Hakutulokset

  1. H

    Kympin hoidot

    Kiitti Pirpana vastauksesta! :) Täytyy tosiaan keskustella lääkärin kanssa aiheesta seuraavalla suunnittelukäynnillä. Äititär toivottavasti se ei ole sitä mitä pelkäät... :hug:
  2. H

    Kympin hoidot

    HopLop sinuna jatkaisin lugeja ja kävisin veritestissä kun kerran ei ole vuotokaan tullut :) Kaikilla hcg nousu ei välttämättä näy virtsassa kuin vasta pp16. Näin lääkäri mulle joskus sanoi kun sitä kysyin. Peukkuja!! :) Raitapaitainen, täytyy varmaan jutella lääkärin kanssa tuosta teorista...
  3. H

    Kympin hoidot

    Kiitos marjaane tsempistä :heart: Mä vaan toivon, et seuraavaan hoitoon keksittäis jotain jolla vois parantaa kiinnittymistä...Hirvesti tsemppiä sulle, kuulostaa mun korvaan hyviltä sun oireet!! :)
  4. H

    Kympin hoidot

    Kiitos Hoplop vastauksesta :)
  5. H

    Kympin hoidot

    Onni ja Toivo jotenkin nämä pettymykset käy kerta toisensa jälkeen entistä raskaammiksi. Mulla on kans jo suunnittelukäynti varattuna ja pakkasvauvoja valmiina odottamassa siirtoa. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että ei jaksa...vaikka haluais enemmän kuin mitään muuta...Ei tätä tunnetta pysty edes...
  6. H

    Kympin hoidot

    Kiitos kaikille lohdutuksesta ja tuesta!! Kyllä mä tästä varmaan taas nousen, tavalla tai toisella. Nyt vaan on niin rikkinäinen olo, tuntuu ettei tää onnistu koskaan. Marjaane kyselit tehdäänkö mulle veritestiä. Ei tosiaan tehdä. Vuotokin on ollut sen mukaista ettei sitä tarvita. Tsemppiä...
  7. H

    Kympin hoidot

    Kiitos lohduttaneille!! :hug:
  8. H

    Kympin hoidot

    Mulla alkoi ihan järkyttävä veren vuoto eilen..kivut oli suunnattomat ja itku kurkussa jouduin ajelemaan aikaisemmin töistä kotiin. Mä oon niin rikki..tuntuu että mä en enää jaksa tätä :'( Mikä mussa on vikana kun muhun ei alkio tartu..? Tää oli jo neljäs koeputkihedelmöitys, eikä...
  9. H

    Edessä ensimmäinen IVF

    Subway kuinka runsasta sulla oli tuo tuhruvuoto joka alkoi pp10? Mulla alkoi eilen tuhruvuoto eli pp12 ja tuntuu jatkuvan vielä tänäänkin. Jonkin verran on pistelyä kohdussa ja munasarjoissa. Oliko sulla mitään kipuja tai tuntemuksia? Hitto kun masentaa oliko se nyt sitten tässä.. :(
  10. H

    Kympin hoidot

    Annabell, voi kuinka ihanaa!!! Mulla tulee ihan kylmät väreet!! Onnea, onnea!! :)
  11. H

    Kympin hoidot

    Kiitos Mandalay tsempistä!! :) Täytyypä lukaista tuo pino josta kerroit :)
  12. H

    Kympin hoidot

    Kiitos rouvapapunen kun vastasit näin nopeasti! Hyvä kuulla, että tää voi olla ihan normaalia. Onneksi tätä tuhrua ei tule kovin paljon...Virallinen testipäivä mulla on pp14.
  13. H

    Kympin hoidot

    Kiitos rouvapapunen..yritän pitää vielä pään pystyssä vaikka alahuuli jo väpättääkin :( Onko kuinka tavallista että pp12 tulleen ruskean tuhrun jälkeen voi tulla vielä plussa?
  14. H

    Kympin hoidot

    No niin täällä jatkuu ruskea tuhru... Oliko se nyt tässä??? :'(
  15. H

    Kympin hoidot

    Marjaane hiukan sormet syyhyä testata, mutta enemmänkin pelkään itse testausta... En kestä jos joudun näkemään tyhjän testi-ikkunan :ashamed: Hugsy, tervetuloa!! :wave:
  16. H

    Kympin hoidot

    Mandalay, voi itku...paljon voimia ja :hug: Mun aikasempi kirjotus on kadonnut jonnekin...höh. Annabell, kiitos kyselit mun oireista :) Rinnat edelleen turpeat ja reunoilta arkuutta, varsinkin iltaa kohden kipeytyy. Rintsikkojen pois ottaminen sattuu (rinnat retkahtaa :)) Munasarjoissa ja...
  17. H

    Kympin hoidot

    Mandalay ja Marjaane kiitos paljon tsemppauksesta!! :) Olen ihan samaa mieltä Marjaanen kanssa tuosta Mandalayn tuhruvuodosta, ei kannata vielä moista murehtia. Todella monellahan sitä on ollut alkuraskaudesta kiinnitysmisvuotona juuri :) Ja Marjaane, eikös täällä ole muillakin plussanneilla...
  18. H

    Kympin hoidot

    Neganneille paljon :hug: tää on niin syvältä ja väärin, väärin, väärin :'( En tiedä kenelle tästä raivoais, mutta miksi joidenkin pitää kärsiä näin paljon ja sit toisille tuppaa tulla näitä "vahinkoja" joita sitten päivitellään että miten tässä nyt näin kävi!!! Sit valitetaan kun on niin...
  19. H

    Kympin hoidot

    Mandalay kerrohan oireistasi!! Alkoi kiinnostamaan :) Täällä horkka jatkuu, palelen ihan vietävästi. Rinnat turvonneet, sivuilta kipeät. Välillä outoja tuntemuksia kohdussa ja munasarjoissa. Ajoittain menkkamaisia tuntemuksia, ajoittain taas pistävää kipua. Tiedä häntä, kaikki voi olla...
  20. H

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    JEEEEE, onnea onnea onnea Riksu!!! :heart: :heart: Mitä oireita sulla on ollut matkanvarrella?

Yhteistyössä