Hakutulokset

1. B

Pieni vainoharhasuus vaivaa mieltä

Mä nostan vähän..
  2. B

Kertokaa vaihtoehtoisia kivunlievitysmenetelmiä! Tulen hulluksi näitten särkyjen kanssa

Pelottavaa :( Mitä sulle oikeen on tapahtunu?
  3. B

Onko mitään järkeä ostaa ekaksi autoksi parin sadan autoa? Saako sitä ikinä pienillä kuluilla seuraavasta katsastuksesta läpi

Se on aika lailla tuurista kiinni. Halpoja ja hyviäkin tulee joskus vastaan. Siinä kannattaa olla joku tutkimassa auto joka oikeesti autoista jotain tietää. Ihan tosta noin vaan ei kannata mitä tahansa halvinta ostaa.
  4. B

Kertokaa vaihtoehtoisia kivunlievitysmenetelmiä! Tulen hulluksi näitten särkyjen kanssa

Mäki suosittelen lämmittämään sen tyynyn. Mulla on kanssa vehnätyyny ja ei se kylmänä mitään auta. Noista lääkkeistä en osaa mitään sanoa muuta kun että annostus vaikuttaa tosi pienelle.
  5. B

Samaa mä kanssa ajattelin, mutta. Kun tässä näitä pillereitä syödessä on välillä niitä vuotojaki ollu niin kaava on ollu aina sama. Eli yhtenä päivänä maha kiristää ja alaselkä särkee. Siitä seuraavana päivänä alkaa vuoto. Vaan nyt kiristää ja kiristää ja kiristää. Viikko kohta täynnä ja menee...
  6. B

haaveena vauva

Miks sä haluisit sen vauvan tuoda huonoon suhteeseen?
  7. B

Heipsan kaikille!

:D Terve
  8. B

Heipsan kaikille!

Paitsi jos se toinen oli harmaa? Tai jos on jotain isojen kirjaimien eroja tms
  9. B

Siinä sais kyllä tosi moni asia osua kohilleen. Vaan eihän tuo mahotonta ole tietenkään , kyllähän noita vauvoja tulee vaikka ottaa pillerit kaikki ajallaanki. Mutta sitä oon niinku miettiny että kuinka kauan menee että se testi sitten kanssa varmasti näyttää oikein? Kun sen keskiviikkona...
  10. B

Mä vaihdoin lampun ihan itse!!!!

Mun pitäis ilmeisesti kanssa opetella. Autossa on uus poltin ollu monta viikkoa mutta mies ei oo vaihtanu :'( :whistle:
  11. B

Juu niin kuulema.. Tai ainaki maks parin tunnin heitoilla. Ja yleensä se onnistuukin, toi oli ny eka kerta ku mulla se nappi noin unohtu. Ja silläki vähä jännittää ku mä olen heeeeerkästi raskautuva :ashamed:
  12. B

Siis mä olin kokolailla varma että nyt alko puskemaan uutta vauvaa kehiin. Kaks lasta on jo ennestään. Alamaha on ny melkeen viikon ollu kiree, sellanen ilkee paine tuntuu lähes koko ajan ja toisinaan teräviä vihlasuja. Huimaa. Tein testin keskiviikkona ja näytti negaa. Eilen isäntä kehtas...
  13. B

FB:stä, näkyvyysasiaa

Kyllä pystyy. Just noilla kaverilistoilla.
  14. B

Heipsan kaikille!

Ei sillä oo väliä mikä tai kuka oon joskus ollu =)
  15. B

Heipsan kaikille!

:o Oonko mä vahingossa napannu käytössä olevan nikin? Vai lähes samanlaisen. Kun oikeesti en oo vuosiin täällä käyny. Sua en ees "tunne".
  16. B

Heipsan kaikille!

Joskus vuosia sitten viimeks oon täällä palstaillu. Ny tein kuitenki kokonaan uuden nimen itelleni ku en vanhaa enää taho. Vieläkö täällä on sama meno? Ainaki osa nimimerkeistä näytti tutuille noin pikasella vilkasulla.

Yhteistyössä