Hakutulokset

  1. N

    miten nuo kenkien koot menee?

    Kun on kengissä koot 1, 2, 3 jne. Niin mikä vastaa 37-38?
  2. N

    simppeli lääkelasku palstalaisille:

    Paracetamolin oikea annos on 10-15mg/kg, paljonko annat 24mg/ml (nestemäinen panadol) vahvuista valmistetta 12kg painavalle lapselle? laske päässä (ammattilaiset vasta lopuksi pliis)
  3. N

    ekaa kertaa saikulla töistä.

    Lapsen sairastumisen takia. On se vaan ihme että asia nyt pyörii päässä ja jotenkin kolkuttelee. Eihän töissä tykätä sairaslomista, jotka tulee kalliiksi... tätä on toitotettu niin paljon et varmaan ihan yleisesti kynnys jäädä saikulle on aika monella melko korkea?
  4. N

    mä oon ihastunut.

    tai ihastuin jo puoli vuotta sitten, nyt törmättiin taas. Sydän jätti lyönnin väliin, aijaijai. :heart: taitaa tosin olla aika epätodennäköistä että koskaan asialle mitään tapahtuis. :/
  5. N

    G: Mikä on SE syy, jonka vuoksi hylkäisit parisuhteen?

    Millaisen asian vuoksi et missään tapauksessa alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa? Tai laittaisit poikki hyvin alkaneen suhteen? (vaikka olisitte rakastuneita).
  6. N

    pitäs lähteä kirpparille.

    järjetön määrä vaatetta taas myyntiin. Mistä tuo kaikki kama tänne tulee? :o en tajua, eihän mulla oo koskaan rahaakaan.... vai noihinko se aina menee :whistle: :laugh:
  7. N

    voiko SITRUUNAHAPOLLA pestä tiskikoneen?

    ja miten pyykkikonetta pestessä, laitatteko jauheen pesuainelokeroon vai rumpuun? oon tehnyt kummallakin tavalla, mutta kumpiko on järkevämpi?
  8. N

    nyt ois hyvät (ruoka)neuvot tarpeen.

    Mulla loppuu työt ensi viikolla, ja meillä on tapana tarjota läksiäiskaffet tai jotain hyvää viimeisenä päivänä. Mitä ihmettä keksisin, kun tarjottavan pitäisi olla gluteenitonta, laktoositonta ja HYVÄÄ. Ei tarvitse välttämättä olla leivonnainen. Ideoita? :)
  9. N

    vähäinen unen tarve 2,5v:llä?

    oon tässä kuukauden päivät ihmetellyt tuota lasta kun se aina vaan nukkuu vähemmän ja vähemmän, millainen unentarve teidän samanikäisillä on? Täällä tenava nukkuu 9-10h yöunet ja päikkärit puoli tuntia, ja on kuitenkin päiväkodissa. Eikö tuo oo aika vähän :o millään ei meinaa ottaa uni...
  10. N

    mitäs palstalla?

    Tulee jostain syystä taukoiltua nykyään :whistle:
  11. N

    2,5veen suusta

    grillattiin ja tehtiin muksun kanssa salaattia pöytään. Neiti hääräilee ja tarinoi samalla. Isä tulee keittiöön, neiti kertoo isälleen pätevänä nyökytellen että "pienet puput syö sitaattia". No, myöhemmin oltiin menossa unten maille, lapsi oli ollut sängyssään hiljaa jo 10 minuuttia, kun...
  12. N

    kaverilla on ihan hassu tapa syödä leipää :D

    Sillä on muutenkin jotenkin pieni suu, ja sitten se puputtaa sitä leipää ihan hirveetä kyytiä ja näyttää hamsterilta kun on posket iiiiiihan pullollaan. Ja sitten se jauhaa sitä samaan tahtiin niinku ompelukone tikkais täysillä. tosi tärkee aloitus, mutta jotenkin niin huvitti taas tänään...
  13. N

    ? tämän vuosikymmenen hitit?

    näitä kasari ja ysäri hittejä kun on mietitty ja muisteltu, niin mitä hittejä tällä vuosikymmenellä on ollut? Mulle tuli yhtäkkiä mieleen kännykän kuoret, eikös ne ollut joskus tän vuosituhannen alussa? :D Ja nyt nää kroksit tietysti. Mitä muuta?
  14. N

    kuvaile minua yhdellä sanalla.

    :)
  15. N

    kirpparilla

    oli myytävänä baby born-nukke, sänky, vaatteita ja kaikkea potta ym sälää, ja olikohan vielä sellanen turvakaukalokin siinä.. hintaa oli 77e, olisitko ostanut? Jäi vähän harmittamaan ettei just nyt ollut rahaa. Oli ihan hyväkuntoisia.
  16. N

    Niin siinä sitten kävi..

    oli vielä pieni toivon kipinä rinnassa aamulla, mutta eipä ole enää kun kuulin miehen eilisestä baarireissusta.. nyt on täysi työ pitää itsensä kasassa ja olla kommentoimatta mitään. Toisaalta olen helpottunut, toisaalta hemmetin vihainen ja pettynyt.
  17. N

    miehen kans keskusteltua..

    (Eilen) Mies: lähen sitte huomenna baariin. Minä: Mä meen kyllä lauantaina töihin, sun pitää olla lapsen kans. Mies: Niin? Minä: Niin? Etkö voi odottaa ens viikkoon kun on lapsenvahti niin mentäs yhessä? Mies: on se saatana kumma kun ei saa missään käydä. Kuukausi jo juhannuksesta niin...
  18. N

    anteeksi vuodatukseni.

    Nyt on vaan pakko purkaa tätä oloa.. mä niin haluan erota. Nyt on sellanen luovuttanut olo. Ainoastaan se lopullisuus ahdistaa, kun on kerran jo palattu yhteen niin toista kertaa sitä ei enää tapahdu..
  19. N

    läheisyyden nälkä on aivan tajuton.

    en muistanutkaan, miten voi toisen ihmisen kosketusta kaivata niin syvästi että rintaa puristaa ja on koko ajan paha olla.
  20. N

    me ei saada parisuhdetta toimimaan.

    Ei osata, eikä enää huvitakaan. Miten sitä osais vaan päästää irti ja jatkaa eteen päin?

Yhteistyössä