, tosi saman makusta :)
  18. L

    Ei helv.. En olis uskonu, pakko kai se vaan on...

    Mitä jos laitat sille kyssän huutiksessa asiasta?
  19. L

    ketä 10 palstalaista tulee ekana mieleen? Älä katso muiden listoja, vastaat vain

    Keittiönoita BKM talvikeiju pakkashangella marabou Kalkatin Nötkötti Eikä Vielä Ole Edes Ilta Hölmölän-Iita Savanna poikia3

Yhteistyössä