Hakutulokset

1. K

Yksityisen maksut "tyhjästä"?

Ahaaaa nyt sebu08 löyty teksti.. Olen vähän huono tän kanssa... :snotty:
  2. K

sebu08 olen unohtanu mun tämän s.posti osoitteen:( Eli en nää sitä mistää, vai? Pystynkö avaa uuden? Olen vähän huono tämän kanssa...:(
  3. K

sebu08 voi ei IHANAAAAAAAA :heart: :heart: Onnea ihan älyttömästi :flower: Ai sulla oli ihan sellanen olo että menkat ois alkamassa, vai? Ja sit tuli positiivinen =) Millo ois pitäny klinikalla käydä verikokeessa? Nyt ei sit tarvii, vai onko kuitenkin hyvä käydä? Ihanaaaaa!!! Kiva kun tulit...
  4. K

sebu08 miten siellä menee? Onko oireita? Toivottavasti menee hyvin ja pikkaset kiinnittyneenä lämpimässä kohdussa :heart: :heart: Täällä vaan odotellaa menkkoja alkavaksi.. KK07
  5. K

sebu08 ihanaa sulla meni siirto hyvin ja kaks sait kyytiin :heart: :heart: Luin tuolta muilta sivuilta sun tekstiä =) Vitsi miten hyvä juttu että saitte pakkaseenkii, ihanaa =) Nyt tsemppiä!!! Mut hyvä määrä oli kaiken kaikkiaa hedelmöittyny kun meillä yleensä vaa noin 4. En ollut käyny...
  6. K

Moi! sebu08 aika melkonen määrä tuli =) Siis meillä tulee vaa yleensä noin 12 rakkulaa ja sit munasolu ehkä 6:ssa ja yleensä vaa muutama hedelmöittyy ja jakaantuu. Voi kun sais kans tollasen ison saaliin!! Kiva et kaikki meni teillä hyvin, nyt peukut pystyssä!!! :heart: Soititko tänää...
  7. K

sebu08 tulin toivottaa sulle onnea huomiseen =) Tuus huomenna ilmottelee miten meni!! Toivotaa että tulee hyvä määrä muniksia, vaikka se 52 :laugh: :laugh: Mie menen sinne iltapäivällä, ja katotaa mihin tulokseen lääkäri on tullut, eli onko tehnyt muutoksia hoitosuunnitelmaan. Onne...
  8. K

Jos kans saan tulla kommentoimaan tota lapset klinikalla-juttua.. Mun mielestä ne lapset tuo sitä iloa sinne klinikalle, sen takiahan mekin siellä käymme että saamme sellaisen pienen ihanuuden!!!!! Niistä ei todellakaan ole haittaa siellä! Juuri niihin tiloihin tarvitaa iloisuutta ja sitähän...
  9. K

Kiitti taas vastauksista. Hillitön määrä sulla on tullu noita folleja 52!!! Uskomaton määrä =) Mulla tulee aina noin 12-14. En oo hyvä hautoja :laugh: Meillä on ongelmana tää mun endometrioosi, jota leikattiin pois suolistosta, lantiolta ja emättimestä. Onneks ei munasarjoista tai...
  10. K

unohdin vielä kysyä, että oletteko olleet julkisella kertaakaa? Huomasin vaan että niissä suuri ero. Siksi mua harmittaa että ei menty suoraa yksityiselle. Minun päätös oli silloin Naikkari ja mieheni ois halunnut silloin jo yksityiselle.
  11. K

Huomenta! sebu08 kiva kun olit vastaillut mulle. Voi ihanaa teillä on jo yksi lapsi, onko hän minkä ikänen? Tuliko monennella hoidolla? Kato heti rupes kysymyksiä pukkaamaa =) Ai sulla pinkee olo, mulla ei ole koskaan ollut mitään turvotuksia tai yms. hoitojen aikaa piikittelystä tullu...
  12. K

sebu08 no niin nyt on käyty yksityisellä. Kyllä siellä on ihan eri meininki ku julkisella. Tosi hyvä kuva jäi ensikäynnistä ja Annika oli tosi kivan olonen lääkäri, pätevä. Nyt sitten suunniteltiin jo seuraavaa hoitoa, mikä alkaa tän kuun lopussa, nopeen kaavan mukaa + kortisooni. Kortisoonia...
  13. K

niin ja onnea teidän hoitoihin =) Toivotaan että teidän taival siellä loppuu!!
  14. K

Voi harmi sullakin vaivaa endo :ashamed: Mulla sitä tällä hetkellä vain vasemmassa munasarjassa vähän. Kuulemma leikkausta eivät miulle suosittele, koska se heikentäs raskaaksi tulemista, mutta joku toinen lääkäri voi nähdä asian toisinpäin. Toivotaa että lääkärin kanssa ollaan samalla...
  15. K

sebu08 kiitos kun vaivauduit kirjottelee =) Oli kiva saada tietoa, kun en oikein ole mistään löytänyt. Sen olen vaa lukenut että Niklasta tuolta on kehuttu. Meillä on aika 4.11 aika nopsaa sai ajan. Joo, pitää ottaa kaikki paperit mukaa, ja niitähän löytyy ja paljon =) Kiva että siellä...
  16. K

Hei! Me juuri soitimme viime viikolla ja varasimme ajan Fertinovaan. Olimme ennen hoidoissa naistenklinikalla, siellä ei tuottanut tulosta. Olisi kiva kuulla enenmmän Fertinovasta sebu08:lta tai muilta jotka ollu siellä. Lähinnä kanssa toi hinta kiinnostaa ja että kun meillä on tehty kaikki...

Yhteistyössä