Hakutulokset

  1. K

    Clomifen

    Hei kaikki pitkästä aikaa! Kuumeilin täällä viimeksi kesällä, kun takana oli jo neljä clomi-kiertoa, joissa kaikissa ovulaatio, muttei kuitenkaan toivottua tulosta. Elokuussa kävin munajohdinten aukiolotutkimuksessa ja kaikki oli ok. Elo-syyskuiseen kiertoon otin vielä clomit mukaan (2...
  2. K

    Kuvia plussatesteistä

    Kristen: teitkö siis sellaisen plus/miinus -testin? Mulla tuli siihen dpo11 haamujen haamu, värillinen viiva, jonka mieskin näki. Ajan kuluessa ja kuivuessaan sen viivan toinen reuna muuttui tummemmaksi. Nyt dpo 12 on kuitenkin alkanut tuhruvuoto, joten ehkei se ollutkaan haamu tai sitten vaan...
  3. K

    Clomistit!Myöhäinen ovis=myöhäinen plussa?

    Heip, En tosin ole koskaan plussannut, mutta clomeja neljä kiertoa napsineena ja asiaan muutenkin perehtyneenä voin sanoa, että ovulaatio voi hyvinkin olla tuolloin kp16, itselläni ovulaatiot clomien kanssa vaihtelivat kp19-23, mutta ilman clomeja mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, joten...
  4. K

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Voi sane, oikein kovasti onnea! Ihanaa! Meillä clomifen-hoito ei näytä tuovan tulosta joten yksityiselle siirrymme hoitoon elokuussa. Tässäkin kierrossa kyllä ovulaatio tapahtunut, mutta tuskinpa tärppää. Mulle ei vielä tehty sitä aukiolotutkimusta, kun yths:llä jotenkin tyrivät senkin...
  5. K

    Clomifen

    Heippa, Seurannassa käyty eikä aukiolotutkimusta sitten tehtykään, kun gyne oli unohtanut varata sille aikaa... Voi kun harmitti, tarttee mennä sitten yksityiselle se tekeen ensi kierrossa. Muuten ultrassa kaikki ok: kohdunlimakalvo hyvä 9mm ja oikeassa munasarjassa 2 kpl 12mm munarakkuloita...
  6. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    tombatar: meillä yths:n kautta yliopistollisella sairaalalla kävi mies näytteen antamassa ja 2 viikkoa meni tulosten kanssa. ON: tänään seurantaultrassa käyty ja piti tehdä aukiolo, mutta eipäs tehtykään, kun gyne oli unohtanut varata siihen tupla-ajan, joten niinpä jäi se nyt sitten...
  7. K

    Clomifen

    Hei Porina, täällä käyn kurkkaamassa välillä, mutta harvemmin, kun jotenkin usko alkaa clomeihin loppumaan. Tai ei ehkä clomeihin, mutta omaan toimintaan... Onnea oviksesta! Mäkin oon bongannut oviksen aika myöhään kierroissa(kp19, kp23 ja kp 21). Nyt näyttää kuitenkin ehkä siltä, että mulla...
  8. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    kipinäkenkä: kiitos päivityksestä! Ja ymmärrän hyvin mitä tarkoitit; minäkin ajattelen loppujen lopuksi niin, että mun on helpompi kestää nää viat ja vaivat, kuin että mies joutuisi suremaan myös omia puutteitaan. Nyt vaan mietin, mitähän musta vielä pco:n lisäksi löydetään...
  9. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    kipinäkenkä: kiitos päivityksestä! Mulle vois korjata, että kp8 ja yk5 meneillään. Kiitoskiitos! ON: eilen otin viimeisen jättisatsin clomeja ja oikeastaan jo heti ekana clomipäivänä tunsin jomottelua molemmissa munasarjoissa ja sitä on jnk verran jatkunut edelleen. Aukiolotutkimus ja...
  10. K

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Peppi: mulla kanssa oireena hiustenlähtöä! Mulla on sellanen käsitys, että sitä on aika vaikea hoitaa, jos haluaa tulla raskaaksi. Ilmeisesti esim. e-pillerit suojaavat noilta mieshormonioireilta (hiustenlähtöä, mutta myös mahdollisesti liikakarvoitusta, aknea...) ja pillereiden aikaan ei musta...
  11. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Heip, Mulle saisi ystävällisesti päivittää kp1 nyt tänään ja yk5. Clomeilla edelleen jatketaan, mutta tässä kierrossa pitäisi olla aukiolotutkimus ja miehen siemennesteanalyysin tulokset saadaan varmaan about viikon kuluttua. Tän kierron jälkeen onkin varmasti aika miettiä taukoa ja/tai muita...
  12. K

    Clomifen

    Heip Sarzu! Mukavaa kesää sinulle ja miehellesi, onnea syksyn hoitoihin! Itsekin varmaan hiljennyn vähitellen... Ei taida meille tulla clomeilla vauvaa. Oon hiukan päättänyt, että seuraava clomikierto saa olla ainakin vähäksi aikaa viimeinen... Sitten syksymällä muihin hoitoihin. Tässä vielä...
  13. K

    Clomifen

    Hei taas, Ultrassa käyty tänään ja uusittu clomifen-resepti. Ilmeisesti eivät nyt sitten ole toimineet oikein hyivn ja kolmella tabletilla mennään ensi kierrossa. Silloin myös aukiolotutkimus. Oikealla puolella munarakkula ei ollut juuri viime viikosta kasvanut,vasemmalla näkyi keltarauhanen...
  14. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Heippa kaikki! Odottavan aika on pitkä... Ei se ovulaatio varmaan tuukaan tässä kierrossa. Oon saanut hämmentävän tummia viivoja ovistestiin viikonlopun ajan ja nyt ovat jo haalenemassa. Yhtään selkeetä plussaa ei mun mielestä ja laskujen mukaan tänään tai viimestään huomenna pitäisi testin...
  15. K

    Clomifen

    Elli, mietinkin juuri päivällä, että mitä Sinulle kuuluu. Varmasti huojentavaa, kun asia on nyt selvä ja voi viettää piinailuvapaan kesän ja asennoitua jo odottamaan ivf:ää. Toivon teille oikein paljon onnea ja tärppiä niin pian kuin mahdollista! Itsellä tuo aukiolotutkimus seuraavaksi vuorossa...
  16. K

    Clomifen

    Onnea onnea Cladoceran, ihanaa! sane: ihan tarkalleen ei olla sovittu, kuinka pitkään voin jatkaa. Alussa oli puhetta, että tuo 6 kiertoa olisi se maksimi ja sitten vähintäänkin taukoa. Itse kyllä ajattelen, että jos kuudessa kierrossa ei mitään tapahdu, on aika siirtyä muihin hoitomuotoihin...
  17. K

    Clomifen

    Heip kaikki, Vastailinkin sulle sane tuonne PCO-ketjuun ja kyselin juuri clomiannostuksestasi, mutta täältähän se jo selvisi. Eli sama annostus on meillä tällä hetkellä. Mun kohdalla clomiannostus todennäköisesti kasvaa ensi kierrossa kolmeen tablettiin päivä (eli 150mg). Mulla oli ekassa...
  18. K

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Hei kaikki! Tervetuloa uudet! Tuulensuoja: minäkin varmaan oisin jo testannut. Jos menkat on neljä päivää myöhässä niin ihan luotettavaa on testata. Mutta jos ovulaatiotesti on ollut plussa kp 21 ja ovulaatiohan tapahtuu yleensä vasta sen jälkeen, suunnilleen seuraavana päivänä, niin siitä...
  19. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Onnea kipinäkenkä, toive81 ja neulanen! Ihan huippua! :heart: Mä oon ollut viime ajat aika väsynyt kaikkeen ja uskomaan tähän touhuun... Tänään kävin seurantaultrassa (kp 13) eikä clomien tuplaaminenkaan ole juuri muuttanut tilannetta, paitsi että vasemmassakin munasarjassa oli nyt ekan...
  20. K

    Clomifen

    Heips, kp 1 tänään järkyttävien kipujen kera. Nyt lääkittynä pystyn jo istumaan... Huh. Nyt sitten sunnuntaina aloitan kolmannen clomikierron, mutta 100mg annostuksella eli kaksi nappia naamaan kp3-7. Jännittää, että tuleeko jotain sivuoireita ja tuleeko ovulaatiota... Maanantaina soittoaika...

Yhteistyössä