Hakutulokset

  1. S

    Haussa uusia ystäviä pk-seudulta!

    Pikkuhiljaa olen alkanut kyllästymään siihen ettei ole kenen luo mennä kylään, eikä kukaan käy kylässä... kunnon ystäviä kenelle soittaa vaikkei varsinaista asiaa olisikaan... Olen 25-vuotias 5-vuotiaan pojan äiti Vantaalta. Asunut Vantaalla vajaan vuoden joten ne vähäisetkin ystävät jäivät...
  2. S

    Messenger

    Meseen lisää tuttavuuksia keiden kanssa vaihtaa arkipäivän asioita ja vähemmän arkipäivän asioita. Itse olen 22v. -03 syntyneen pojan äiti. Perheeseen kuuluu myös iskä, koira ja 3 kisua. Ei väliä missä päin asut, itse asumme Mäntyharjulla. Yhteys yv:llä ensin...
  3. S

    MÄNTYHARJU

    löytyykö muita täältä päin?!? T:Äiskä ja Poitsu2v.
  4. S

    Etelä-Savolaisia

    ihmisiä mese-kamuiksi, etsiskelee äiti 22v. queen.diamond@suomi24.fi
  5. S

    Mikkeli/Mäntyharju

    Mikkelin seuduilta ystäviä etsiskelee äiti 22v. ja poika 2v. Olemme asuneet Mäntyharjulla puolitoista vuotta ja uudet ystävät olisivat enemmän kun tervetulleita, piristämään arkea. Lisäksi perheeseen kuuluu isukki sekä kolme kisua ja syksymmällä myös koira. Heitäppä meilillä sarahya@suomi24.fi
  6. S

    Mikkelin seutu

    Mikkelistä ja lähialuieilta itselleen ja pojalleen ystäviä hakee pian 22v. äiskä ja poitsu täyttää kesäkuussa 2v. Asutaan itse Mäntyharjulla, vuoden päivät ollaan täällä majaa pidetty eikä ole ystäviä lähimailta juurikaan löytynyt. satumaa@hotpop.com
  7. S

    Hevi mammoja

    estii 21v. 1½ vuotiaan pojan äiti Mikkelin lähistöltä. heittäkääs meilillä sarahya@suomi24.fi

Yhteistyössä