Hakutulokset

  1. S

    2009 Joulutontut!!!!

    Heippa kaikille! Eipä ole hirveästi tullut rustailtua, vaikka muuten netissä kerkeääki pörräämään. Meillä eilen oli 2kk neuvola, ja olihan se poika kasvanu hurjasti 6900g ja 61cm. Äitin mussukka varmaan jo kohta juoksee <3. Vahingossa meillä pyörähetään jo masulta selälleen ja päätä on...
  2. S

    2009 Joulutontut!!!!

    Heipat kaikille ja oikein hyvää kuluvaa vuotta :) Aika tosiaan kulkee kuin siivillä. MEidän sälli tänään tasan kolme viikkoa, eli 21.12, klo. 16.55 synnyttiin sektiolla. Synnytys kokemuksena oli ihan perseestä (näin suoraan sanottuna) Sunnuntaina 20.12 mentiin miehen kanssa laitokselle...
  3. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Paljon onnea jo vauvansa syliin saaneille :flower: Torstaina 40 vko täynnä, eikä tunnu missään. Paitsi että nahka repee ja nivelet paukkaa :D Oon kovasti koittanu noudattaa tuota kolmen S:n sääntöä, mutta taitaapi olla niin että poikkeus vahvistaa säännön ja mun kohalla se ei ainakaan toimi...
  4. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    ONKO reilua, kysyn vaan. Tuntuu, et kaikki suppailee ja on jo likimain valmiita putkauttamaan vauvan maailmaan. Ja mulla ei mittään. EI supista, ei vihlo, ei pehmee eikä aukee. HUOH! Sitten vielä, jos menee yliajalle niin vasta kun viikkoja 40+jotain, voi neuvolan täti olla sairaalaan...
  5. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Minäki mukaan! Eli olen 22vuotias, LA 10.12, OYS, esikoinen ja varma pipuli ultrassa :heart: Melkeinpä alusta asti seuraillu tätä palstaa ja nyt kun enää kaksi viikkoa jäljellä (toivottavasti), niin uskaltaudun mukaan :ashamed: Raskaus melkolailla vaivoitta sujunu, supistuksia...

Yhteistyössä