Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Unohdinkin eilen pistää pikkuisen mitat eli 3895g ja 49cm. Eli meillähän oli käynnistys edellisten nopeiden synnytysten takia, ja nopeasti se meni tälläkin kertaa. Synnytyksen kestoksi kirjattiin 2 ja puol tuntia ja kahdella ponnistuksella poika oli pihalla=) Kaikin puolin ja hyvä mieli...
  2. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Heippa kaikille! Meille syntyi poikavauva torstaina 7.4. klo 16:21. Synnytys sujui hyvin ja nopeasti =) Nyt ollaan kotiuduttu. Olo on onnellinen, mutta väsynyt. Lisää myöhemmin... Paljon jaksamisia kaikille vielä odottaville ja paljon onnea vauvansa jo saaneille.:heart: anna79 ja...
  3. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea talitintti vauvelista:flower:! Perästä tullaan:D! Huomenna aamulla klo 8 käynnistykseen... Ajatukset ollu tänään pelkästään synnytyksessä, enkä usko että helpottaa iltaa kohti. Yöllä ei varmaan paljon nukuta... Oon yrittäny pistää kämppää kondikseen, että mies pärjäis mukuloiden kans...
  4. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Kiitos Adrianna uudesta pinosta=)! Pistin miehelle ja äitille aprilli viestin että vedet meni. Meni täydestä:laugh:! Onneks ei kumpikaan suuttunu. Mut pakko oli tehä, kun en yleensä keksi mitään hyvää pilaa saatika osaa huijata... Toivon ettei huomenna lähe syntyyn kun mies on keikalla...
  5. A

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Oikein paljon onnea vauvansa saaneille:heart::D! Itellä ei haluja lähtee spontaanisti synnyttään eli yritän kärvistellä sinne käynnistyspäivälle joka häämöttää viikon päästä... Ajatuskin siitä, että rupeen ponnistaan taas väärässä paikassa ja ilman kivunlievitystä saa mut valvoon öisin:(...
  6. A

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    P-i-k-k-i-s mulla on kolmatta ja neljättä odottaessa ja nyt siis myös tässä kuudennessa lähtenyt synnytykset niin sanotusti käyntiin, mut sit ollutkin vääriä hälytyksiä, kun säännölliset supistukset loppuukin kesken... Sen takia en varmaan oo aina meinannukkaan ehtiä synnytyssaliin kun sit on...
  7. A

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Milas meen äitiyspolille missä päätetään mun käynnistys päivä(vaikka en usko niille viikoille enää pääseväni, mut jää nähtäväks...). Mulle on pelkopolilla suunniteltu käynnistystä, koska suurin pelkoni liittyy ponnistamiseen ja siihen , että en ehdi ajoissa sairaalaan juuri nopeiden synnytysten...
  8. A

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Heippa kaikille=)! Meillä vauvan ensisänkynä on toiminut parin viimeisimmän kohdalla vanhojen Brio vaunujen kantokoppa, joka on säilynyt vaunuja paremmin nättinä. Siinä on vauvaa kätevää siirrelläkkin, sen voi yöksi asettaa pinnasänkyyn tai päivällä tarvittaessa kantaa mukanaan huoneeseen...
  9. A

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Paljon onnea MAR-I pienestä pojasta:heart:! Samoin heituskalle, ihanaa, että saatte pojan jo kotiin:heart:! Kukahan on seuraava? Jänniä aikoja elellään:D. Allie81, neljättä kun odotin , mulla lähti parikin kertaa käyntiin ihan kunnolla, mutta loppui aina kun seinään. Sit kun olikin tosi...
  10. A

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Heippa kaikille:wave:! Johan on alkanut tapahtumaan! Pian varmaan jo saadaan vauva uutisia tänne:D Ittellä kans ollu joka ilta olo, että pian tulee lähtö. Sellaista supistelua ja painetta on ollut... Haluisin kuitenkin päästä sen 37 viikon yli, niin olis paljon levollisempi mieli...
  11. A

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Heippa kaikille! Täällä kans kärvistellään supistusten kans... Saa nähdä pianko alkaa tapahtuun. Vauveli onneks kääntynyt raivotarjontaan, mut asennon vaihdos aiheuttaa enemmän painetta alapäähän supistusten aikana... No vielä olis reilu kaks viikkoo niin saiskin tulla=) Hyviä vointeja...
  12. A

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Heippa kaikille=)! Täällä ollaan vielä yhdessä koossa... Päiviä laskeskelen, koska saa taas liikkua normaalisti. Turvonnu olo, paikat jäykkinä, kun ei voi käydä lenkillä tai mitään... Nukkumisesta ei oikein meinaa tulla öisin mitään kun lonkkia, selkää ja jalkoja särkee, eikä hyvää asentoo...
  13. A

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Heippa kaikille:wave:! Siitä on taas aikaa kun on viimeks ehtinyt käymään kirjottelemassa, mutta aina kun aikaa liikenee, pyrin käymään katsomaan ainakin teidän kuulumiset. Fb:n puolella en ole käynyt, koska en ole siellä muutenkaan. Dolores Haze kerro uudestaan peloistas neuvolassa. Kyllä...
  14. A

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Heippa kaikille=)! Pelkopolilla on nyt käyty ja synnytys suunnitelma tehty... Oon yrittänyt olla ajattelematta tulevaa synnytystä, mut nyt se on pakostikkin taas mielessä kun on käyty kätilöllä puhumassa... Hieman olen häpeissäni siitä, että kuudes synnytys edessä ja niin paljon pelottaa...
  15. A

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Adrianna kuulostaa tutulta tuo vaaleanpunaisen keräily ja sinisen välttely... Mulla oli kans sama juttu(ja on kyl vieläkin vaik tyttö on jo kaks vuotias)neljän pojan jälkeen kaikki siniset ja poikamaiset vaatteet sai jäädä käyttämättä ja mitä enemmän röyhelöö, sitä parempi:D Voi olla, että...
  16. A

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Heippa kaikille=)! Siitä onkin aikaa, kun on kunnolla ehtinyt kirjottaa... Oon kyl käynyt lukeen teidän juttujanne... Jouduin lepoon kivuliaiden supstusten takia. Aika haasteellista, kun on viis lasta ja tuntuu pahalta jättää kaikki hommat miehen harteille, kun kumminkin mies joutuu...
  17. A

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Heippa! Pikaisesti tässä kirjoittelen Heituskalle Onnittelut pienestä pojasta:flower:! Ei kyllä täälläkään silmänurkat pysyneet kuivina semmoisen pyörityksen olette kyllä käyneet läpi:hug:... Voimia koko perheelle:heart:! anna79 ja PikkuKuu tasan 29:heart:
  18. A

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Moikka kaikki! Halusin vielä tuosta vauvan koosta kommentoida... Meillä on suurin vauva (kolmonen) ollut syntyessään 4660g. Kaksi ekaa myös kummatkin n.3800... Kun odotin neljättä vauvan koosta oltiin huolissaa, koska vertasivat sitä kolmanteen... Sitä tutkittiin ja peloteltiin että vauvalla...
  19. A

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Heippa kaikille=)! Kauheesti on ollu kelan hakemuksista juttua... Mä oon aikoinaan jääny valmistumiseni jälkeen suoraan koulun penkiltä äitiyslomalle kun oon odottanu esikoistani ja nää 11 vuotta oon ollu jatkuvasti joko kotihoidon tuella tai sit äitiyspäivärahalla eli saan pienintä...
  20. A

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille:heart:! Nyt pitkästä aikaa ehtii kirjoittaa, kovasti on ollut joulukiireitä. Nyt olen meidän pienimmän pojan kanssa kaksin kotona. Loput perheestä lähti sukuloimaan, pojalle nousi eilen kova kuume, niin jäimme hänen kanssaan kotiin potemaan:snotty...

Yhteistyössä