Hakutulokset

  1. H

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Marraskuussa* *****...Viimeiset nyytit mahasta ulos...***** (Listaan päivitettävät tiedot yv:nä!!!)

    Joko ois nyt viimenen pari uunista ulos? :D Elikkä perjantaina 13pv klo 5:45 meille syntyi pienoinen poitsu. :) Painoa 3310g ja pituutta 51cm. Ei keretty käynnistelemään kun edellisenä iltana tuli lähtö, hyvä näin :) Mutta synnytyskertomusta vähän myöhemmin.. HEinu ja poitsu
  2. H

    Lahden seudun odottajat

    Nonni. Kotiuduttu ollaan. Eli 13pv perjantaina klo 5:45 synty meille pienoinen poika. Painoa oli 3310g ja pituutta 51cm. Laitetaan sit syn. kertomuksia ja muuta vähän myöhemmin. :)
  3. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Kamala yö takana. Kahdentoista jälkeen alkoi supistelemaan, epäsäännöllisesti tosin. 4 maissa heräsin aivan järkyttävää supistukseen, ja siitä lähtien supistuksia on tullutki 10-15min välein. Jos tänää jotain tapahtuis! Huomenna ois käynnistyskin, et pari päivää enää korkeintaa! Onnea kaikille...
  4. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Heippa! Täällä ollaan raskausviikoilla 42+0 :D Menkkajomotusmaista kipua ollut monta päivää, tänää alkoi verinen vuoto. Käynnistys olisi sitten 13pv perjantaina, niin jotenkin mun tuuria.. On tää odottaminen sit tuskastuttavaa! Tsemppiä kaikille, joilla synnytys alkaa olemaan käsillä!
  5. H

    Lahden seudun odottajat

    No en oo!! :D nyt viikot 41+6. Huomenna taas päxiin tarkastuskäynnille ja kattoo onko mikään edennyt mihkään. Ja 13 pv perjantaina sitten käynnistetään viimeistää synnytys.. On tää aika oottamista kyllä.. Kahteen päivään ei ole nyt ollut kun 2 kovempaa supistusta! On tää raskaana olo sitten...
  6. H

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Marraskuussa* *****...Viimeiset nyytit mahasta ulos...***** (Listaan päivitettävät tiedot yv:nä!!!)

    Nonni.. Jokohan mä alan olemaan viimesiä, joka ei oo vielä vauvaantunut. :D Mut todella paljon onnea niille jotka on! :) Tänää oli yliaikaiskontrolli.. Keskiviikkona uudestaan äitiyspolille tsekkaa tilanne ja viimeistään PERJANTAINA 13 PV sitten käynnistellää.. ÄÄÄ! Just niin mun tuuria...
  7. H

    Lahden seudun odottajat

    No nyt se tuli tehtyä. Meinaa otin nyt sittenkin sen rokotteen.. Ohhoh, aloin miettimään että kohta sikainfluenssa täällä ja mukelon pitäis näinä päivinä syntyä ni kuolen omantunnon tuskiin jos muksu saa sikainfluenssan ja en ottanut rokotetta. Positiivista on, että en halvaantunut! :D Pientä...
  8. H

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Marraskuussa* *****...Viimeiset nyytit mahasta ulos...***** (Listaan päivitettävät tiedot yv:nä!!!)

    Onneks olkoon taas niille, jotka nuppunsa syliin saaneet. :) Täällä ollaan nyt eilisaamusta oltu niin tuskaisissa olotiloissa et huhhuh. Alaselkä on niin älyttömän kipeä, hyvä että istumasta ylös pääsee.. Alavatsassa hyvin kiristävä kipu ja alavatsaan tulee noin 3-5sek kestoisia todella...
  9. H

    Onko kellään lapsi pitkän aikaa vain "aikonut" syntyä?

    40+5 viikoilla mennää ja supistuksia tullu jo rv 34 lähtien. Nyt kyllä kipeempiä suppareita, mutta eivät säännöllisty millään ja aina menneet ohitse..
  10. H

    saako just synnyttäneet rokotteen ekojen joukossa??

    Mulle ainakin neuvolassa sanottiin, että jos oon kerennyt jo synnyttämään niin saan sen heti ekalla neuvolakäynnillä.. Ja olikohan se 4vkoo synnytyksen jälkeen on vielä riskiryhmässä..?
  11. H

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Marraskuussa* *****...Viimeiset nyytit mahasta ulos...***** (Listaan päivitettävät tiedot yv:nä!!!)

    Heippahei taas. Vieläkin yhtenä kappaleena ollaan! Onneks olkoon taas vauvan saaneille! Tänää ois neuvolassa sikainfluenssarokotteen otto.. Oon vieläkin kahden vaiheilla meenkö vai enkö.. Ei tää oo helppoo päättää tälläsistä asioista, ukollakin mielipide muuttuu samaa tahtia kun mulla. :D...
  12. H

    Lahden seudun odottajat

    Heippa! Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena, viikkoja siis 40+3. Supistuksia on usein, ei kovinkaan kivuliaita eikä sitten millään säännöllisty. Laskettuna päivänä kylläkin yöllä olin jo kahden vaiheilla pitäiskö PHKS:iin päin lähteä, mutta sitten supistukset alkoivat helpottamaan...
  13. H

    Isänpäivälahja

    Hynysen kirja.
  14. H

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Onnea kaikille vauvan saaneille. :) Tänää ois laskettu aika! Ei hyvältä näytä, ukko alko eilen illalla oksentamaan, ihan järkyttävä oksennustauti sillä. Kuumettakin yli 38. Kiva nyt itekin tässä viel sairastua oksennustautiin. Onko kellään muuten kokemuksia synnytyksestä vatsataudissa? Voi...
  15. H

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenna ois laskettu aika! :) Kyllä se aika sitten menee nopeesti. Pahalta näyttää et yli lasketun ajan menee. Odottaminen on tuskaa, sanoisinko.. Päivittäin on supistuksia ja jomotuskipuja, kovemmat supistukset tuntuu todella pahalta selän puolella, mut ei sitten millää säännöllisty vaan...
  16. H

    Lähihoitajat!

    välillä 8h päiviä, välillä oli päiviä ettei ollu koulua ollenkaan.. hyvin jakso käydä.
  17. H

    Raskausmyrkytys?

    Itelläkin päätä särki päivittäin siin 20 raskausviikon paikkeil, nyt loppuraskaudesta mennyt ohi.. Pulssi on huidellu pilvis vaik kuin kauan, mut neuvolas sanoivat et se on ihan normaalia.
  18. H

    laulun sanat...

    käy kattoo www.lirama.net tai www.letssingit.com
  19. H

    Lahden seudun odottajat

    Jeps. kiitoksia. :) Saa nähä koska se lähtö tulee, pahalta näyttää et yliaikaseks menee. :D Ei auta kun ootella..

Yhteistyössä