Hakutulokset

  1. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

    Meillä odotus päättyi jälleen kerran. Melkein 18 viikolle asti päästiin tällä kertaa... :'( Alkaatähän kai jo tottumaan pikku hiljaa, että meille ei lasta tule. Ilao teille ootuksiin kumminkin..
  2. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Sen verran, että tämä odotus ei päättynyt iloisesti meidän osalta. Supistukset ei enteilleet hyvää niin kuin pelkäsin ja haudataan jälleen kerran haaveet lapsesta. Iloa teille odotuksiin. Päästiin me tällä kertaa melkein viikolle 18 asti :( :'(
  3. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Kiitti. Tilanne näyttää siltä ettei kaikki ole kunnossa. Sairaalaan meno huomenna odottaa..
  4. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

    En tiedä onko kaikki ok.. synkältä näyttää. Sairaalaan huomennna...Tänään olisi 18 tasan :(
  5. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

    Iloista odotusta teille.
  6. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    milkei Te ette ilmeisesti kauaa asuneet Ruotsissa? Itse kaipaan sinne takaisin, ei tää Suomi tunnu oikein omalta enää :( 1 raskauskuukausihan on aina vähän reilu 4 viikkoa, se ei ikinä ole tasan kk niin kuin normaalisti. Eläimistä Meillä oli ihan vasta taloon tullut kissa kun esikko...
  7. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Odotusvaatteista Mulla ei ole mitään lempparia..Oon ostanut muutaman pakollisen vatteen millä meinaan pärjätä loppuun asti. Siis tällä hetkellä juhla-yms. vaatteena toimii samat, kun en viitsi parin hassun kuukauden takia pistää rahaa vaatteisiin turhaan :saint: En muutenkaan ole mitenkään...
  8. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    SyysH On suppareita juu.. Tällä tietoa en palaa töihin ollenkaan ennen ä-loman alkua. Heti kun tekee enemmän (tai pelkästään saunassa käynti) saa kivuliaat supistukset aikaan. Lääkäri käskikin vaakatasoon heti jos pahalta tuntuu. Töihin paluu siksi poissuljettu, kun teen fyysisesti raskasta...
  9. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

    Neila Ei hätää, minä huhuilin itseäni listoille jo aikaa sitten eikä vieläkään lisätty :whistle: ;) Ehkä ens viikon neuvola helpottaa näitä pelkoja.. kuulee sydänäänet (toivottavasti) ja pelot hälvenee hetkeksi. Tänään taas kaveri potkinut, mutta km:jen jälkeen koko raskaus tuntuu...
  10. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Mua vaan pelottaa koko ajan onko vauva hengissä vielä ja taas alkuraskauden pelot on tulleet takaisin :headwall: :(
  11. J

    Ystävää Tampereelta äidille ja pojille

    Tännekin saa heittää yyllä :wave: 28v ja isommat lapset koulussa, mutta mahassa kasvaa uusi tulokas. Uudet tuttavuudet olisi ihan tervetulleita! =)
  12. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Mutzillalle voimia! Kuka jaksaisi alotella uuden pinon?
  13. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

    Mulla tuli viime yönä kamala pelko jos kaikki ei olekaan masussa hyvin... :| Miksi km:t on jättäneet näin kamalan pelon... :ashamed:
  14. J

    Kun ei ole ystäviä

    Pirkanmaalla minäkin ja saa tökkiä jos ystävien tarpeessa :wave:
  15. J

    Työpaikka ja uskonto

    Ei se ihan oikein mene. Ja ei kai sitä saa edes työhaastattelussa udella toisen uskontovakaumuksia(sis. myös kirkkoon kuulumiset ja onko ateisti vai ei). Se, kuuluuko kirkkoon, kun ei kerro pätevyydestä mitään.
  16. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

    Alisa Kiitos :) Viikkoja on nyt (vasta!) 17 kasassa, vaikka maha on jo nii iso että voisi olla pidemmälläkin.. Sulla on tosi mahtava lääkäri! Pikakäynti.. Supistaa taas niin vaikkei mitään tee. Huolettaa kyllä kovasti kuinka jaksan olla töissä loppuajan, kun näillä viikoilla supistelee...
  17. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    mipsu Tampreella on 2 ilmasta ultraa automaattisesti. Vois se kolmaskin olla alkuraskauden ja rakenneultran lisäksi :whistle: Odottelen meidän ultraa kauhulla ja ilolla. Mies halusi aikasemman rakenneultran, että jos onkin kehityshäiriö. Sille eka oma ja pelkää kaikkea mahdollista vaikka on...
  18. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

    Mielenkiintoinen uusi (ja ainoa) raskausoire on hermostuneisuus. Eipä aiemmissa ollut, mutta nyt tekisi mieli paiskoa luutalla koko maailmaa B) B)
  19. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

    erka Tuossa tilanteessa kun on ollut osaa kuvitella malttamattomuuden.. kyllä siellä voi hyvinkin vielä syke tulla esiin. Mulle sanoi nimittäin lääkäri, että ennen rv 8 ei saisi mennä ultraan, koska näkymät voi useinkin olal vielä epävarmaa vaikka kaikki olisikin hyvin. :hug: JFJ Mullakin...

Yhteistyössä