Hakutulokset

  1. A

    Silja vai Viking ?

    Viikolla olimme Europalla, ja hyvää palvelua iloisen hymyn kanssa saimme, kuten aina kaikilla Siljan laivoilla olemme saaneet. Hassua, että ihmisillä voi olla näin erilaisia kokemuksia! Minä kun en todellakaan halua matkustaa, jos palvelu on huonoa, jotan kyllä laivayhtiö vaihtuisi, jos tähän...
  2. A

    Silja vai Viking ?

    Olen käynyt Siljalla sen Tallinkille siirtymisen jälkeen useita kertoja niin perheellä kuin aikuisporukallakin, eikä mikään olennainen ole muuttunut. Ehkä vähän enemmän on venäläisiä matkustajia, mutta etenkin Helsingin laivoilla on aina ollut aika kansainvälistä matkustajakuntaa, ja venäläiset...
  3. A

    Siljan laivat

    Ollaan oltu Siljalla "uuden komennon" aikana nyt kolme kertaa (Symphony, Serenade ja Europa - kaveriporukalla, perheellä ja kaksin)enkä ole huomannut mitään eroa entiseen. Jokunen venäläinen on ollut, mutta olihan näitä ennenkin, eikä heidän kielensä kuuleminen meitä haittaa. Suomalaisista...
  4. A

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Juu, eipä täällä vatsalihaksia näkyviin edes haaveilla... kun edes vähän kiinteytyisi, kolmen ison vauvan jäljiltä hoikistuessa roikkuu tuo röllykkä aikas karsean näköisesti :kieh: Kiitos jugurttitiedosta, Miisa! Varsinkin se persikka-passion on mun makuun, kiva kun ei tule kuin yksi pojo! ja...
  5. A

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Miisa: jumppailenhan minä täällä kotona, mutta aika onnettomalta tämä tuntuu. En tiedä, teenkö liikkeet edes likimain oikein (ne liikkeet olen ottanut pv-lapuista), mutta ei niistä mitään vaikutusta näy olevan, vaikka ihan päivittäin teen ja aika monta toistoa. Aluksi sain mahalihakset kipeiksi...
  6. A

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Saisinko liittyä seuraanne? :wave: Olen laihduttanut pv-kotiohjeilla keväällä 10 vauvakiloa pois, ja nyt olisi tarkoitus puristaa vielä ainakin viitisen kiloa. Kesä meni sinnitellessä, ettei kovin paljoa tulisi lisää, mutta laihduttaa en jaksanut - pari kiloa tuli, mutta ne sain helposti...
  7. A

    Mikä naisia vaivaa kun eivät halua synnyttää?

    \ Kyse on siitä, että kun kohdussa on kuollut sikiö, elimistö alkaa tuottaa aineita, jotka saattavat johtaa veren hyytymisongelmaan ja tätä kautta hillitsemättömään verenvuotoon. Sektiossahan on aina isompi riski verenvuotoon. Ei siis lähdetä ehdoin tahdoin tekemään leikkausta ihmiselle, jolle...

Yhteistyössä