Hakutulokset

  1. L

    Kolmatta odottavat 2010

    En oo kirjoitellu tänne pitkään aikaan, ihan alussa viimeks. Nyt oon ollu sairaslomalla niin ehtii käydä täälläkin. Lukemassa oon käyny säännöllisesti mutta en oo saan kirjotettua. Nyt tää vauveli on taas kääntynyt istuun täällä masussa ja tila alkaa käydä vähiin kääntyä oikeinpäin...
  2. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    En oo kirjoitellu tänne pitkään aikaan, ihan alussa viimeks. Nyt oon ollu sairaslomalla niin ehtii käydä täälläkin. Lukemassa oon käyny säännöllisesti mutta en oo saan kirjotettua. Veikkaan että eka syntyy jo heinäkuun puolella. Mulla samat mietinnät kuin Lahopää-Liisalla. Nyt tää taas...
  3. L

    Eteisistukka rv 20+1, onko kohtalotovereita?

    En halua pelotella... Mutta kerron kuinka kävi eteisistukan kanssa tutun tutulle. Tämä on harvinaista mutta mahdollista. Eli vauva oli kuollut mahaan 30+ viikoilla hapen puutteeseen. Sektioon, ei voinut synnyttää kuollutta lasta kun eteisistukka. Tuli komplikaatioita, verenvuotoa ja kohtu...
  4. L

    Kolmatta odottavat 2010

    Heipsan, Täällä en oo kerinny pyöriin paljookaan...väsymys vieny kaikki voimat. Hyvin menee ja masu kasvaa. Ei tätä kauaa enää voi piilotella vaikka oli suunnitelmissa että mahdollisimman pitkään salataan. Nyt 10+1 ja löysiä vaatteita pakko pitää koko ajan. En muista aiemmista raskauksista...
  5. L

    Kolmatta odottavat 2010

    Tervetuloa uusille! Eilen käytiin alkuraskauden ultrassa, yksi sykkivä sydän löytyi :heart: Ja siellä oli missä kuuluikin olla. Taaksepäin kallistunut kohtu, aiemmissa raskauksissa siitä ei ole mainittu mitään. Koko vastasi viikkoja, eli 8+0 Laskettu aika pysyi 9.9.2010 Sukupuolen haluaisin...
  6. L

    Kolmatta odottavat 2010

    Mua sais lisäillä listalle. Yritän täällä käydä lueskelemassa ja kirjottelemassa kun kiireiltäni ehdin :)
  7. L

    Kolmatta odottavat 2010

    Lotskuliini..........9.9.......TAYS.....27........tytöt 2005 ja 2007
  8. L

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Tässä mun tiedot: 9.9. ..........Lotskuliini..............kolmas........27v.....Tays
  9. L

    kolmatta odottavat?

    Täällä myös kolmas tulossa, 9.9. laskettua aika. Tytöt -05 ja -07 ennestään.
  10. L

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Heippa kaikille, Täällä uusi syyskuinen ilmoittautuu... Laskettu aika 9.9. Hyvin menny tähän asti :) Alkuraskauden ultraa odotellessa, se on kahen viikon päästä, viikkoja silloin 7+5. Kirjoittelen myöhemmin lisää!! Lotskuliini 5+5
  11. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Kiitos kaikille onnitteluista! Pakko täällä kurkistella mikä teillä tilanne :) Tsemppiä ja pikaisia tärppejä kaikille!
  12. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Uutisia, hyviä sellaisia :) Tänään pärähti raskaustestiin kaksi viivaa, positiivinen tulos!!! En ollut uskoa silmiäni. Olen niiiiin onnellinen. Orwokki, pahoittelut! Toivottavasti moni teistä tulisi vielä minun mukana tuonne syyskuisten odottajien pinoon. Miten sitä osaa tuonne...
  13. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

    Jännät ajat siis monella menossa :) Toivotaan paljon plussia. Itsellä nyt kp 28/28. Menkat ei ole alkanut, mutta ei oireita suuntaan tai toiseen. Ei menkkaoireita eikä raskausoireita. Varmaan tarttis testata mutta jänskättää ja aattelin odotella vielä uudenvuoden yli. Sit jos ei oo...
  14. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

    Niin ja unohtui kertoa että nyt on menossa kp 25/28 että siis jännät päivät menossa!!
  15. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

    Tervehdys kaikille! Täällä kolmannesta haaveilija ilmoittautuu mukaan. Kaksi lasta ennestään, 2- ja 4-vuotiaat. Nyt menossa toinen yrityskierto. Edelliset menkat alkoi 2.12. Edelliset tärpänneet heti ekasta kierrosta että jännä nähdä kuinka nyt tärppää. Tsemppiä kaikille yritykseen!! Ja...

Yhteistyössä