Hakutulokset

  1. M

    Kokkolasta äitejä

    Täällä olis äiti 28v ja lapset poika pian 6v ja tyttö 3v, ja kolmas tulossa keväällä, lapsille toivoisin kavereita ja itselleni myös tietysti seuraa. Olis kiva jos asuisit kirkonmäen ja isokylän alueella ja sinulla olisi suunnilleen samanikäisiä lapsia.
  2. M

    Kokkolasta ystävää

    Olen 26-vuotias kahden lapsen äiti. Lapset poika 3,5v ja tyttö 8kk. Olis mukava saada uusia ystäviä itselle kahvi ja lenkkeily seuraksi ja pojalle kaverin. Jos kiinnostaa tutustua laita yv:tä niin saat sähköpostiosoitteen. =)
  3. M

    Kokkola

    Olen 26-vuotias kahden lapsen äiti Kokkolasta, lapset poika 3v ja tyttö 8kk. Olis kiva saada lenkkeily ja kahvittelu seuraa itselle sekä kaveria pojalle. Yv:tä saa laittaa.
  4. M

    Eikö kukaan tässä mailmassa välitä

    Ei taida välittää
  5. M

    Eikö tosiaan ole nuoria äitejä etelä suomessa

    Jo on ihme kun eiole .
  6. M

    Onko muita nuoria äitejä

    Mulla on 4lasta Ja Mies Mut Ystäviä eiole eikä kavereita Tosi masentavaa.Onko muita samankaltaisia.Etelä suomessa.Mun lasten iet ovat 8.v 5.v 3.v 9:kk.Elämä on muuten kunnossa mut kaverit puuttuu. T:ÄIPPÅ
  7. M

    Kysymys kiloista

    Missä vaiheessa teille tuli ylimääräisiä kiloja jäikö raskaudesta kiloja vai tuliko vasta myöhemmin? Mulla meni ensin hyvin pois raskauden aikaiset kilot mutta sitten kun lopetin imettämisen noin puoli vuotta synnytyksen jälkeen niin tuli 6-7 ylimääräistä kiloa kun se syöminen jäi ns "päälle".
  8. M

    Hyvä ikäero?

    Mikä on mielestäsi hyvä ikäero sisarusten kesken? Entä minkä ikäisenä lapsella on "pahin" uhma? Sellaista kyselen koska mietin, että millon vois yrittää pikkukakkosta...
  9. M

    CLA kapselit

    Onko kukaan kokeillu CLA kapseleita? Mä tilasin niitä kun sai ilmaiseksi kokeilla. Siinä luki, että ne on hyviä laihduttajalle ja, että ne polttaa rasvaa tehokkaasti. Saa nähä miten käy?! :whistle:
  10. M

    Gallup Kuinka monta lasta?

    Kuinka monta lasta toivot saavasi ja kuinka monta lasta sinulla on tällä hetkellä? Mulla on 1 lapsi ja toivoisin saavani noin 3-4 lasta. :)
  11. M

    äitejä Oulusta??

    Hei! Olen 3kk ikäisen pojan äiti. Olis kiva saada uusia ystäviä äideistä lenkille jne. Ois mukava jos itselläsi olisi suunnilleen samanikäinen vauva! :saint:

Yhteistyössä