Hakutulokset

  1. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    millanen Meillä jätettiin pneunokokki ja rota pois, mutta muut otettiin niinku teilläkin. Voi olla joku muukin joka näin tekee,mutta ei niistä puhuta :/ Terkkariki sanoi vielä erikseen (josta olin ihmeissäni) että ei pidä kuunnella muitten mielipiteitä näihin juttuhin, että jokainen vanhempi...
  2. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pakko tuulettaa! :)Ilona juuri tajuisi miten pullosta sitä maitoa imutetaan ja vetäs 30ml ihan sukkana alas ja sitten tissiä päälle. Tais olla oikeesti nälkä.. Oon niin riemuissani, täähän tarkottaa sitä että joku päivä jonnekkin jopa voisin ilman neiti lähteäkkin..
  3. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Tänään meillä sitten käännyttiin mahalta selälleen!:heart: 3 kertaa jopa peräkkäin!
  4. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Voi kamala! Ollaankohan meillä jotenki jäjessä????? Ei käännytä mihinkään suuntaan kyllä, ei mahalta seljälleen eikä selältä mahalleen. Ikää on 4kk ja reilu viikko...
  5. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Jaka Meillähän päivisinki syödään 2-3h välein niin iltaruoka on sitten useimminten rytmittynyt siihen 19.00. Seiskalta ollaan yleensä tultu viimeiseltä vaunulenkiltä sisään jossa on nukahtanut ainaki puolen tunnin unet ja sitten herättyä pistäny sitteriin ja antanu nyt peruna-porkkana sosetta...
  6. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Voi himpura! Mun nettissä notkuminen tais saada ihan uudet mittasuhteet!! Tajusin ottaa koneen lattialle ja samalla voi leikkiä neitin kanssa matolla :) Mitähän kaikkee nyt voisinki katella samalla....:laugh: Mulla ainaki ollu vähän aina niin pikasta netissä käynti ku aina sillon ku vaavi...
  7. D

    Hyvä "puhtaan ruuan" kirja/keittokirja?

    Kannattaa aloittaa siitä "Elämän paras aika"- nimisestä. Ne muut ovat jatkoa sille ja kirjotettu lukijoiden pyynnöstä. "Pihalla kasvaa lammaskaali" on hyvä vanhempi kirja, Kai Linnilän kirjoittama.
  8. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heh heh, meillä alulle panon vuosipäivä onki sitten myös ihan hollilla. Oltiin harvinaisesti molemmat kotona samaan aikaan, kelloja siirrettiin talviaikaan ja päätettiin pistää baari kiinni normi aikaan eikä siihen tavallaan tuntia pidempään ja lähettiin saunomaan.:laugh: yks johti toiseen ja...
  9. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    sippunen jostain oon kuullu, että imettäminen nousujen ja laskujen aikana auttas ettei vauvalle käy korviin... ja jostain kuulin, että esim. rokotusta annettaessa kannattis samalla imettää niin se ei kävis niin kipeää. Ei kyllä tullu mieleen kaivaa tissiä esiin samalla ku terkka haki piikkiä...
  10. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Mulla ei tullu ennen vauvaa mieleenkään että julkisesti imetys olisi ees joku juttu. Olin aina ajatellu että se on ihan normia, tai oikeestaan en ollu ajatellu asiasta mitenkään niinku en esimerkiksi vaikka kävelemisestä :) Kyllä se aluksi tuntui vähän jotenki sillai nololta (miksi ihmeessä!!)...
  11. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Huomenta täältä sumusta, pitkä oli aamulenkki ja hiki lensi. Ilona nukkuu vaunuissa pihalla ja varmaan ihan just herää ku kerta aloin tänne kirjotteleen… Hug yöllä pistän tissin suuhun aina kun jotain äkinää vierestä tai pinniksestä kuuluu, en ole ees koittanu tarjota tuttia tms. oletan vain...
  12. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Olivia81Toi on liinasuoja on kyllä kätevän näkönen, tuli vain heti mieleen osaiskohan ite ommella vastaavaa… hmm.. Ei tuo kyllä kallis ole jos on vain käyttöä.Vois kyllä tilata… hmmm Meilläki toinen koira vetää hulluna eteenpäin ja toinen taaksepäin!!Joten vaunujen kans lenkkeily on välillä...
  13. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Olivia81 taitaa meillä olla sitten samanlainen meijeritoiminta ;) Jotenkin vain kauhea paniikki iski, just kun tuntuu että tämä imetys on alkanut tuntua valtavan helpolta ja jotenkin omalta… vaikea selittää. Ehkä se nyt sillä ruualla ja juomalla palautuu takasin. Eihän sitä maitoa voi...
  14. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    marjukka-82 pitää siis vaan kuulostella meininkiä ja onneksi pakasteessa on vielä maitoja hiukan niin voi tykyttää tissin päälle jos on tyytymättömän oloinen..? Nimeomaan mullaki kun olen vaan jotenki aatellu että minä se olen joka päättää millon se imetys loppuu, tiukka paikka voi tulla eteen...
  15. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Aamulla….Voi ei, mua niin sieppaa, aina kun saan kirjotettua pitkät värssyt niin netti sanoo tilt ja kaikki katoaa avaruuteen ?. Pitää vissiin uskoa jo ja kirjottaa ekana wordiin ja sit vaan kopsata tänne. Ei ettäkö mun jutut nyt niin kauheen tärkeitä olis, mut kuitenki ? Niin, joka päivä tulee...
  16. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    tridian meillä kans hereilläolo on sellasen 2h,(just nukahti päikkäreille taas) äiti ei aina vaan tajua ja toinen alkaa kiukutteleen kun ei pääse nukkumaan. :headwall: Siinä vaiheesssa taujan vasta kun kitinä ei lopu tissillä, puhtaalla vaipalla, leikillä tai millään muullakaan... Aika menee...
  17. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    ...ja kun käännän mahalleen, näyttää neiti koppakuoriaselta jolta on jalat viety :D tai kilpikonnalta, päätä nostaa ja kaikki raajat sätkii, mutta ei siinä voi pitää ku hetken... Normaalia? Hyvin kannattelee päätä kuitenki jo, ei tarvi tukea. Kannatellu jo hyvinki aikasin...
  18. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Rae89 ei meillä ainakaan vielä käänny, pidetään lattialla aina välillä, mutta kuinka paljon sitä pitäis pitää? Vähän auttaakkin siinä?
  19. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Olivia81, kiitos :hug:, etkä kuulosta rikkinäiseltä levyltä. Oon kyllä sun juttuja lukiessani huomannu paljon yhtäläisyyksiä ja apua/tukea tullut lukiessa niinkuin monelta muultakin hurmaaja porukasta.:) jospa se tästä.. neiti imutti 2h välillä kiljuen naama punasena ja välillä nautiskellen...
  20. D

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pitiki hehkuttaa...:'( rintaraivarit tullu meille:headwall: ja iltakukkumiset tullu takas... eikä nukaha itekseen sänkyyn: / Tissin kautta ja tosi vaikee laskea sinne heräämättä ja sit taas tissiä jne. eli tuttina pitää mua kait Niin paha mieli! :'( Tuntuu että ei tee mitään oikein ku toinen...

Yhteistyössä