Hakutulokset

  1. S

    Sitä pojan ainoaa toivetta en sitten löytänyt mistään =(

    Oletko nettikaupoista yrittänyt etsiä? Laita googleen hakusanaksi "Duplo Lego ritarilinna" ja katso mitä löytyy. Eihän paketti varmastikaan jouluksi ehdi, mutta voit sen ehkä jotenkin selittää pojallesi?
  2. S

    Raskaus on persiistä!!

    samanlaiset tunteet täällä! Olen muutamia hetkiä lukuunottamatta inhonnut koko raskausaikaa. Ultraäänet tietty on asia erikseen kun sen oman pikkuisen näkee, siinä on jotain äärimmäisen palkitsevaa! Se oli varmasti joku mies joka keksi väittää että raskausaika on naisen elämän parasta aikaa...
  3. S

    Kuka haluaisi synnyttämään?

    mä haluan kanssa synnyttämään! Olen rehellisesti sanottuna halunnut kovasti jo muutaman viikon lähteä synnyttämään. Mulla oli eilen laskettu aika ja nyt hermostuttaa ja pinna kireellä. Haluisin jo niin kovasti että pikkuinen syntyis! Kamala ajatus että vielä muutaman viikon odottaisi, ihan kuin...
  4. S

    Mies löi meidän yksivuotiasta!! :O

    jos ei ole muuta paikkaa mihin mennä niin miten olisi turvakoti sinulle ja lapsellesi? Onko paikkakunnallasi sellaista? Siellä saa yöpyä ja keskutella asiasta ja henkilökunta kyllä auttaa asian selvittämisessä ja mahdollisesti viemisessä eteenpäin. Sanoisin että pikapikaa sinne!
  5. S

    Voi yök.

    toksoplasmoosista ilmeisesti puhutaan: riski sen saamiseen on liioiteltu ja tarttuu muutenkin vain ulosteista limakalvokontaktissa. Tarkottaen sitä että sun pitäis ensin koskea ulosteeseen ja sen jälkeen laittaa sormet vaikkapa suuhun (mitä tuskin kukaan järkevä ihminen tekee).. Pakastepussit on...
  6. S

    Perhevalmennus

    eipä täälläkään sen perään hirveesti olla kyselty ja hyvä niin koska meille ainakin oli täysin turha kokemus: olo oli kuin aikuisten leikkikoulussa ja suurin osa puhutuista asioista oli täysin asiaan kuulumatonta. Ei käyty kun yhdellä kerralla kolmesta ja se riitti meille! Kuitenkin kun...
  7. S

    Helsingin mammoja :)

    Täällä vm.-87 tuleva äiti! Odottelen esikoispoikaani syntyväksi 20.12!
  8. S

    Ruohonjuuri avattu Itikseen!

    Kyllä se Alko oli siinä paljon parempi...
  9. S

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    meillä kaksi kaksivuotiasta kollikissaa, Pikkis ja Tikru (tai Blosse, kuten rakas avomieheni kissan risti koska se näyttää aina siltä että olisi vähintäänkin kännissä... siis kissa, ei mies)
  10. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 22, mies 27 ja poikamme laskettu aika 20.12. Yhdessä olemme olleet hieman yli vuoden (nopea tahti ollut ) :p
  11. S

    äidit-87?

    Juuhei täällä ollaan! Äidiksi tosin tulen "vasta" kymmenen päivän päästä (jos laskettu aika pitää paikkaansa) mutta innolla (ja kärsimättömänä) jo nyt odottelen ja suunnittelen. Helsingissä asutaan avomiehen ja kahden kissan kanssa (ja pikkujätkän sitten kun se palleroinen vihdoin tajuaa...

Yhteistyössä