Hakutulokset

  1. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lokakuu, sama juttu oli minulla, eli vuotelin alussa tosi useanakin päivänä, ja kaksoset on tulossa. Nyt on nt-ultrassakin käyty, molemmilla kaikki hyvin ja olivat tosi paljon liikkeessä. Kyllä se oli taas niin ihmeellistä nähdä ne siellä... :) Rudy, tosi kiva oli kuulla että teillä menee...
  2. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Teekuppi, olen tosi pahoillani. En kuitenkaan tarkoittanut pitkällä viljelyllä pitkän kaavan hoitoa, vaan sitä, että alkioita viljellään hedelmöityksen jälkeen useampi päivä ennen kuin siirretään kohtuun tai pakastetaan. Normaalistihan niitä viljellään vaan 2 päivää (?) mutta tässä meillä...
  3. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa täältä taas pitkästä aikaa! Teekuppi, mulla on ollu (edelleen jatkuu) vuotoja lähes koko raskauden ajan. Kaikki on kuitenkin hyvin, tänään kävin ultrassa. Mun vuodot on ollut kyllä tosi niukkoja, mutta niitä on ollu kyllä tosi monena päivänä. Toivottavasti sullakin kaikki hyvin! Ja...
  4. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hirmuisesti onnea Tuuttituulialle, Aliisalle ja Teekupille! Nythän on tullut tosi paljon hyviä uutisia, meillä kaikilla ja Discoveryllähän taitaa kaikille osua lasketut ajat loka-marraskuulle. Tsemppiä siirtoihin myös niille, joilla se edessä. Aurinkoista viikonloppua kaikille! Emilia rv...
  5. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kaikille onnitteluista ja Vilhelmiinalle kiitos tuosta Monikko-Onnea palstan vinkkaamisesta. Taidankin liittyä sinne. Moni mietti sitä yhden vai kahden alkion siirtoa, koska kaksosraskaus pelottaa. Tottakai muakin, mutta mulle lääkäri ainakin sanoi, että 95 % kaksosraskauksista sujuu...
  6. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä taas minä laiska kirjoittelija.. Sellaisia uutisia tulin vaan kertomaan, että jos joku päivittää tuota listaa, niin minun perään voi laittaa kaksi sydäntä... :heart: :heart: Eilen ultrassa sykki kaksi sydäntä. Olen elämäni ekaa kertaa raskaana, enkä villeimmissä kuvitelmissakaan...
  7. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa.. tuntuu NIIN pahalta lukea sun uutiset. Mä en ole kovin ahkera kirjoittelija täällä, mutta luen tätä säännöllisesti ja olen pitänyt sulle peukkuja että tämä olisi onnistunut. Niin kivinen tie sulla on ollut. :hug: Ootko vielä soitellut lääkäriin? Mitä mieltä siellä ollaan, että...
  8. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille pitkästä aikaa ja onnittelut kaikille plussaajille ja vauvan saaneille! Minähän siis yritän esikoista, ja kolmas siirto on tehty. Siirrettiin kaksi. Tänään on pp 9, pitkän viljelyn jälkeen. Tänään mulla on se kierron päivä, että normaalisti alkais menkat. Ja äsken vessassa...
  9. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hyvää uutta vuotta täältä myös! En ole kovin ahkera kirjoittelija, mutta käyn kyllä säännöllisesti lukemassa teidän kirjoituksia. Itelläni oli siirto silloin.. ja reilu viikko sitten testasin negan.. Otin sen tosi raskaasti, eikä taaskaan saatu pakkaseen mitään, eli JÄLLEEN jonotellaan uutta...
  10. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa taas pitkästä aikaa! Mulla ei ookaan pitkään aikaan ollut mitään kertomista, mutta ajattelin itsekin ottaa kantaa tähän luovuttajien keskustelu-asiaan. Oma mielipide on se, että eikö olisi kaikkien osapuolien kannalta paras ratkaisu että luovuttajat perustaisivat oman palstan, jota...
  11. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Dreamille ja Minnille oikein paljon onnea siirtoon! Saitte ainakin hyvät määrät munasoluja, siitä on hyvä lähteä liikkeelle! Sharlin muistaakseni kyseli että selviskö meillä syytä miksi munasolut ei hedelmöittyneet, niin ei selvinnyt. Nyt meillä...
  12. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä olisi myös yksi uusi jäsen tänne palstalle. Eli yritystä takana 2,5 vuotta. Omat munasolut eivät hedelmöity, eli omilla ei koskaan päästy siirtoon asti vaikka niitä paljon tulikin. Oltiin mieheni kanssa heti yksimielisiä siitä, että aletaan yrittämään luovutetuilla munasoluilla. Nyt...

Yhteistyössä