Hakutulokset

1. M

Loppukiertolaisten oirepino

Voih ! Olen niin pahoillani :hug: . Em. asian takia en ole täällä käynyt, samoin siis kävi ( aloin kovien kipujen kanssa vuotelemaan viikonloppuna 5 päivää asiasta tiedettyäni ). Tsemppiä ja ONNEA kaikille plussanneille ja halauksia pettyneille.
  2. M

MOUMOU josko huomenna olisi parempi mieli :hug: Sartsa googleta s-hcg (tutkimusnro 2122) siinä näät kuinka se hcg kohoaa ja voit laskeskella koska pitäs näkyä.. 3 vkoa hedelmöittymisestä arvo on 9->
  3. M

VOI VEEE!! MÄ kirjotin vaikka ja mitä teille kaikille mut toi vaan näkyy !!!
  4. M

Huoh.. mulla on päänsärkyä ollut kans lievänä jo viikon.. Pöhnänen olo on ihan hyvä kuvaus.. mä en ole viikkoon katsonut telkkaria kun vaivun jonnekin omiin sfääreihini... :laugh: Onhan se imahdollista että on kuukautiset, josko olisi nk. varhainen keskenmeno niin ne olisi sitten päivän...
  5. M

Sä veikkasit sun ovispäiväks 10 pvä ja mä 11 pvä.. Hmmh, jos me plussataan niin meillä on melko samaan aikaan maailmaan pullahtaneet (siis jo munarakkulasta) lapsoset B) :attn: Ja meillä on muutenkin samoina päivinä ollut lähes samat oireet..
  6. M

Keskiviikkoona viimeistään selviää oletko sie noita :laugh: MÄ niin kovasti toivon. Olen lapsesta asti kotona jo vanhemmille puhunut että mun suurin haave oon olla ÄITI. :heart:
  7. M

Varovaisesti täältäkin onnea ! ! ! Ja hyppien ja kiljuen että ihanaa jos se on totta ! Mä kävin tänään labrassa otattamassa sen numeerisen HCG:n, huomenna tai viim. keskiviikkona saan vastauksen . . . Jännää. Mun kp 28/29 alkanut valkkari ja tuntemukset saattoivat olla...
  8. M

Kp 37/29.. ei erityistä. Paitsi tuo eilenkin mainitsemani väsymys.. ja mä nukun ihan jumalattoman sikeesti.. Ja nälkä on usein parin tunnin välein.. Hormonien aiheuttamia oireita kaikki mutta mieluisassta syystä vai ei kah siinä pulma? Niin ja tää on ehkä outoa mutta mun mielestä mun...
  9. M

Liian aikainen ovulaatio

laitoin sulle linkin yv:nä.
  10. M

... saas nyt nähdä.. .. kumpa :heart: Noh oli miten oli teen tästä kierrosta oman pinon kun jotain selviää josko jollekin muulle olisi hyötyä.. Plussa onnea valtavasti kaikille =)
  11. M

Olen lopettanut ne kesäkuussa. Eli olen syönyt. Mutta mulla on kierrot ollut jämpti 29 pvää lopetuksen jälkeen.. Olen miettinyt toki sitäkin mahdollisuutta ja ovuloimatonta kiertoa mutta kun mulla oli normaalit ovistuntemukset ja ovistestissäkin näkyi selvät plussat oikeaan aikaan (siihen...
  12. M

Hmm.. Pohdin myös myöhäisen kiinnittymisen mahdollisuutta.. Mitäs tuumaatte. ps. Olen mielettömän väsynyt!
  13. M

Liian aikainen ovulaatio

Mä en tiedä mutta luulisin että tuo ei haittaa. Luteaalivaihe( aika ovulaatiosta vuotoon ) on käsittääkseni merkityksekkäämpi. Siis että hedelmöittyneellä munasolulla on riittävästi aikaa muuttua alkioksi ja jakaantua. Keltarauhanenhan pitää yllä "sopivia oloja" kunnes kehittyvä istukka...
  14. M

Heips Miinuskainen! Olet edelleen samalla kierrolla.. Toivottavasti toivotusta syystä =) Mulla siis nyt kp 36/29 ja päiväpissa( laimea) oli nega. Nyt oikeesti yritän pitää parin päivä testitauon.. Tai menen Pulssiin (ilman lähetettä pääsee) otattamaan P-HCG se on se tarkka numeerinen...
  15. M

Ella-83, ymmärrän hyvin että et halua pettyä ehkä siksi olis parempi asennoitua ikäviin uutisiin mutta toivotaan nyt parasta ja koitetaan olla optimistisia.. :heart: Mulla on käynyt toi itsellä, omalla kohdalla sata kertaa mielessä että mun ovistesti on jotenkin väärässä ja mulla on vaan...
  16. M

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/vauvahaaveet/1723108/ovulaatio-kuukautisista-huolimatta/ Joku muukin on lukenut labrakirjaa ja laskenut ns. tällönen viimestään pitäs näkyy.. eli 17päivää hedelmöittymisestä herkillä ja 20-22 päivää tavistesteillä niin ehdottomasti HCG jos siis...
  17. M

kp 35/29.. ei vieläkään vuotoa. Herääminen oli "hitaampaa" ja uni syvempää kun normisti muuten olo on mitä parhain :) Olen pohdiskellut ja laskeskellut ton pisimmän kaavan mukaan että miks ei vielä muka näkyis kun dpo on jo 20! Joko mä olen tosi hitaasti hormonisoituva tai ovistesti ja...
  18. M

Kiitos Ella-83. Mä en halua fooruminillittää mutta uskon vahvasti olevani oikeassa ton ovisasian suhteen. Niin monesta paikkaa siitä lukenut. Mulla on nyt muuten jo dpo 19 ovistestien mukaisesta oviksesta siis tossa kun huokailin hetki sitten tota 34/29..
  19. M

http://www.clearblue.com/fi/kierto-ja-ovulaatio.php
  20. M

Toivottavasti ei tule =) No en kans varmaksi sano mutta ihan jkt kuukatiset seuraa ovulaatiosta eikä toisin päin mutta olen myös lukenut asiaartikkelin aiheesta että aika ennen ovulaatiota voi venyä (follikkelivaihe) eli esim stressin takia elimistö voi siirtää munasolun...

Yhteistyössä