Hakutulokset

1. M

***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 2****

Itse odottelen jo innolla huomista iltaa, kun pääsen tunnin reeneihin. Mies jää lapsosen kanssa kotiin, jotta äippä pääsee liikkumaan. Tälle päivälle olisi suunnitteilla vaunulenkki, kun ulkona on niin hieno ilma. Eilinen päivä tuntui kamalan takkuiselta taas. Koko ajan teki mieli syödä...
  2. M

Ja ei kun innolla uuteen viikkoon! Viikonloppu meni mulla kyllä ihan penkin alle. Oikeastaan en ollenkaan katsonut mitä söin ja se varmaan näkyis puntarinkin lukemassa. Yritän tässä vältellä vaa'alle menemistä, kun ei siitäkään mitään tule, että on koko ajan punnitsemassa itteensä. Seuvaavan...
  3. M

Huomenta! Viikko on mennyt yllättävän nopeeta ja syömisetkin ovat pysyneet jokseenkin kontrollissa. Olen kyllä huomannut, että jos en syö kunnon lounasta ja järkevää päivällistä, niin ilta menee mässytellessä koko ajan jotain pientä. Nimi: morsonen Pituus: 184 cm Aloituspaino: 109 kg...
  4. M

***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

Tervehdys kaikille! Raskausajan "luvalliset" mässäilyt, synnytyksen jälkeinen lievä masennuskausi, Joulu ja Uuden Vuoden juhlinnat ovat tehneet tehtävänsä. Vaaka näytti hirmuisia lukemia, kun siihen taas pitkähkön tauon jälkeen kipusin. Kyllähän oma peilikuvakin on antanut osviittaa siitä...

Yhteistyössä