Hakutulokset

  1. B

    Mihin aikaan teidän lapset menee nukkumaan?

    3v menee nukkumaan normaalisti 21.00, mutta jos takana rankka päivä tarhassa(vilkas), niin saattaa nukahtaa jo 19.30-20.00
  2. B

    Kokemuksia Gotlannista (Visbystä)!?

    Ainakaan huvikumpu ei ole oikein odotustenvertainen. Aika ränsistynyt oli mielestäni, voi tosin olla, että odotukset oli suuret.
  3. B

    Kokemuksia Gotlannista (Visbystä)!?

    Juu, laivalla mentiin, en vain tiedä meneekö vielä helsingistä vuoroja. Täytynee ottaa selvää. Tarkempaa suunnitelmaa ei vielä ensikesälle ole. Muutama vuosi sitten käytiin viimeksi ja nyt haluttaa mennä uudestaan.
  4. B

    Kokemuksia Gotlannista (Visbystä)!?

    Näköjään netistä löytyy tietoa gotlannin russ ? hevosista. Niistä en ole kuullutkaan, mutta tosiaan mahtava paikka koko saari ja etenkin Visby
  5. B

    Kokemuksia Gotlannista (Visbystä)!?

    mikä on gotlanninhevonen? Gotlannissa olen kyllä käynyt, oikein kaunis paikka ja tulen matkustamaan uudestaankin ensi kesänä. Mahdatko puhua Shetlanninponeista?
  6. B

    Onko Idols-tuomari Patric Sarin mielestäsi seksikäs?

    Juu. komppailen. ;)
  7. B

    Tuo uusi BB-vosu...

    herättää vain kysymyksen, miltä se on voinut näyttää naturellina, jos tuo on korjailtu versio.. :laugh: Ja voin luvata olevani oikeasti paremman näköinen kuin tuo, vaikka vanhempi olenkin.
  8. B

    Tuo uusi BB-vosu...

    Tuo on niin ei-minkään-näkönen, ettei Johan tosiaankaan tule tuohon haksahtamaan.
  9. B

    Tuo uusi BB-vosu...

    Tukiainenkin on jo melkein hyvännäköinen, ku tuota kattelee. Huh, mitä meikillä saa aikaiseksi. Tuo ei ole edes nätti ilman pakkelia. Kaikkeen sitä olis nuorena pystyny kun ois viittiny.
  10. B

    Pino epäsovinnaisille vitseille, jotka naurattavat aivan kauheasti

    Yllättävän pitkään meni, ennenku kukaan tunnusti tajuavansa :D
  11. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Hyvin Jaanakin veti, mutta aika tylsä. Ja asu, mun mielestä, karmea.
  12. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Mun mielestä Saana oli paras tähän mennessä.
  13. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Saana vettää älyttömän hyvin!!!!
  14. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Mun mielestä "stailaukset" ovat olleet sieltä, ja syvältä, jo useamman vuoden. Ihmiset näyttävät vain huonommalta kuin normisti, eikö tarkoitus olekaan saada niistä paremman näköisiä? VRT Katri Ylander aikoinaan...
  15. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Kallen suhteen täysin tuomareiden linjoilla.
  16. B

    "Esileikillä ei merkitystä naisen orgasmille"

    Mun mielestäni on merkitystä, näähän on vähän mielepidekysymyksiä.
  17. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Mäkin kattelin, että olikohan se poika annan mies? ylisöpö pari kyllä.
  18. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Anna on kyllä tosi hyvä!
  19. B

    IDOLS 9.11 PINO

    oikeassa olet, mutta päästääntöisesti on ollut tosi hyvä...
  20. B

    IDOLS 9.11 PINO

    Mä en uskalla äänestää; aina jos jotain olen äänestänyt, niin mun kannustama on hävinnyt/pudonnut..

Yhteistyössä