Hakutulokset

  1. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Meille syntyi tyttö 20.8 rv 40+3 :heart: Kkk
  2. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Eilen unohtu käydä poksumassa (kahdessakin mielessä..), joten tänään 40+1 :heart:
  3. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Vaate asiaa kommentoin nopsaa. Eli me ollaan ostettu näitä lyhkähihasia bodeja potkupukujen alle. :) Eli älä ainakaan hautaa niitä! Tostesin käteväksi juurikin ne lyhkähihaset, koska ne vaatteet kaikki on aluksi niiiin pieniä. Oli tympeä laittaa sitä pitkähihasta bodya potkupuvun alle. Siis...
  4. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Unohin eilen poksua. No nyt ois 39+1. Miten voikaan olla elämä muuttunut yhtäkkiä yhdeksi p*skaksi? Pelkkää odottelua joka päivä ja joka aamu vituttaa vaan enemmän herätä ajatukseen: Ei taaskaan mitään. Laskettuun on alle viikko ja mä oon myös (niin kuin moni muukin) ihan stressaantunut...
  5. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea vauvan saaneille!! :heart: G: Esikon painoarvio oli rv 35+5 2600g, rv 41+5 2900g, syntyi rv 41+6 3340g. Ei kovin tarkka ollut ainakaan tuo viimeinen mittaus, kun seuraavana päivänä kuitenkin syntyi tuolla painolla. Tässä raskaudessa painoarvio 36+2 2700g, 38+1 3078g, ja syntymäpainosta...
  6. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    ONNEA VAUVAN SAANEILLE! :flower: Paljon uusia vauvoja saatu pinoon :heart: Mulla poksu tänään 38+0 :) Odotukseen mahtuu useampi sloma kipeiden supistusten, paikkojen pehmentymisen ja issias kipujen vuoksi. Maattu on ja lihottukin, kun ei ole saanut kuukausiin tehdä mitään! No onhan tämä...
  7. K

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea Kuuttis vauvasta!! :flower: Siellä muutama muukin tuntuu jakautuvan piakkoin.. ;) Ihana kun saadaan vauvoja tähän pinoon! :) Tuosta isän sairaalakassista tuli mieleen, että me ei sellaista ole ajateltu isälle pakata, mutta esikolle "mummulakassi" pakataan huomenna. Esikko on ite...
  8. K

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Heips! Kirjoittelen piiiiitkästä aikaa :) Luen tätä ketjua päivittäin, yleensä aamulla ja illalla, mut jotenki en "osaa" kertoilla tänne omia asioitani. :) Mutta yritetääs: Monella on ollut supistuksia, kipuja ja slomia. Täällä sitä samaa. Tänään oli kontrolli, jossa kohdunsuun tilanne...
  9. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Moi. Tänne on aktiivisesti moni kirjoittanut,kiva! :) Mä vähän taustailen, ku oon niin laiska kirjottaan. :D Vähän omaa napaa: Sairauslomalla oon nyt pari viikkoa, ens viikolla loppuis ja lisää varmaan tarvis. Kantaminen, nostelu ja (ehkä?) kävely aiheuttaa supistuksia ja kovia liitoskipuja...
  10. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Tuun laittaan vaan nää raskauskuukaudet tänne! Paremmalla ajalla lisää! :) ENSIMMÄINEN RASKAUSKUUKAUSI -4. Raskausviikko TOINEN RASKAUSKUUKAUSI 5.-8. Raskausviikko KOLMAS RASKAUSKUUKAUSI 9.-12. Raskausviikko ( Ns. ensimmäinen kolmannes päättyy viikkoon 12) NELJÄS RASKAUSKUUKAUSI...
  11. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Huvittavia noi suolen ja äidin sykkeen kuuntelut neuvolassa! :D Mä oon jotenkin niin kiltti/huomaavainen tai jotain, ku en varmaan itte sais sanaakaan suussa noissa tilanteissa. Tai siis en varmaan pystyis huomauttamaan, ettei sille ultraajalle tulis nolo olo. :D Ääh.. :$ Kumminki. Tuosta...
  12. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Tuun pikana kirjoittamaan. Joillain oli puhetta ummetuksesta. Täällä on yksi KÄRSIJÄ lisää! Alkaa haitata jo normaalia elämää tämä ummetus. :ashamed: Ruokaa kyllä menee ihan ok, mut ei meinaa mitään tulla pois. Ja sit kun tulee, niin tulee varmaan 4 päivän ruoat ja sit ollaan kipeenä sen takia...
  13. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Hyppy: Mä oon vähän samallai "varkain" liikkeellä ollut/olen nyt :) En tunne huonoa omaatuntoa. Varmaan siksikään en tunne, kun oon nuori, opiskelen työn ohessa ja ´haluaisin hirveesti jäädä kotiin hoitaan lapsia ja opiskella ilman "työpaineita". Mä meen siis vasta reilun kk päästä työhöni takas...
  14. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Moips! Täällä ois yksi uusi elokuisiin. :) Tai uusi ja uusi, oon seurannut alusta asti teidän juttuja ja uskalsin nyt vasta liittyä. Olin tuolla maaliskuun pinossa, mutta se raskaus päättyi keskenmenoon, joten nyt uskaltauduin vasta mukaan :| Hauskaa, kun on ihan ensimmäisistä viesteistä asti...
  15. K

    Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

    Ehkä typerin lausahdus tuli esimieheltäni (nainen) Sanoin, että meille ois voinut tulla kaksi vauvaa kevääksi. Siinä hetken päästä hän sano, että on varmaan vähän helpottunukin olo, kun kuitenki kaksoset on vähä... :o En sanonut mitään siihen! Sanoa nyt keskenmenon saaneelle, että varmaan...
  16. K

    Elämäni ensimmäinen viivanpaikka r-testissä, kääk!

    Sun kuuluu kyl laittaa se testin kuva tänne, niin voidaan sit yhdes tulkita sitä. ;) :D
  17. K

    Yksiavioisuus

    Hmm nooh.. Mun mielestä tuokin on ok, jos kummatkin sitä haluavat. Mutta me ei kyllä tuolle tielle lähdettäis. Avioliittoon ei saa mahtua kolmea. Se on tarkoitettu kahdelle aikuiselle. Tää on ehkä arvomaailma kysymys ennemminki, kuin "kyllästymisvaiheeseen" tai muuhun elämän "vaiheisiin" liittyvää.
  18. K

    Palstan opetukset ja kauhistukset

    http://static.iltalehti.fi/kuvat/liitteet/hedelmall_kunnat.shtml
  19. K

    Palstan opetukset ja kauhistukset

    Tuossa tietoa noista lapsimääristä, jotka yleistetään usein (niin kuin nyt tässäkin ketjussa) siihen, että perheessä on se kaksi lasta. http://www.iltalehti.fi/perhe/2010073112112443_pr.shtml

Yhteistyössä