Hakutulokset

  1. H

    vauvanne koko syntyessään? :)

    Poika: 50cm, 3920g ja 9-9-9.
  2. H

    Painon putoaminen synnytyksen jälkeen

    Täältä tullaan, pari vuotta myöhässä keskusteluun mukaan! :D Synnytin siis helmikuun alussa, ja painoa oli jo noin viikko sitten saman verran kuin niihin aikoihin, kun tulin raskaaksi. Painoa kertyi raskauden aikana n. 17-18kg. Ihmettelen tätä kovasti, sillä paljon olen herkutellut (pussi...
  3. H

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    Kiitos vinkistä, ehkäpä mä näillä pärjään huomiseen ja saan jopa nukuttuakin vähän. :)
  4. H

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    Mä kun olen miettinyt kaiken läpi enkä millään saa mielenrauhaa. Supsituksia on ollu muutaman viikon ajan ihan satunnaisesti, pari kolme päivässä mitä olen huomannut. Tässä pieni propleema se, etten aina välttämättä edes hoksaa/tunnista tarkkaan mitkä ovat supistuksia ja mitkä eivät.
  5. H

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    .. nyt myös pyyhkiessä pieniä veritahroja paperissa.. Löytyykö tälle mitään järkevää selitystä? Soitan kyllä huomenna lääkärille, mutta olis mukava saada jotain täältäkin, ettei ihan tarvis koko yötä valvoo. Veri on siis aikalailla kirkasta, ei limaista, lähinnä vetistä.
  6. H

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    Juu mulla ei oo haissu onneksi pahalle. Välillä vaan keltasta limaa ja välillä ihan tavallista vuotoa. Järjettömiä määtriä vaan lorahtelee. :D
  7. H

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    Eikö kukaan todella osaa sanoa mitään tästä aiheesta?
  8. H

    Tätä galluppia ei ole varmaan vielä ollut :)

    Isä olisi 44 ja äiti on 42. Äiti oli 24 vuotias saadessaan minut.
  9. H

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    En ollut varma mihin tämä keskustelu olisi pitänyt aloittaa, joten näin sopivaksi tämän. Anteeksi jos olen väärässä paikassa. :whistle: Ja vuoto on myöskin todella limaista, etenkin tämä keltaisena esiintyvä vuoto.
  10. H

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    ..toisinaan myös kellertävää. Äitipoliklinikalla sanottiin viimeksi, että kohdunkaula(?) lyhentynyt 1,5cm, jäljellä 2cm. Käskivät tarkkailla supistuksia (joita en aina edes tunnista, sillä olen ensisynnyttäjä) , paineen tunnetta alapäässä sekä juuri tuota vuotoa. Onko kellään kokemusta...

Yhteistyössä