Hakutulokset

  1. H

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    Meillä näyttäisi nyt olevan ekan kerran plussa! :) En usko tähän ennen kuin näen varhaisultrassa missä se pieni kasvaa. Joka päivä rv 3+6 jälkeen ollut menkkamaista kipua ja enempi vasemmalla, joten ei kai olisi vaan kohdunulkoinen... Iloitsen vasta sitten kun tiedän kaiken olevan kunnossa :)...
  2. H

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    Hei! Haluaisin mukaan ketjuunne :) Ollaan mieheni kanssa aloitettu yritys 05/09. 03/10 kävimme tarkistuttamassa tilannetta lapsettomuus klinikalla ja etsimässä syytä tilanteeseen. Kumpikin ollaan vasta 19, joten melko nuoriakin siis vielä. Tutkimuksissa löytyi minulta kilpirauhasen...
  3. H

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

    Meillä kaksi autoa, toinen volkswagenin sedan malli, sinne ei rattaita saa muuta kun rungon peräluukkuun ja itse istuinosan kopan kanssa takapenkille, mutta sekään ei onnistu perjantaina kotiin tulevan labradorinnoutaja pennun vuoksi. Toisena autona on volkswagenin farmari golf, sinne...
  4. H

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

    Täällä odotellaan jälleen joko tätiä tai testaamista, joskin siihen vielä aikaa kun vasta kp18/29. Viime kierto tosiaan oli pidempi, sellastakaan ei ennen oo tapahtunu :P Kaipa tässä alkaa vähän stressiä olemaan raskaaksi tulemisen suhteen ja ajatuksia siitä jos jokin on vialla tulee mieleen...
  5. H

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

    Mun osalta ollut hieman hiljaista täällä, mutta kotona jälleen ja koneen luona :P Ennen joulua siis lähdettiin reissuun ja nyt vasta kotiuduttu. Mulla alkoi YK 4, jonka voi päivittää ja ensimmäisen kerran menkat tuli nyt myöhässä ja alkoi kp 31, vaikka ennen aina ollut 29. Jännää tämäkin...
  6. H

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

    Onnea erka plussasta! :heart: Jospa jouluksi saataisiin lisääkin plussia :) Mulla menossa kp 18/29, jännäillään siis joulunakin miten on käyny. Ihmeen paha olo ollu tänään aamusta lähtien ja mahaan sattunu. Liekö sitten jotain pöpöä liikkeellä. Kuitenkin ovis oli kp 15/29 eli 3 päivää...
  7. H

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

    Mulla tänään kp 16/29, eilen ovisplussa ja tunsinkin ovulaation. Josko se tästä omalla ajallaan tärppäis kun on sen aika. Mutta niinkun täälläkin jo toiset on puhunu - niin vaikea olla stressaamatta, vaikka sillä onkin negatiivinen vaikutus. Nyt ensimmäimem yk vähemmällä stressillä ja...
  8. H

    Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

    Nimimerkki hennulinda, syntymävuosi -91. Esikoinen on haaveissa ja pillerit jätettiin pois syyskuun lopussa 2009. Nyt siis kolmas yritys kuukausi :)

Yhteistyössä