Hakutulokset

  1. O

    nukkumaan meno 1v 11kk

    Muuten kyllä, mutta asumme kahdestaan pojan kanssa. Tänään meni hyvin, nukahti jo 21.00. Tosin voi johtua siitä kun sai allergia lääkkeitä, ne väsyttävät! :heart:
  2. O

    nukkumaan meno 1v 11kk

    :'( Otin pojalta tutin pois n. 1kk sitten. Jäi hyvin pois ei kaivannut kuin pari yötä, mutta... sen jälkeen nukkumaan meno :( ollut yhtä tuskaa. Miten muilla, oon koittanut vaikka mitä ja en halua itse aina mennä viereen nukkuun ettei tarvitsisi siitä vieroittaa! Taidan hommata pinnasängyn...
  3. O

    Syökö 1,5 vuotias samaa ruokaa kuin muukin perhe?

    Syö samaa ruokaa ja jos "vahingossa"esim. keitossa hienonnan perunat niin soppa jää siihen! Mut jos perunat paloina niin sit menee!
  4. O

    ajoissa potalle!

    Poika 1,5v. istui potalla n 9kk iässä, mut sit ei millään. En pakottanut! Nyt aloittanut tarhan ja johan suostuu istuun potalla kun muutkin kaverit siellä istuu! Mielummin myöhemmin kuin että lapselle tulisi kauhea pelko pottaa kohtaan! (tiedän yhden tapauksen)
  5. O

    Imetyksen vaikutus

    niin ja mulle sanottiin neuvollassa että mielummin tuttelia (meillä nan) kuin että äiti stressaa!
  6. O

    Imetyksen vaikutus

    Mulla poika nyt 1v 3kk ja ei ole ikinään imenyt rinnasta maitoa, ei huolinut ja sit ei edes tullu vaikka kuinka yritin. oli 1v. neuvolassa 11.5 kg 78 cm. eli ei mun mielestä vaikutusta!
  7. O

    Terkut 1½-vuotis neuvolasta=)

    Mun poika oli 1v neuvollassa jo 11 ja puoli kiloa....pituutta oli 78cm. ja kasvanut on paljon!
  8. O

    MISTÄ SYISTÄ OLETTE YH?

    \ Tienaan itse sen verran hyvin että ei tarvitse isältä almuja pyytää!!!!!! Toivottavasti sulla on elämä "mallillaan" kun kerkiät toisia epäilemään. Älä huoli en elä sun verorahoillasi!!!! :laugh:
  9. O

    G: Vaippamerkki ja hinta

    Lidlin vaippoja 7,99?
  10. O

    kuinka siistiä teillä on?

    Mulla on poika 1v. ja sormenjälkiä joka paikassa kuten myös leluja sekä leivän murusia....se kuuluu lapsiperheen arkeen. Siivoan 1 tai 2 kertaa viikko jolloin teen kaikki paitsi matot ulos. Ne kesällä pesuun ja talvella kerran ulos tuulettuun (ensin imuroin en tamppaa ollenkaan). Minusta kotona...
  11. O

    Ex-yksinhuoltaja

    Itse olen ollut yh alusta asti, kaikki kaverit ja suku (jopa mummoni) oli ja on edelleen iloisia puolestani. En välitä muista ja muiden ajatuksista. Sillä meillä on pojan kanssa aivan ihanaa kahdestaankin. Ja omilla tienisteilläni elellään!
  12. O

    MISTÄ SYISTÄ OLETTE YH?

    Olen yh omasta tahdosta. itse hankkiuduin raskaaksi, mutta en halunnut miestä. Olemme olleet alusta asti kaksin eikä isä tule ikinään kuvaan mukaan!
  13. O

    "isojen poikien sänky"

    Moi! Mun poika 1v.3kk on nyt nukkunut 4yötä uudessa sängyssä. Hienosti on mennyt, tosin ei ole vielä hoksannut kuinka sieltä tullaan pois (Liian yksinkertainen tapa). Toivotaan että teilläkin pian nukutaan kunnolla!
  14. O

    maidoista!!

    Rasvaton maito, valmistajalla ei väliä
  15. O

    Mihin aikaan ulkoilette?

    Me ollaan yleensä ulkona kanssa samoihin aikoihin, tosin ollaan tossa omassa pihassa missä ei muita ole, en oikein tykkää mennä tonne puistoihin! Tosin pian muuttuu kun poika aloittaa päiväkodin!

Yhteistyössä