Hakutulokset

  1. N

    3-v nukahtamis"vaikeudet"

    Lisäksi öisin ilmenee sellaista,et poju hipsii omasta huoneestan meidän huoneeseen ja aloittaa sitten kitinän ja jalat ristissä "tetsaamisen". Olen pyrkinyt viime aikoina vain toteamaan pojalle,että nyt pissalle ja takaisin omaan sänkyyn nukkumaan ja joskus jopa toimiikin.(osaa kyllä itse käydä...
  2. N

    Synnytyspelkopoli

    Moniko jällensynnyttäjä on käynyt sype-polilla ja kokenut saaneensa siitä apua? Itse kävin viikolla SEKS:issä juttelemassa ja kävimme läpi edellisen synnytyksen, mistä oli tosi iso apu.
  3. N

    3-v nukahtamis"vaikeudet"

    Eli mikä neuvoksi, kun 3v poikaa ei meinaa saada millään rauhoittumaan untenmaille;ei päivällä eikä yöllä. Tavattu aina laittaa sänkyyn +iltarukous ,iltapusut jne. Ja on nukahtanut sitten omin voimin. Nyt taas vipat pari kk:tta singahtaa heti sängystä ylös,kun oven laittaa kiinni. Samoin on...
  4. N

    Ei isää synnytykseen?

    Moniko ei ole huolinut isää mukaan synnytykseen?? Meillä esikoisen synnytys kesti 35h päättyen lopulta sektioon. Muksu oli avotarjonnassa, paikat ei auennut niinkuin ois pitänyt ja itse olin lopulta puolikuollut kivusta, vaikka sainkin epiduraalin ja spinaalin. Miehen puheet nyt kakkosen...

Yhteistyössä