Hakutulokset

  1. Muku

    Muita, jotka pelkäävät jotain koko ajan?

    Täältäkin löytyy pelkuri :wave: Mullakin on noi sairaudet jotka aiheuttaa huolta. Tällä hetkellä nuhassa on todella epämukava olo kokoajan, kun mielessä pyörii mitä jos kyseessä onkin jokin muu. Rintaa painaa, päätä vihloo ja selkä jumissa. Fyysisiä tuntemuksia vaikka muille jakaa :laugh: ...
  2. Muku

    Suositelkaa hyvää hajun sitovaa kissanhiekkaa

    Odour Buster :) . Sitä saa ainakin Musti & Mirri - kaupoista! Varmaan muistakin lemmikkiliikkeistä. Maksaa jotain 23 euroa suunnilleen. Yhdellä kissalla kestää suunnilleen kuukauden koko hiekkapussi. Meillä vaihdettiin kokonaan uudet hiekat laatikkoon kerran viikossa. Pissat kökkööntyy hyvin...
  3. Muku

    Kaikki henkisistä asioista kiinnostuneet, ilmoittautukaa

    Hmm, mitenköhän sen selittäisi järkevästi :D.. Aloitin lukemisen Karman laista, koska olen jo vuosia uskonut karmaan. Sitä lukiessani huomasin miten väärin olinkaan ymmärtänyt karman! Ajattelin aina että pahaa karmaa tulee pahoista teoista yms, ja hyvää karmaa hyvistä. Jos tekee pahaa karmaa...
  4. Muku

    Kaikki henkisistä asioista kiinnostuneet, ilmoittautukaa

    :wave: Täällä ollaan! Parhaillaan pohdinnassa jälleen syntymä ja astraalimatkailu :)
  5. Muku

    Jännitysniska...

    Mulla ainakin on myös tuota että korvat menee lukkoon. En kyllä tiiä johtuuko se niskasta vai mistä, kun en ole sitä pahemmin ajatellut.. Vasemmalla ohimolla jyskyttää armoton päänsärky, eikä tää koneella olo kyllä helpota yhtään. Silti jotenkin taas eksyin tätä ketjua lueskelemaan...
  6. Muku

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hmm, niska kyllä saatta vaikuttaa. Mulla on jännitysniska niin se kyllä aiheuttaa tosi epätodellisia ja outoja oloja, joiden seurauksena tulee kauheita paniikkeja ja ahdistusta välillä.. Mä itse käyn juttelemassa psykiatrilla kerran kuussa, haluisin käydä useammin, mut sit pitäis mennä...
  7. Muku

    Jännitysniska...

    Juu retkahdusvammaksi se lääkärikin sanoi.. Kurjaa :( Mullakin on naama alkanut taas puutumaan, eilen illalla meni oikea puoli naamasta ihan löysäks. Ja sit meni myös vasen käsi ja oikea jalka. Mul ei ikinä puudu vasen jalka, se on aina oikea, mistä lie johtuu. Kiitos tuosta linkistä muuten...
  8. Muku

    KUN en viitsi toisen ketjuun enempää söhertää, niin MIKSI EI teiniperhe voi olla NORMAALI perhe??? :O

    Mä en ole ikinä tajunnut miksi lapset pitäisi hankkia joskus yli 30-vuotiaina. Mutta en ole myöskään ymmärtänyt sitä että lapsi pitäisi hankkia alle 20-vuotiaana. Molemmat ovat omia mielipiteitäni ja on ihan ihmisestä kiinni millon lapsen hankkiminen tuntuu luonnolliselta ja parhaalta...
  9. Muku

    Jännitysniska...

    Mä onneton päädyin sitten ulosajoon autolla. Ja mun tuurilla ei paljoa vaadittu että niskaan tuli lisää vammoja. Kaikki muut autossa olleet selvisivät ilman mitään ongelmia, mutta mulla kun tuo niska on muutenkin niin huonona... Lääkäri sitten totesi kun sairaalaan asti päästiin että...
  10. Muku

    Kokemuksia Sirdaludista?

    Niskan jäykkyyteen ja kipuihin määräsi lääkäri Sirdaludia. Nyt on vähän päässyt ahdistukset valloilleen kipujen takia, niin kysymys kuuluukin helpottaako Sirdalud ahdistuneisuutta? Muistelisin että olen niin lukenut, mutta en ole varma ja tämä on ensimäinen kerta kun kyseistä lääkettä olen...
  11. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    :laugh: totta, totta! Ja kaikki on huonoksi liikaa käytettynä! Myös sokeri :whistle:
  12. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    Muakin vähän ihmetytti että miten nuo kannabiksen käyttäjät ovat ryhmä ylitse muiden ja meinasinkin tuosta alkoholista mainita, mutta koska en työskentele tuollaisella osastolla, en viitsinyt alkaa pätemään asiasta josta en tiedä. Alkoholi kuitenkin tunnetaan suomalaisten ongelmana, ja sitten...
  13. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    Veikkaisin että yksi syy noiden kannabiksen käyttäjien ryhmän suuruuteen on se, että kannabista on helppo saada. Harva onnistuu hankkimaan heroiinia tai amfetamiinia, tai muita kovia huumeita ensikertalaisena, koska niiden hankkiminen vaatii suhteita. Kannabista sitten taas myydään esimerkiksi...
  14. Muku

    mitä tykkäisit jos kysymättä naapuri tois sun ekaluokkalaisen autokyydillä koulusta kotiin ?

    Häiritsisi jos naapurilla ei olisi lasta, mutta jos hänellä on niin en näe asiassa mitään ongelmaa :) Vähän aikaa katsottu elokuva Oma Taivas ja kyseinen kirja kuitenkin herättivät epäilyksiä. Kirjassa siis mies raiskaa ja tappaa naapuriensa tytön.
  15. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    Kuitenkin siitäkin on tutkimus joka on kumonnut että kannabis aiheuttaisi esim. skitsofreniaa. Mutta jos ihminen on altis sairastumaan johonkin mielisairauteen ja polttaa kannabista, saattaa kannabis nopeuttaa sairauden puhkeamista tai puhkaista sen. Kannabis ei kuitenkaan sairautta aiheuta. Ja...
  16. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    Kannabista, kuten ei alkoholiakaan tai mitään päihteitä, ei kuuluisi käyttää jos on mahdollisuutta sairastua johonkin mielisairauteen. Muutenkaan huonon psyykkeen omaavan ihmisen ei pitäisi käyttää päihteitä. Ja jokainen ihminen on erilainen, toisille kannabis ei sovi, toisille ei sovi alkoholi...
  17. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    :laugh: kiitos viestistä! Sain hyvät illan naurut tuosta pää viinasta sekaisin kohdasta ;). Ja niin en itsekkään kannabista käytä, mutta en voi ymmärtää miksi sitä pitää vastustaa ilman kunnon perusteita. Melkein jokainen peruste on kuitenkin kumottavissa oikeiden tutkimusten avulla. Mutta ei...
  18. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    Niinpä niin... Hyvä Suomi! Jos tuo raportti olisi ilmestynyt kieltolain aikaan, ei viina varmaan vieläkään olisi laillista :laugh: . Ja kun katsoo uutisia, tai lukee lehtiä, väkisin pistää silmään että todella moni kuolematapaus, tapaturma tai harkittu teko, on tapahtunut alkoholin vaikutuksen...
  19. Muku

    Tutkimus: Kannabis tuskin portti muihin huumeisiin

    :laugh: :hug: hienoa että edes joku tajusi!

Yhteistyössä