Hakutulokset

  1. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Mulla on kaveripiirissä yks sellanen pariskunta, jossa mies haluaa lapsen, mutta nainen ei. Ei oo sit koskaan tullut tarkemmin kyseltyä(kertoo itse, jos kertoo) mistä johtuu naisen haluttomuus lapseen vai onko syy siinä, ettei hän voi saada lapsia... Toinen tuttu pariskunta, jossa nainen ei voi...
  2. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Mä olen aina tykännyt lapsista kauheesti ja mies kyllä tiesi sen jo siinä vaiheessa, kun alettiin seurustelemaan, että lapsia haluan. Vauvakuumeesta olen puhunut ihan siitä asti, kun sitä on ollu. Välillä mies ottaa sen hyvin ja välillä vähän huonommin. Tätä nykyä on hänelle itselleenkin kyllä...
  3. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Leli82, kelalta kannattaa yrittää hakea jonkin sortin tukea. En tiedä miten innokkaasti antavat, mutta sieltä pitäis olla mahdollista saada erikoisvalmisteisiin tukea. Mun veljenpojalla on kanssa maitoallergia ja se on nyt juonut sellasta kauramaitoa, tuntuu sopivan. Suurin osa vauvaiän...
  4. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Nimenomaan sen takia en halua jättää koulua kesken, että haluan viettää lapsen kanssa mahdollisimman paljon aikaa kotona. Se oliskin eri asia, jos sais ilman sen kummempia selvittyjä olla pois, mutta meillä täytyy ainakin anoa lisäaikaa, jos on yli vuoden pois... Mut kukin tavallaan ja uskon...
  5. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Sanoppa muuta Metsätähti! Aina ollaan puuttumassa ja kertomassa mikä kenenkin mielestä kannattaa. Tosin itse oon tullu siihen tulokseen veljieni tyttöystäviä katsellessa, että koulu ensin sitten lapsi. Kukaan ei oo käyny kouluaan loppuun asti lapsen saamisen jälkeen... Ja tietty se puoli vuotta...
  6. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Meillä kaikki kovasti odottelevat, että koska saadaan vauvauutisia. Mulla on 3 veljeä ja kahdella on 2 lasta ja yhdellä 3 lasta. Ovat sitä mieltä, että se olis mun vuoro välillä :D Anopin tekele toivoo jo kovasti lapsenlapsia vaikka tietää, että pitäis vielä jonkin aikaa malttaa odottaa...
  7. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Metsätähtönen, ei meidän koululla oikein toimi muutenkaan yhtään mikään, niin että turha oikeastaan haaveilla mistään koulun nopeutuksesta. äitx2 Onnea kauheesti yritykselle ja toivotaan, että tärppää ;)
  8. O

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Moikka kaikille! Olen monesti käynyt selailemassa keskusteluja täällä ja nyt päätin itsekin kirjoitella. Olen 22-vuotias sairaanhoitajaopiskelija ja tarkoitus olis alkaa yrittämään raskautta noin vuoden päästä jolloin opinnoista jäljellä enää puolisen vuotta. Vauva tervetullut pikimmiten koulun...

Yhteistyössä