Hakutulokset

  1. M

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Täällä kanssa elellään nyt päivä kerrallaan. Vuotoa on ollut nyt sunnuntaista asti. Sellasta vanhaa ruskeeta. Ultrassa kaikki oli öttiäisellä hyvin, ilmeisesti istukka vuotaa kun siirtyy. Ei kuulemma ole vaarallista jos vuoto pysyy "vanhana" eikä tule kovia kipuja. Muista odotuksista ei ole...
  2. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Onnistuhan se vähänkö mä oon taitava :laugh: Niin ja 5 odotan...
  3. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Koitetaas onnistuuko kuvan laitto. Vähän huono kuva kun kuvaaja on 3v =) Viikkoja siis n 9+4
  4. M

    Miten ootte pärjänneet?

    Meillä myös tiuhaantahtiin muksut tehty. Esikoisen ja 2 välillä ikä eroa 1v3kk. 2 ja 3 välillä ikäeroa 1v8kk. 3 ja 4 ikäero 2v1kk. Nyt tulee 4 ja 5 ikäeroksi n 1v6kk. Hirveetä huutoa ja hulinaa on välillä mutta kyllä se tässä :laugh:
  5. M

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Sen verran kiireisenä pitää toi elukka ja mukula lauma ettei ehdi tänne jokapäivä piipahtamaan. Mutta mä kerroin muille muksuille vkl vaavista. Näytin ultrakuva ja kysyin että tietävätkö mikä se on. Esikoinen (6v) katseli kuvaa hetken ja totesi että tää on sun mahasta ja siinä on vauva :) 5v...
  6. M

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    Meillä on elukoita niin paljon ettei kaikilla edes ole nimiä mutta Alpakat: Fernando, Lillian ja Lulu Hevoset: Playboy, Iisakki, Danice, Pia ja Assi Koirat: (Bolognese) Vatanen, (2 kääpiövillistä) Rita ja Tinni Ankat 4klp: kutsutaan millon milläkin nimellä Minipossu: Pipsa Pekoni Vuohet...
  7. M

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Eilen siis ultrassa kävin ja siellähän heilutteli pontevasti viikkoja vastaava vauveli :heart: Iso helpotus, nyt saa jatkaa rauhallisin mielin odotusta =) mima ja masuasukki 8+7
  8. M

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Onnea kaikille joilla asiat hyvin =) Se olis kyllä aikamoinen paukku jos tuplia odottais. Meillä kun nuo neljä edellistä muksua on suht pienillä väleillä ja nyt jos kaikki menee hyvin niin 4 ja 5 tulee ikä eroa puoltoista vuotta. Sihen kun ilmottais ukko kullalle että "joo sieltä olis tuplat...
  9. M

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Meikäläinen sai varattua huomiseksi ultran. Alavatsaa vihlonu kokopäivän ja nyt tuli vessassa käydessä paperiin ihan hitusen verta :'( Viidettä tässä odotellaan mutta kyllä silti hirvittää huominen. Parivuotta sitten keskenmeno tuli viikolla 12 ei kiva mima ja vk 8+2
  10. M

    SINÄKÖ muka äiti 0_o???

    Täällä no kanssa saanut kuulla jos jonkin näköistä vihjailua ikä asiasta. Minä olin just täyttänyt 20 kun esikoinen syntyi ja isäntä oli siinä vaiheessa 19. Hirveetä selän takana supattelua nuoresta iästä ym ym. Mutta sitten vasta kauhistelut alkoi kun ekalle ja tokalle muksulle ei tullut ikä...
  11. M

    Ei isää synnytykseen?

    Meillä isäntä ollut kaikissa 4 synnytyksessä mukana ja hyvä niin. Huutanut olen ja väittänyt kuolevani ym ym . Toi ukko kulta osaa onneks ottaa sen niin rauhallisesti ja tietää että mä en tykkää ylimääräsestä lääppimisestä ym vaan pyydän sen sit siihen viereen jos haluan. Se on just ollut...
  12. M

    alle 30-vuotiaita 3-4 (tai useammankin) lapsen äitejä?

    Minäkin lukeudun tähän porukkaan :D Minä 26 ukko 25 ja lapset 03,04,06,08 ja keväällä syntyvä masuasukki. Vanhin alotti just eskarin ja 04, 06 syntyneet on puolipäiväsessä ryhmiksessä, juniori on kotona. Jaloissa pyörii 3 koiraa ja tallista löytyy pieni eläintarha mm hevosia, vuohia, alpakoita...
  13. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 26, ukko 25 ja lapset 03,04,06,08 ja keväällä syntyvä masuasukki. Yhdessä oltu reilu 7 v

Yhteistyössä