Hakutulokset

  1. Lode84

    Sen lisäksi, että täältä ei löydä mitään, täältä ei myöskään löydä ketään

    Ei löydäkään. Enkä mä tiedä, miten näen ketjut joihin olen kirjoittanut. Yritin mennä sen profiilin kautta (katso kaikki viestit), mutta herjaa vaan, että ei ole oikeuksia niille sivuille...:confused:
  2. Lode84

    Mites mammat päivä on menny ilman palstaa??

    Ihan kivasti. Olin kuvauksissa.
  3. Lode84

    Mitäpä taaperolle päälle päivähoitoon näillä keleillä?

    Meillä ei ole vielä ollut noin kylmä, aamulla oli about 14 astetta ja vähän ripsi. Laitoin meidän taaperolle farkut, aluspaidan, hupparin, vk-takin ja lenkkarit. Sillä on pk:ssa sadevaatteet ja kumpparit varalla.
  4. Lode84

    kuinka moni tekee tietoisesti tälläistä flirttiä..

    Sama. Ja sit eikun vaan perse pystyssä parkkikselle.
  5. Lode84

    Sopisiko tämä mekko häihin?

    Eikun tummanpunaiset minnaparikat ;) . Olisin voinut lainaakin, mutta meillä on kai eri koon jalka? Ja musta mekko niiden kenkien kanssa, yritän etsiä jotain kuvaa, mutta löytyy aika huonosti...
  6. Lode84

    Sopisiko tämä mekko häihin?

    Voin lähteäkin, sovitaan päivä vaan. :)
  7. Lode84

    Sopisiko tämä mekko häihin?

    Mulla on musta-punainen kausi meneillään, ehdotan siksi mustaa mekkoa ja punaisia korkkareita. Jos kyseessä kerran rennommat juhlat, niin etiketin noudattaminen ei liene niin tärkeää. :D Mä pistän linkkiä kohta, mulla on visio jo. Pitää löytää vielä kuvat :D
  8. Lode84

    Kauhea ahdistus iski leikkupuistossa :o

    Kyllä mä ainakin kiinnitän huomiota omaan pukeutumiseen siinä missä lapsenkin. Monet muut tuntuvat tekevän samoin, mitä olen pannut merkille.
  9. Lode84

    Mua ällöttää sellaset tosi lihavat jotka puuskuttaa ja läähättää ihan pienenki asian teosta

    Mua ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka haukkuvat, arvostelevat ja ivaavat muita ihmisiä sen takia, että ovat tyytymättömiä itseensä. :D
  10. Lode84

    Kauhea ahdistus iski leikkupuistossa :o

    Älä ahdistu. En olisi minäkään laittanut vielä mitään välikausiasua päälle.
  11. Lode84

    Mä oon aina surrut sitä, että en pääse noihin liikuntakeskuksiin jumpille enkä mihkään muuallekaan näitten lasten takia. Nyt joku

    Niinpä. Tässä ketjussa kun on kuitenkin ollut vain aika ystävällisiä kommentteja verrattuna palstameininkiin noin niinkuin yleensä. :D
  12. Lode84

    Montako äitiä tunnet, joka EI olisi imettänyt julkisesti?

    Minä ainakin. Ja yksi kaverini.
  13. Lode84

    Parhaita äitejä ovat ne...

    Mä yllätyin positiivisesti kuin sain lapsen. Se ei ollutkaan niin työlästä ja vaikeaa, kuin olin kuvitellut.
  14. Lode84

    Mä oon aina surrut sitä, että en pääse noihin liikuntakeskuksiin jumpille enkä mihkään muuallekaan näitten lasten takia. Nyt joku

    Mä lähinnä tartuin tuohon, kun harmittelit ettet ole koskaan päässyt liikuntakeskuksiin mm. lastenhoito-ongelman takia. Mutta sehän on oikein kivaa, että olet löytänyt kotjumpat. Jokaiselle varmaan löytyy se omin liikuntamuoto. :D
  15. Lode84

    Mä oon aina surrut sitä, että en pääse noihin liikuntakeskuksiin jumpille enkä mihkään muuallekaan näitten lasten takia. Nyt joku

    Jossain liikuntakeskuksissa on myös lapsiparkit. Ottaiskohan ne neljää lasta samalta henkilöltä? Miksei periaatteessa, kannattaa ainakin kysyä.
  16. Lode84

    Mammatukka

    En ole oikeastaan muuttanut tyyliä. Leikkautan aina sen mukaan, mikä tuntuu kivoimmalta sillä hetkellä. Tällä hetkellä on tummanruskea, vähän kerroksittain leikattu tukka sivuotsiksella. Pituutta kainaloihin asti.
  17. Lode84

    Tän syksyn uudet talvihaalarit! kertokaas minkä olette ostaneet? Mitkä ihania?

    Mä ostin Molokidsin pinkin haalarin tytölle.
  18. Lode84

    ovatko A- kupin rinnat isot?

    Ei ole isot.
  19. Lode84

    Nyt ei sit taas mikään onnistu :(

    Ja mä olen sulle muuten yhden pystyssä :D . En muistanu heittää sillon viimeksi...
  20. Lode84

    Nyt ei sit taas mikään onnistu :(

    Saat kiljua. :)

Yhteistyössä