Hakutulokset

  1. H

    Nykyinen ja exä...

    Elikkäs on aika pulmallinen tilanne... Erosin vuosi sitten lapsieni isästä. Todella nuorena solmittu liitto, joka sitten tuhoutui siksi että ei saatu asioita selviteltyä... Oli paljon vihaa ja katkeruutta, puolivuotta sitten tapasin nykyisen mieheni ja nyt elän käytännössä avoliitossa. Eli...
  2. H

    Painonvartijoiden imetyspisteet ja niiden toimivuus?

    Olen saanut vauvani ja nyt tahtoisin korjata ruokavalioni kuntoon. Olen huomannut että imetyspisteet toimii reilummin ylipainoisilla äideillä, olen ollut ryhmäavustaja ja vaakalla. Mutta nyt heräsi kysymys että voiko paino tippua kun syön 31p/pvä. pituus 162cm paino 69kg eli ei suurensuuria...
  3. H

    Synnyttämään?mitä mukaan?

    Mitä te mammat otatte/otitte mukaan synnytyssairaalaan. Joudun käydä sielä näytillä tänään iltapäivällä koska otaksun että lapsivettä on mennyt yön aikana. Eli voi olla että minut otetaan sisään tai sitten ei. Viikkoja toki niin paljon jo kasassa että ei haittais vaikka alkais oikeesti...
  4. H

    Ihaninta lapsen suusta...

    Tässä viikonloppuna meidän 2v8kk poika sanoi että isi lakastaa äitiä ja iisakkia. Molemmille tuli tippa linssiin ja isi sanoi että niin rakastaakin, paljon. Se tuntui tosi ihanalta, miten noin pieni poika keksii sanoa noin. Toki olen pojalle usein sanonut että rakastan sitä mutta silti. Mikä...

Yhteistyössä