Hakutulokset

  1. A

    Kympin hoidot

    Vadelmaunelma Mä luulen olevani varma, vaikka tietty pieni toivonripe yrittää nostellä välillä päätään. Se kuitenkin sammuu aina vessassa käydessä, kun näkee verivuodon :'( Ja luinkin just sun aiemman kirjotuksen noista sun kokemuksista, mut mulle valitettavasti laitettiin vaan yks alkio...
  2. A

    Kympin hoidot

    Mä en nyt jaksa/pysty sen kummemmin selailla pinoa sen enempää, kerron vaan mun uusimman tilanteen. Muutaman päivän sain plussasta iloita, mutta eilen kaveri viimeistää väsähti ja raskaus varmaankin meni kesken. Nyt siis vuotaa alapäästä ja sitä myötä myös yläpäästä. :'( Maha tuntuu...
  3. A

    Kympin hoidot

    Piinaviikkojen jännitys on nyt ohi ja kaiken tän jälkeen testitulos oli PLUSSA! :D Mä toivon, että te muutkin täällä saatte toivoa ja uskoa siihen, että ne hoidot oikeesti voi toimia, vaikka aina ei siltä tunnu. Ja niille, jotka piinailee, niin voin sanoa, et ainakaan mulla minkäänlaisia...
  4. A

    Kympin hoidot

    voi risupesä :hug: Jaksamista! :flower:
  5. A

    Kympin hoidot

    Täällä taas. :) Täytyi selailla taas monta sivua, kun en oo käyny viikkoon "ilmoittautumassa" ja niin paljon on tapahtunut. Tiivistetysti: Paljon onnea Utua!! Uskotaan ja toivotaan, et plussa pitää pintansa :heart: Jaksamista myös kaikille punktiossa olleille ja tietysti tsemppiä kaikille...
  6. A

    Kympin hoidot

    Hanuu Ei kannata huolestua, jos vatsassa ei aluksi tunnu paljon miltään. Mun ekan hoitokerran aikana (pitkä kaava kuten sulla) mullakaan ei juurikaan alavatsassa tuntunut kuin vasta punktiota edeltävinä viimeisinä päivinä ja silloinkin vain vähän. Ultrassa kuitenkin näkyi ihan kunnon kokoiset...
  7. A

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Heippa!Laitoin tän viestin myös tähän pinoon, vaikka vierailen ehkä vähän ahkerammin tuolla "Kympin" pinossa. Tavoitteena siis täyden kympin suoritus heti alkuvuodesta ja alku on nyt lähtenytkin ihan hyvin käyntiin: Terveisiä siis punktiosta (15.1)! Eilinen punktio sujui kaikin puolin hienosti...
  8. A

    Kympin hoidot

    Terveisiä punktiosta! =) Eilinen punktio sujui kaikin puolin hienosti :) Ei suurempia kipuja ja tänään olo on jo lähes normaali. Saaliskin oli ihan hyvä mun mielestä: 11 munista saatiin, joista 7 kypsiä ja tänä aamuna soitettiin, että 5 hedelmöittyi. Nyt odotellaan maanantaita ihan täpinöissä...
  9. A

    Kympin hoidot

    Heippa kaikille! Mä oon ollu muutaman reilun kuukauden ihan ulkona näistä keskusteluista, sillä jotenkin on ollut vaan niin paljon muuta tekemistä. Ehkä hyvä merkki, et on pystyny ajattelemaan muitakin juttuja, kuin tätä vauva-asiaa... =) Huomasin, et mun tiedot olikin vähän...
  10. A

    Kympin hoidot

    Tänään olin vihdoin hoitosuunnittelussa ja saatiin alustava aikataulu lääkärin kanssa rustattua. Suurin toivein lähdetään toiseen tiukkaan erään taistelemaan voitosta B) Lyhyellä kaavalla mennään, kun viimeksi pitkällä kaavalla tehtynä munikset oli niin huonolaatuisia, et ei niistä tullu...
  11. A

    Kiukkuketju

    TAAS yksi tuttu raskaana. Jos joku viittii seurata, niin edellisellä sivulla on mun viimeisin kirjoitus samaisesta asiasta (nyt siis eri kaveri hehkuttamassa onneaan). Nyt en viitti (lue:jaksa) ees sen kummemmin kiukutella. Sanonpahan vaan, et VOI V***U tää elämä on epäreiluu!! :'( Ai joo...
  12. A

    Kympin hoidot

    Syssy & Cateye: Ihanaa, et on joku jonka kanssa piinailla ja purkaa oloa. Mun eka ICSI tehtiin toteutettiin pitkällä kaavalla ja alkioita saatiinkin kivasti (15), mutta niistä vain 7 hedelmöittyi ja niistäkin vain yksi päästiin siirtämään, loput roskiin kun eivät jaksaneet jakautua. :/...
  13. A

    Kympin hoidot

    Minäkin voisin liittyä tähän pinoon. 2. ICSI pitäis aloittaa heti tammikuussa.
  14. A

    Kiukkuketju

    Äititär Uh, aivan hirveetä! :headwall: Ei oo tasan kortit jaettu tässä elämässä. Ei taida tää ystävä tietää, et ootte lapsettomuushoidoissa? Tai ees et tällaisia hoitoja on ees olemassa. Tällöin onkin ymmärrettäviä noi puheet, kun on saanu monta lasta noinkin (lue: liian) helposti. Hän...
  15. A

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Hih, niin voi =) Toivon tunne on vaan sen verran mukava, et taidan kantaa sitä mukanani ainakin vielä parisen viikkoa. :whistle: Ehkä ne mulle tyypilliset vuodot sit ehtii alkaa tai sit teen testin just ennen pikkujouluglögejä, ni ei tartte enää arpoa. B) Mitään raskauteen viittaavia...
  16. A

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Äititär :hug:
  17. A

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Dreamer: Älyttömästi ONNEA! Oih, voin kuvitella kuinka ihanaa ois nähdä ne kaksi viivaa yhä uudelleen ja uudelleen! :heart: :flower: Sitten kysymys, joka myös mun mielestä kuulostaa tosi epätoivoiselle :ashamed: 17 päivää ekan siirron jälkeen tuli testistä nega ja 12.päivänä oli pieni...
  18. A

    Kiukkuketju

    P****t!!! Taas yksi ystävä raskaana. Ja yhdestä kerrasta. Mä en jaksa enkä haluu onnitella. Ne ei oo ees niin onnellisessa parisuhteessa kuin me. Toinen ei oo ees halunnu mun ymmärtääkseni lasta. Ei niiden kuulu saada. Miks ei meille tule?????! Ahdistus!! ...huokaus, nielaus, ja sit taas...
  19. A

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Heippa! Oon ihan uus käyttäjä täällä, mutta muutaman kuukauden kyllä seuraillu näitä keskusteluja. Nyt tuntuu siltä et on pakko myös itse osallistua, et saa vähän näitä asioita omaltakin kohdalta purettua. Tällä kun tuntuu saavan niin ihanan positiivista kannustusta, jota tällä hetkellä kaipaan...

Yhteistyössä