Hakutulokset

  1. Z

    35 v +odottajat, vol 4

    Äiti-Kengu joo, kiitos vaan. Olo on taas parempi =) Jostain syystä tuo huono olo pukkaa päälle iltapäivisin kello 16 jälkeen. On ihan todella poissa pelissä olotila... No olen ajatellut, että jos se on verensokerin laskusta johtuvaa, niin nyt ainakin tänään varauduin iltapäivälle...
  2. Z

    35 v +odottajat, vol 4

    Oi kauheeta! En edes humannut oliivittaren tauti-ilmoitusta :ashamed: Pikaista paranemista sinne, ja toivotaan, ettei äidy pahaksi! Tsemppiä myös äiti vm70:lle! =) Itselläni oli eilen aivan kauhea olotila iltapäivästä ja illalla. Mieskin oli kotona ihan huolissaan kun olin niin...
  3. Z

    35 v +odottajat, vol 4

    oliivitar KIITOS tuosta vinkistä :hug: . Sain lisättyä oman tickerin =)
  4. Z

    Hyvät imetysliivit isorintaiselle?

    www.NursingBra-Shop.co.uk Tilasin tuolta Bravado! merkkiset liivit. Olen tyytyväinen. Halvemmat kuin suomessa. Ja kuljetus suomeen on maksuton! :) =) =) =) =) =)
  5. Z

    35 v +odottajat, vol 4

    Kun haluaisin lisätä tuohon profiiliin sellaisen raskauskalenterin, mutta en osaa sitä tehdä. Jos joku vain osaisi neuvoa minua tuon kanssa olisin tosi iloinen :p
  6. Z

    35 v +odottajat, vol 4

    Onnea Tiilalle ja pienelle tytölle! :flower: Ja kiitos äiti vm70 ja Lintukoira raskautumisonnitteluista :) Sain muuten nuo Bravadon! rintiskat englannista eilen. On kyllä hyvät päällä :) Mulla ollut rinnat niin turvoksissa, ettei noi tavis rintsikat enää käy. Mutta nyt tuntuu niin...
  7. Z

    35 v +odottajat, vol 4

    Huomenta kaikille :heart: Minotchkin Oireista sellaista, että noo, ne rinnat kipeät, paisuneet, tummenneet, alavatsakipuja, repäisykipuja varsinkin sillä puolella missä ovis oli. FINNEJÄ :whistle: niitä on aivan järkyttävästi selässä, kaulassa... ja nyt yksi tosi iso ja kipeä on...
  8. Z

    Apuja, miten lisätään kalenteri omiin tietoihin?

    osaako kukaan auttaa?
  9. Z

    Apuja, miten lisätään kalenteri omiin tietoihin?

    Eli osaako kukaan auttaa... Haluaisin sellaisen raskauskalenterin noihin omiin tietoihini, mutten osaa siirtää sitä. :ashamed: Jaksaako kukaan antaa mulle neuvoja, miten se tehdään? Tässä linkki, jotta saa käsityksen mistä on kyse http://lilypie.com/Pregnancy.php KIITOS! :)
  10. Z

    35 v +odottajat, vol 4

    Yksi tuleva äiti täällä. Rv 5+2 ja ensimmäinen pikkuinen perheesemme tulossa =) Olen satunnaisesti täällä lueskellut viestejä, mutta nyt uskaltauduin reksiteröityä tänne palstalle kun pikkuinen on ihan oikeasti tulossa meille =) Muuten jos joku tarvitsee raskaus/imetys/Bravadon...

Yhteistyössä