Hakutulokset

  1. H

    Korvat lukossa

    Heips! meiän 1,5v poitsu on nukkunu vauvana lentokoneessa kaikki nousut ja laskut ja nyt kans puoltoistavuotiaana nukku onnnellisesti välilaskut ja nousut kans! kerran unissaan inahti mutta ku tuttia luttuutti ni kai se autto! yksilöllistä kai se kuitenni...
  2. H

    äitejä/odottajia Helsingistä!!

    Heippa! Olen 21v esikoisen odottaja Helsingistä. Olen asunut täällä vasta alle vuoden, enkä oikein tunne ketään täältä seudulta. Etsisin siis kavereita odottajista taikka jo lapsellisista äideistä. Olis kiva saada seuraa muuten niin tylsiin päiviin. Kirjotelkaahan sähköpostiini: hannamari @...
  3. H

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ihanat nimet! perinteistä ja uutta! meillä poika 1v5kk Martin Llukan, ensimmäinen nimi on mun tyttösukunimi ja toinen on papan nimi. suomalais albanialainen nimi :)
  4. H

    Gallup:Ammattisi ja oletko mammalomalla/hoitovapaalla?

    Lähihoitaja töissä olen ja toisesta lapsesta haaveilen..."liian paljon" lapsia tuttavilla...tullu kamala vauva kuume ;)
  5. H

    tulevaisuudesta

    ymmärrän sua kyllä..mä oon lähihoitaja. ja aina välillä oon siivonnu ja ollu laitoshuoltajana...ja monta kertaa oon sanonu et ei enää ikinä...viimeks siivosin ku ootin esikoista ja olin kyllä poikki, tylsistyny... ja tällä kertaa se ei ikänä on pitäny. olihan siinä työs hyviäki puolia sitä työtä...

Yhteistyössä