Hakutulokset

  1. I

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Tervetuloa minunki puolesta kaikille uusille! Sonskulle suuri osanottoni:hug: Jospa nyt saataisiin tähän ketjuun vähän eloa=) Tuo on niin totta, mitä kevätmamma(ko) kirjoitti noista suurperhe kammoijoista. Jännää miten niin monia ihmisiä vaivaa toisten lisääntyminen. Itse sain myös kokea tuon...
  2. I

    Saako kotiäiti olla tylsistynyt elämäänsä? Uranvaihto edessä? Mikään ei kiinnosta...

    Mulla on samanlaisia ajatuksia. Jotenki sitä on niin kyllästynyt tähän ainaseen pyykkäämiseen, siivoamiseen ja ruoanlaittoon. Ja kun jokainen päivä on samanlainen, samoilla rutiineilla, niin siihen kyl kyllästyy! Miten kauan olet ollut kotona? Mulla on menossa jo 8 vuosi ja vielä pitäisi olla...
  3. I

    4-5 lapsiset perheet, mikä auto?

    Chevrolet astro 8-hengen tila-auto isolla takatilalla. Bensaa vie ihan sikana, mut on aivan ihana ajaa. Vaix on iso niin taipuu yllättävän hyvin myös kaupungis. Lapsosia meillä 4.
  4. I

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Heips! Ihanasti ihmiset ovat täällä plussanneet! Hurjasti onnea kaikille! Tuossa autoista kyseltiin ni meil on 8 hengen chevrolet astro ja se on todella ihana! Vaunut mahtuu takaluukkuun ihan purkamatta ja meil on emmaljungan classic malli. Bensaa vie kyl ku pieni eläin mutta se on musta...
  5. I

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Hurjasti onnea kaikille plussanneille!! Plussa viestejä kun tässä lueskelin niin tuli ihan hirmuisen kateellinen olo!! Mäki tahtoisin olla raskaana!!! Asiassa ei ole kuin yksi este. Numero vitosta haaveillaan vasta 4-5 vuoden kulutta, kun olen ehtinyt vähän olemaan ensin työelämässäkin...
  6. I

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Heips! Ois korjattavaa noihin mun tietoihin. Mun ikä on 30 ja lapsia on 4. Tassutin tuossa kyseli, et miten tullaan toimeen jos ei ole ollut töissä. Mulla siis kotiäitiyttä takana reilut 7 vuotta ja kumma kyllä ihan kivasti ollaan tultu toimeen. Nyt varsinkin ku neljäs lapsi synty niin...
  7. I

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Hei! Uutena täällä huhuilen, jos pääsisi joukkoon mukaan? Lapsia on neljä: poika 7v, tyttö 5v, tyttö 2,3v ja poika 3kk ja vielä yhtä tekis mieli... Olen kans törmännyt asiaa, et kuinka teil on noin monta lasta. Kerran kaupassakin yksi nainen kysyi kassatädiltä: onkohan noi kaikki lapsen ton...

Yhteistyössä