Hakutulokset

  1. M

    naantali{turku

    olisko ketään halukas tapaamiseen naantali/turku alueelta?? :hug:
  2. M

    naantali/turku hoi

    olisko naantali turku väliltä äiti seuraa jutteluun ja joskus vaikka tapaamiseen?minullao n 2v3kk ikänen tyttö ja miseskin löytyy jos kiinnosttaa niiin ota yhteyttä maarit831@luukku.com :hug: en ole täältä saanut ystäviä vaikka monet kerrna olen yrittänyt :'( :hug:
  3. M

    mese kamuja

    olisko mese kamuja?en ole saanut täältä ennen kamuja :'( :'( :'(
  4. M

    mese kamuja

    jos joku haluu uusia mese kamuja niin laittakaa osoitteitanne tänne niin lisään teidät listaani :) :'( en ole saanut täältä oikein mese kamuja :'( :'( :'( :'(
  5. M

    mese kamuja

    mese kamuja olis kiva saada kyllä elikkkä jos kiinnostaa niin laita osoite niin lisää sut listaani :hug: en ole saanut yhtään mese kamua täältä vaikka olen yrittänyt saada :'( :'(
  6. M

    saa lisätä

    maaritkuikka@hotmail.com :hug:
  7. M

    naantaliin tapaamaan

    olisko ketään äitiä joka haluis tavata naantalissa?olen 21v iti ja tyttö2v :hug:
  8. M

    2v tytölle kirje kamuja!

    olisko kenenkääm lapsi halukas kirje kaveriksi 2v tytölle? :hug: jos niin mailaa maarit831@luukku.com
  9. M

    messenger kamuja:)

    olisko messenger kamuja 21iätille jolla on2v tyttö ja isäkin löytyy =)
  10. M

    megekamuja

    jos joku haluu mese kamuja niin ilmoittakaa mulle ositteenee niin lisään teijät listalleni
  11. M

    mege kamuja

    olisko mese kamuja 21v äitille ja 2v tytölle?jos on niin laittakaa osoitteenne niin lisään teijät listaani sitten :'( en ole oikein saanut mege kamuja täältä :'(
  12. M

    mese kamuja

    jos kiinnostaa mese kaveruus niin laittaakaa osoitteta tulemaan maarit831@luukku.com
  13. M

    messenger kamuja

    täällä olis21 vutisa 1v9kk ikäsen tytön äiti joka haluis mesessenger kamuja jos joku haluu messenger kamuksi niin laita osoitteesi niin lisään listaani :) :)
  14. M

    mese kamuja

    olisko halukkaita mese kamuja mulle?olen 21 väiti ja lapseni on1v9kkikänen jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä asutaan naantalissa.
  15. M

    äiti83

    olisko meili seuraa1v9kk ikkäsen tytön äitllle?asustellaan naantalissa jos kiinnostaa niin mailini on maarit20@jippii.fi kyllä ihan kirje seura ja tapaamis seurakin käy.

Yhteistyössä