Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Marta, olen ollut lapsettomuushoidoissa ja sitä kautta lääkärini lähetti minut verikokeeseen. Tänään verikokeen arvoista vahvistui, että raskaana olen ihan "viitearvojen" mukaan. 16.11. on ensimmäinen, varhaisultra, jota odotan nyt innokkaasti. Paljon voimia teille kaikille! Minusta on...
  2. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Raitakissa :hug: amati: kiitos linkistä. Toivottavasti pääset tänne pian! Hcg-arvon perusteella olen vahvasti raskaana. Niinkuin olen kauan toivonutkin. Tänään tavoittelen tohtoria, niin että pääsisin pian varmistelemaan, että pienokainen on varmasti kohdussa ym. Mukavaa torstaita...
  3. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hei taas kaikille! Hieno nimi ketjulla! :) Mulla olis laskettu aika 30.6., esikoinen ja olen itse 28v. Kävin hcg-verikokeessa.. Oisko kellään vinkkiä, mistä vois bongailla suht luotettavat viitearvot? Sain tuloksen itselleni jo, mutta en ole vielä lääkärin "analysointia" saanut...
  4. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hei teille kaikille! Kivaa, kun pino kasvaa. susanna85, en vielä tiedä, missä mahdollisesti synnytän. Toivon, että raskaus pääsee kunnolla vauhtiin ja saan ensimmäisessä ultrakäynnissä varmuuden sykkeestä ja muusta. Etenen pienin askelin, joten en vielä uskalla miettiä kovin kauas. Olen...
  5. T

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hei Marta sekä muut, jotka tänne päätyy! Olen vasta saanut positiivisen testituloksen, ja siitä itse päätellyt mahdollisen lasketun ajan olevan kesä-heinäkuun vaihteessa. Raskaus on niin alussa vielä, että olen varauksella mukana. :) Minäkin heräsin kuuden maissa "uutta aikaa". Nyt tietysti...

Yhteistyössä