Hakutulokset

  1. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    hei kaikille, ajattelin nyt pitkän tauon jälkeen palata kertomaan kuulumiset,eli meidän pienet tytöt syntyi 14.5 ja raskausviikolla 27+2, a-vauva painoi 830g ja pituutta 35cm, B-vauva 600g ja 30cm eli hyvin pienestä lähtivät, tytöt ovat tällä viikolla vihdoin 2,5kk sairaalaelämän jälkeen tulossa...
  2. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    hei. minut voi laittaa synnyttäneisiin,meidän pienillä tytöillä oli kiire maailmaan,syntyivät kiireellisellä sektiolla istukan repeämisen vuoksi 14.5.2014 ja molemmat tytöt voi ihan olosuhteisiiin nähden hyvin, A-tyttö 35cm ja 830g, B-tyttö 30cm ja 600g , pitkä on matka vielä isoksi mutta päivä...
  3. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    No niin täälä olis sit 20+0 kasassa ja keskiviikkona olis rakenneultra,hieman siis jännittää,pientä stressiä vauvojen tavaroiden hankinnoissa jne. mutta kaiken kaikkiaan ok vointi, fiilikset vaihtelee hirveen tiuhaan tahtiin ja jotenkin tunnetilat nyt korostuu hirveesti,välillä oikein hoksaa...
  4. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    hei kaikille pitkästä aikaa, tällä kertaa vain omaa oloa joka ei todellakaan ole häävi, kolme viikkoa kärsinyt flunssasta eikä loppua näy, tuona aikana käynyt äippäpolilla monesti kovien supistusten takia ja nesteytyksessäkin, maha kasvaa hirmuista vauhtia ja painoa tullut n. 8kg, missä...
  5. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    heips Mmaria sellasia pitkulaisia tyynytjä myy ainakin sellanen kuin Tampereen vaahtomuovi oy,sieltä kun katsoo tyynyt,sisustustyynyt niin löytyy sellasia ihania 50cm x 120cm ja 50cm x 140 cm tyynyjä , ite oon tykänny eikä oo kalliitakaan ja saahan niistä kivoja sisustusjuttuja sit myöhemmin kun...
  6. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    heips, nyt on sit yks stressi vähemmän, eilen np-ultra käynnin jälkeen pääsi helpotuksen itku kun todettiin että molemmilla vauvoilla kaikki hyvin, niskaturvotusta ei ollut kuin A:lla 1,1 ja B:llä 1,3 eli hyvä niin. mittaa pienokaisilla oli A:lla 51,5mm ja B:llä 52,4mm eli hyvin saman kokoisia...
  7. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    sirkkunen joo ei mulla oo ollu ongelmia eikä oireita juuri nimeksikään,ei minkäänlaista pahoinvointia mikä yllätti kyllä, nälkä on koko ajan ja melkein se oikea koti ruoka on sitä parasta, makeaa ei tee mieli eikä roskaruokaa :)
  8. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, täälä on nyt sit 11+0 ja alkaa olo olla hieman huojentuneempi ja mieli väkisinkin pyrkii ajattelemaan kaikenlaisia hankintoja :) . Sirkkunen me taidetaan olla melkein samoilla viikoilla,kiva kun on joku kanssa jännääjä samoilla viikoilla :) Tällä viikolla olis...
  9. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    heips, mulle vois lisäillä tietoihin että 33v ,0 lasta entuudestaan, keski-pohjanmaa , di kaksoset tulossa , LA 11.8
  10. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    aika hiljaista vielä näyttää olevan täälä :) mitenkäs teillä muilla,missä vaiheessa masu on alkanu näkyä? Mulla tosiaan nyt huomenna se tasan 10 viikkoa täynnä ja maha näkyy niin selvästi ettei sitä oikein voi enää peitellä :)
  11. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    ajattelin kans tulla tänne mukaan odottelemaan, meillä takana pitkät vuodet IVF-hoitoja ja nyt tärppäs sit oikein tuplasti eli kaksosia odotellaan viikoilla 9+5 , ensimmäiset lapset kyseessä joten jännää ja osakseen pelottavaakin :) Kiva lukea täältä muiden kokemuksia ja saada apuja ja tukea muilta.
  12. N

    Clomittaret vuonna 2011!

    clomit ja outo vuoto täälä olis yksi neuvoton joka kaipaa kokemuksia ja neuvoja , elikkä kysyisin neuvoa kun nyt on menossa kp 12/ 28-35 , olen syönyt clomeja kp 3-7 , nyt sitten kp 10 ilmestyi kovat kivut alavatsassa,hyvin menkkamaiset kivut ja samoin ruskeaa vuotoa ,ovistesti näytti...
  13. N

    clomit ja outo vuoto

    hei elikkä kysyisin neuvoa kun nyt on menossa kp 12/ 28-35 , olen syönyt clomeja kp 3-7 , nyt sitten kp 10 ilmestyi kovat kivut alavatsassa,hyvin menkkamaiset kivut ja samoin ruskeaa vuotoa ,ovistesti näytti vahvaa viivaa, olisko tuo vuoto tosiaan ovulaatiosta johtuvaa? voiko olla noin aikaisin...
  14. N

    kuollut sikiö kohdussa :(

    no soittelinkin heti kun lämmöt nousi ja sanoivat et ellei nouse yli 38 niin ei tartte murehtia,mut ole tässä nyt sit murehtimatta .
  15. N

    kuollut sikiö kohdussa :(

    onko kellään kokemusta tai muuten vain antaa tietoa tai euvoja. eli ollaan yritetty lasta jo kauan ja olin gynellä tarkistuskäynnillä ja ultratessa löytyi kuollut sikiö kohdusta,tokikin ihan alkuvaiheessa kuollut,muta oli järkytys. lääkäri sanoi et asialle ei nyt tehdä mitään ,odotellaan...
  16. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    heps. menkka oireita vaikka millä mitalla,silti ei vaan ala, nyt menossa kp 27/26-34 ja nyt kun clomit ollu käytös 2 kiertoo niin ollu aika lailla ton 26 kierto.
  17. N

    Clomi käyttäjät auttakaa....

    eka clomikierto menossa nyt kp9 ja kuuri kp 5-9 eli viimesen otin tänään,nyt oon viikonloppua huomannu tiputtelua,onko normaalia?? muitaki8n käyttäjien kokemuksia kiitos..
  18. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    auttakee,eka clomi kierto menossa ja tänään otin vimpan clomin, 2 päivää on ollut nyt tiputtelua,onko ihan normaalia,mulla ei koskaan ole ollu kierron aikana tiputtelua menkkojen jälkeen. muutenkin kokemuksia clomeista.
  19. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    No niin munkin tilanteen vois päivittää, eli menossa yk 15 ja kp 5/26-34 ja ensimmäinen clomi on tänään otettu, toivotaan että toimivat mun kohdalla ja mieluiten pian :)
  20. N

    Työttömän äitiyspäiväraha?

    Siis ihan liiton päivärahalla olen ja aika pieni on sekin. määräytyykö se sit sen mukaan mitä nyt saan?

Yhteistyössä