Hakutulokset

  1. M

    hoitojen kelakorvaus!

    Eipäs isoilta kuulosta korvaukset :| Mutta eipä sille mitään voi. Kiitos teille =)
  2. M

    Kahden alkion siirto -> monta tuli?

    PAS:ssa minulle siirrettiin kaksi alkiota, tuloksena yksi lapsi :heart:
  3. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olisiko kellään tietoa minkälaisia kustannuksia syntyy luovuttajan lääkkeistä? Pregnyl on kai aika edullista?!? Tarvitseeko Gonal-F kyniä yhteen hoitoon kaksi kappaletta? Ne tuntuivat maksavan viitisen sataa kapp
  4. M

    hoitojen kelakorvaus!

    Osaisiko kukaan sanoa millaisia korvauksia KELAlta on mahdollista hakea, kun on hoidossa luovutetuilla munasoluilla?
  5. M

    PAS ja onnistuminen

    Me ei meidän ekassa hoidossa päästy koskaan tuoresiirtoon :/ Eka PAS oli sitten minun eka siirto koskaan! Siirrettiin kaksi alkiota, toinen kiinnittyi ja saatiin vauva kotiin :heart: Minua kans epäilytti koko PAS kun tuntui, ettei se voi onnistua! TSEMPPIÄ!!
  6. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aloittelin jo uuden keskustelun ja huomasin sitten heti perään tämän... Pikkaisen sokea(ko) :whistle: Laittelenpas tähän tämän pätkän sieltä... Olen taustaillut täällä palstalla aikoinani hoitoa odottavana, hoidossa ollessani, raskaana ja nyt sitten päätin tulla kirjoittelemaan =)...
  7. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa! Olen taustaillut aika kauankin täällä palstalla, mutta olen niin laiska kirjoittelemaan :p Isot halit täällä teille kaikille tasapuolisesti, olen hengessä mukana :hug: Joku kyseli pakastealkioista =) Omasta kokemuksestani voin kertoa, että meillä ainakin toimivat! Eka...
  8. M

    Luovutetuilla soluilla hoidoissa onnistuneet!

    Heippa! Olen taustaillut täällä palstalla aikoinani hoitoa odottavana, hoidossa ollessani, raskaana ja nyt sitten päätin tulla kirjoittelemaan =) Tarvittaessa palataan tarkemmin meidän tilanteeseen! Olen vähän laiska kirjoittelemaan, minkä takia yleensä vaan taustailen :p Kyselkää...

Yhteistyössä