Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Hei kaikille piiiiiiitkästä aikaa! Oon aina välillä lueskellut teidän juttuja mielenkiinnolla, mutta oma panostus jäi kun elämässä tapahtui niin paljon kaikenlaista samaan aikaan. ONNEA kaikille vauvautuneille :flower: ja hurjan paljon tsemppiä vielä helteillä pallomahan kanssa pyöriville...
  2. N

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Huomenia mammat! Eilen oli 4D, ja kaikki näytti olen vauvelilla hyvin! Ja listaan voi päivittää, että meille tulee pieni prinsessa :heart: Eli metsään meni linea negran, paremmin voivan ihon ja hiusten ym. höpöhöpön perusteella tehdyt poikaveikkaukset :) Mun äiti oli alusta asti oikeassa...
  3. N

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Heips mammaset piiitkästä aikaa taas! :wave: Onpas taas aikaa vierähtänyt kun oon viimeks täällä piipahtanut, töissä on ollut ihan älytön hulabaloo eikä sitä ole jaksanut juurikaan avatakaan konetta sitten kotona. Meneekin hetki kun luen teijän jutut taas :) Omaa napaa lyhyesti: Niitä...
  4. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    ja äippä-77:lle vielä tervetulotoivotukset, sama sairaala näyttäis meillä olevan :) :flower:
  5. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Huomenia! En oo vieläkään ehtiny lukee aiempii juttuja jotka missasin taannoisen kaksplus-tauon aikana, mut tuunpa jotain höriseen kuiteski :) Ainaki hiivasta oli ollut puhetta, mäkin epäilen sitä joten saa nähdä pitääkö kohta kipasta apteekkiin hakeen lääkkeitä. Rasittava vaiva, mut...
  6. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Hei kaikille kanssasisarilla piiiiitkästä aikaa!! :wave: En ole teitä unohtanut vaikka siitä onkin ikuisuus kun viimeksi oon täällä vieraillut, oon ollut vähän kipeenä ja muutenkin olo on ollut täysin voimaton niin ei ole jaksanut koneella paljon olla. Nyt alkaa tuntua että ehkä se...
  7. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Pai: Eikö se kätilö merkannut niskapoimun mittaa äitiyskorttiin? Joka tapauksessa, varmasti kaikki oli hyvin jos ei se kerta siihen mitenkään puuttunut :) Mies huomasi eilen mahassa jotain pyöreyttä joka ei kuulemma ollut pelkkää vararengasta. Kai se masu sieltä pikkuhiljaa alkaa punkemaan...
  8. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Heips mammaset! Kipinäkengälle paljon voimia suruun, toinen toista tukien selviätte ja voitte pikkuhiljaa alkaa katsoa jo tulevaankin :hug: Joulusta selvitty täälläkin, toivottavasti ei ihan hirveen monta lisäkiloa tullut :whistle: Mähän oon oksentelusta huolimatta lihonut jo viitisen...
  9. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Heips! :wave: Ensinnäkin kipinäkengälle iso :hug: Toivotaan ja uskotaan, että toinen kaveri jaksaisi vielä kyydissä mukana! Mulla kaksosraskauden keskenmeno oli kyllä todella kivulias ja hyytymiä tuli aivan selvästi runsaammin kuin yhden alkion/sikiön keskenmenossa. Hyvin usein toinen...
  10. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Moips! Töissä on sen verran hiljaista, että täällähän minä surffailen :whistle: Hassua kun meillä sydänäänet kuunneltiin ja kuultiin jo ekalla neuvolakäynnillä rv 9+1. Me ei itse asiassa oltais haluttu sitä, koska tiedän miten paljon oisin ressaantunut jos ne ei ois kuulunut, mutta se...
  11. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Huomenta kaikille! Tuli nukuttua 12h unet, ja nyt on pitkästä aikaa tosi virkeä olo :D Jos vaikka tekisi karjalanpiirakoita ja maustekakkuja jouluksi niin kauan kun tätä energiaa riittää. Piti taas kommentoida montaakin asiaa, en varmaan muista puoliakaan mutta jotain ainakin :)...
  12. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Pikainen moikka kaikille! :wave: Joku kyseli pahoinvoinnin helpottamisesta, mulla tapahtui sen suhteen aivan selvä muutos viime viikonloppuna eli 11 viikon poksuessa. Enää ei okseta kuin iltaisin jos ei ole muistanut syödä mitään pariin tuntiin. Rinnatkaan ei ole oikeastaan yhtään kipeet...
  13. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Duudlari :hug: :hug: Paljon voimia suureen suruun. Ehkä pienellä ei ollut kaikki hyvin ja sen oli parempi lentää teidän suojelusenkeliksi. Ajan myötä olo onneksi helpottuu, mulla olo alkoi pikkuhiljaa paranemaan sen tyhjennysreissun jälkeen kun asiat voi alottaa tavallaan puhtaalta pöydältä...
  14. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Mulla ultran teki kätilö ja se tehtiin sekä alakautta että vatsan päältä. Alakautta tosin tutkailtiin paljon kauemmin. Täällä rakenneultrankin tekee kätilö, ja lääkäri ultraa vaan jos kätilö on epävarma jostain. Me mennään varmaan joka tapauksessa lääkäriultraankin, ehkäpä 4D:hen saa nyt nähdä...
  15. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Huomenta mammaset! :) Käytiin eilen ultrassa, ja siellä se 4,6cm pituinen mini-ihminen viuhtoi, potki ja vilkutteli :heart: Koko vastasi päivälleen varhaisultraa, joten laskettu aika on se 4.7. Niskaturvotus oli 0,9mm ja verikoetulokset saadaan parin vkon päästä. Saatiin jopa 5 kuvaa mukaan...
  16. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Pikainen :wave: kaikille! omenaruusulle ja muillekin tätä tarvitseville: :hug: Ihan turhaan murehdin pahoinvoinnin loppumista - olisi pitänyt iloita vaan hetken hyvästä olosta - eilinen ja tämä päivä onkin ollut yhtä yökkäilyä. Maanantainen np-ultra jännittää jo melkoisesti ja uniin...
  17. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Huomenta piiiitkästä aikaa! Lueskelin tässä suurimman osan kuulumisista, joita oli tullut paljon. Onnittelut kaikille hyviä uutisia saaneille ja iso :hug: kaikille sitä tarvitseville. Keskenmeno on valtava menetys, mutta ajan myötä suru kyllä helpottaa ja muuttuu kauniiksi kaipaukseksi...
  18. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Huomenia! Voihan vitale, kirjotin äsken pitkät pätkät ja sitten hops se teksti jotenkin hävisi :| No pikaisempi versio tähän sitten. Kävin tänä aamuna ekassa neuvolassa, ja kaikkien kokeiden ottamisten ja ohjeiden antamisten jälkeen se reipas täti pisti mut siihen petiin makaamaan ja...
  19. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Huomentapäivää mammaset! Mitähän mun piti kommentoida, raskausdementia vaivaa.. No omaa napaa sitten aluksi: Tänään 9+0, POKS! :heart: Hassua, että tänään joku viinirypäleen kokoinen tyyppi alkaa liikkua masussa. Jos siis kaikki on vielä hyvin, oon sen verran ressierkki luonteeltani ja...
  20. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Huomenia ja terveuloa kaikille uusille! :wave: Huh kun tänne on tullut paljon tekstiä, hyvä niin! Itselläni on ollut muutaman päivän niin JÄRKYTTÄVÄN HUONO OLO etten ole jaksanut paljon muuta kun nukkua ja oksentaa :x Pitänee hakea saikkua jos tää jatkuu, koska ei töissä oksentelu ole...

Yhteistyössä