Hakutulokset

1. A

*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Varovaisesti ilmottaudun joukkoonne... Tänä aamuna testasin haamun, ja aikaisemmissakin raskauksissa olleet oireet ilmestyneet. Laskettu aika olisi ilmeisesti 11.1. ja kolmas lapsi tulossa, ennestään meillä 2 poikaa (-06 ja -07)
  2. A

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

hei taas pitkästä aikaa! Ja paljon onnea plussanneille!! :) :flower: Mie täällä edelleen odottelen, että sais sen kierukan pois. Helmikuulle tuli vasta aika gynelle, joten odottelu jatkuu täällä vieläkin. Olen kyllä säännöllisesti käynyt teidän juttuja lukemassa, mutta muuten siirryn tästä...
  3. A

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

hohhoi.. Ei päästy täällä vieläkään alottamaan yritystä. Lääkärissä siis kävin viime tiistaina kierukan poistoa varten, mutta lekuripa toteskin ettei löydä mitään lankoja. Noh, nyt sit ootellaan aikaa gynen polille et jos ne siel sit sais sen poistettua. |O Saas vaan nähä et kuin kauan siinä sit...
  4. A

Hormonikierukka mulla on ja on ollu n 2 vuotta nyt. Tsemppiä sulle Höperö!! Toivotaan et sulleki se plussa sieltä vielä tulee! :) Enää 2 päivää kierukan poistoon, en meinaa pysyä nahoissani, vaik tiedän ettei se raskautuminen heti tapahdu kuitenkaan. Se on vaan se ajatus et sit on se...
  5. A

Toivottavasti mahtuu vielä sekaan... :) Olen siis 23 v. kahden lapsen äiti (01/06 ja 02/07) ja nyt olisi toiveissa se kolmas lapsukainen. Minulla siis kierukka vielä ja poistoon varattu aika ens viikon tiistaiksi, joten yritys alkaa hetimmiten. Hirveästi jännittää että miten tässä käy...

Yhteistyössä